Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 16:52 
 
Hardtraxx Newbie

Aah oke. Dus draaien alle bekende dj's met WAV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 16:58 
 
Donateur

zanza schreef:
Aah oke. Dus draaien alle bekende dj's met WAV?

Zou wel kunnen, als je CD's brand kun je ook kiezen voor WAV dus zou wel kunnen dat ze WAV gebruiken, maar ik denk eerder 320 kbps :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
zanza schreef:
Aah oke. Dus draaien alle bekende dj's met WAV?

Zou wel kunnen, als je CD's brand kun je ook kiezen voor WAV dus zou wel kunnen dat ze WAV gebruiken, maar ik denk eerder 320 kbps :)


dat is dan niet waar

een mp3 bestand word omgezet in wav in het brand programma

maar dan blijft het natuurlijk nog een mp3


ik denk persoonlijk dat djs hun eigen tracks wav hebben en de andere gewoon in 320
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 19:13 
 
Donateur

de kwaliteit van WAV is dat het nooit verslechterd
verder kun je geen verschil horen tussen 320 en WAV formaat, misschien sommige mensen die hele goeie oren hebben dan of betweters :P
bij 320 kan de kwaliteit op 1 of andere manier verloren gaan, ooit een keer gehoord van iemand die er wel verstand van had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 20:07 
 

Beatport! :clap:

Maar ik zag laatst ook .flac

Is er iemand die me het verschil tussen .flac en .wav kan uitleggen.

Een .flac is ook al ruim 29mb per (kort) nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze beweren dat een Flac. bestand geen audio kwaliteit verliest bij een 'audio data compression'.

Lijkt me in iedergeval knap als het zo is want dan is een mp3 bestand best achterhaald.

Het verschil er tussen wav en flac weet ik niet. Misschien dat je aan de informatie die ik je nu heb gegoven al wat hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.mget.nl/flac-flc-bestanden-omzetten-naar-mp3-wav.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maybe vind je daar je antwoord opperhoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dat lijkt me wel gek.. Als je het via flac doet word de kwaliteit met converteren alsnog minder.. Maar dat .flac is ook aardig aan de grote kant als ik het zeggen mag, 2x groter dan 320 kbps MP3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flac heeft idd een hogere bitrate (bestandsgrootte) dan MP3, maar heeft schijnbaar dezelfde kwaliteit als WAV (maw, er gaat niks verloren bij omzetting naar flac), terwijl flac kleiner is dan wav. Wordt maar weinig gebruikt door tekort aan ondersteuning / populariteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik doe gewoon altijd 320, dat is het makkelijkst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draai zelf ook alles op 320 kbps. 192 is gewoon te slecht als je ook af en toe op feesies draait.

Daarnaast is 320 prima en scheelt een hoop geld als je elke x de .wav versie moet aanschaffen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik draai zelf meestal WAV. Betreft het aanbieden vanuit de webwinkels. Ik upload altijd WAV files naar de shops toe en de shops zetten dit dan om naar mp3 of verkopen gewoon de WAV. Dit is dus niet eerst een mp3 die wordt omgezet naar WAV, maar echt de originele WAV master file :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extra korting op de Dance-Tunes bundels:

19.80 Euro = 40 credits (0.99 euro per track)
49.50 Euro = 100 credits (0.99 euro per track)
100 Euro = 220 credits (+/- 0.90 euro per track)

Er van uitgaande dat je nieuwe koopt. Verschillende oudere tracks kosten namelijk maar 1 credit! (ipv 2 voor een nieuwe).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik koop meestal op

www.beatport.nl

www.hardstyle.com

en heel af en toe op juno ...

.wave 320kbps ... op hele goede geluidssytemen hoor je t verschil ... bv als je Outland bent , dan moet je t verschil wel horen maar dit is echt nihil! (ik hoor t eerlijk gezegd ook niet altijd)

192/variable doe ik niet meer aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bundle Of The Week vanaf nu bij Hardstyle.com

http://www.hardstyle.com/album/hardstyl ... week/6773/ eerste week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Bundle Of The Week vanaf nu bij Hardstyle.com

http://www.hardstyle.com/album/hardstyl ... week/6773/ eerste week.


Dat is wel intressant eigenlijk.. toch wel redelijk goedkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, voor 192 betaal je 86 cent per track, dat is goedkoper dan op Dance Tunes met de grootste bundel met korting (89 ct). Verschil is dat die dan wel weer 320 zijn..

Ik zou de 320's kopen. 10 tracks waarvan 5 exclusief daar voor 1.70 per track.. best aardig.

Het toeval wil dat ik alleen Never Say Never heb, dus wie weet ga ik hem wel halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Klopt, voor 192 betaal je 86 cent per track, dat is goedkoper dan op Dance Tunes met de grootste bundel met korting (89 ct). Verschil is dat die dan wel weer 320 zijn..

Ik zou de 320's kopen. 10 tracks waarvan 5 exclusief daar voor 1.70 per track.. best aardig.

Het toeval wil dat ik alleen Never Say Never heb, dus wie weet ga ik hem wel halen..


Komt er elke week een?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Khadber schreef:
Klopt, voor 192 betaal je 86 cent per track, dat is goedkoper dan op Dance Tunes met de grootste bundel met korting (89 ct). Verschil is dat die dan wel weer 320 zijn..

Ik zou de 320's kopen. 10 tracks waarvan 5 exclusief daar voor 1.70 per track.. best aardig.

Het toeval wil dat ik alleen Never Say Never heb, dus wie weet ga ik hem wel halen..


Komt er elke week een?

Jep.. Met 10 tracks, sommigen zitten er 2x in, maar zeker voor de 192 is het een hele scherpe aanbieding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Timmer schreef:
Khadber schreef:
Klopt, voor 192 betaal je 86 cent per track, dat is goedkoper dan op Dance Tunes met de grootste bundel met korting (89 ct). Verschil is dat die dan wel weer 320 zijn..

Ik zou de 320's kopen. 10 tracks waarvan 5 exclusief daar voor 1.70 per track.. best aardig.

Het toeval wil dat ik alleen Never Say Never heb, dus wie weet ga ik hem wel halen..


Komt er elke week een?

Jep.. Met 10 tracks, sommigen zitten er 2x in, maar zeker voor de 192 is het een hele scherpe aanbieding!


Ik wil 320 ;) dusja,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagje:
Kan je bij een van de site waar je tracks kan kopen dance-tunes en hardstyle.com bijv. een waardebon kopen. Want dan kan ik dat vragen voor Sinterklaar, heb ik weer paar nieuwe tracks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Vraagje:
Kan je bij een van de site waar je tracks kan kopen dance-tunes en hardstyle.com bijv. een waardebon kopen. Want dan kan ik dat vragen voor Sinterklaar, heb ik weer paar nieuwe tracks. :)

Misschien wel, kijk eventjes op de sites zou ik zeggen :P. Al betwijfel ik dat je die fysiek krijgt (oftewel je krijgt een mailje denk ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Edwinn schreef:
Vraagje:
Kan je bij een van de site waar je tracks kan kopen dance-tunes en hardstyle.com bijv. een waardebon kopen. Want dan kan ik dat vragen voor Sinterklaar, heb ik weer paar nieuwe tracks. :)

Misschien wel, kijk eventjes op de sites zou ik zeggen :P. Al betwijfel ik dat je die fysiek krijgt (oftewel je krijgt een mailje denk ik).


zal anders wel met van die codes werken ;) wel leuk bedacht trouwens,, ik heb nog 2 gratis nummer bij dance tunes liggen van de defqon dvd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, op hardstyle.com en dance-tunes zie ik er niks over. Ook op hardstyleshop.com kan je geen waardebon kopen. Van iTunes kan het wel dacht ik, maar weet niet of je daar hardstyle platen op kan kopen. Even kijken.

Bij iTunes kan je alleen vanaf 15 euro zie ik net. En we doen voor 12,50 is ook niks dus..
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen