Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit verhaal ken ik van buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 22:52 
 
Hardtraxx Addict

Wederom weer een interessant stuk :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 12:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Inderdaad weer een leuk stukje. Wist eigenlijk ook alleen van het bestaan van B&H af, maar de rest niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ja dit verhaal ken ik van buiten.

Wow vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Unknown schreef:
Ja dit verhaal ken ik van buiten.

Wow vet


Ja he, en ik dagt ik wou daar ff mee pronken, want dat is fet stoer enso
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dacht ik al te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
De (titel van de) eerste release op dat label, Serotonin, is meteen een verwijzing naar het oude label Zero 2 Nine.

Grappig dit, is me nooit opgevallen :)

Nog een vraagje aan degene die het weet / Pieter zelf. Hoe zijn jullie in het begin op de naam Brennan & Heart gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze wilden een alias wat begon met de eerste letter van hun achternamen, dacht ik. Kwam dus Brennan & Heart uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag het er niet in staan, en denk dat 90% hier het ook wel weet, maar Thera is ook een anagram van Heart.

Ik kwam daar echt genant laat pas achter en my mind was blown :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zag het er niet in staan, en denk dat 90% hier het ook wel weet, maar Thera is ook een anagram van Heart.

Ik kwam daar echt genant laat pas achter en my mind was blown :lol:


Bouke schreef:
Bij Pieter, die een anagram van Heart (namelijk Thera) gebruikte als nieuwe artiestennaam,


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Finaal overheen gelezen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wist ik serieus niet, moet ik me nu schamen? :x :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist ook niet dat Thera een anagram van Heart was :$ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dan is het toch maar goed dat ik dit er nog even uitgepikt heb :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend vet topic Bouke, heb alle stukjes met veel plezier gelezen!
Hoop dat hier in de toekomst nog een vervolg op gaat komen!

wootum schreef:
Nog een vraagje aan degene die het weet / Pieter zelf. Hoe zijn jullie in het begin op de naam Brennan & Heart
gekomen?

Volgens mij was dit gebaseerd op de eerste letters van beide achternamen (Bohn & Heijnen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Wat een ontzettend vet topic Bouke, heb alle stukjes met veel plezier gelezen!
Hoop dat hier in de toekomst nog een vervolg op gaat komen!

:thumbup: Wellicht in December 2016 weer! Voor nu, bedankt aan iedereen die heeft gelezen, gereageerd en aangevuld. Leuk om te zien dat de wat nieuwere mensen geïnteresseerd zijn in het verleden, en dat er door de oudere garde gezamenlijke herinneringen werden opgehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Complimenten inderdaad Bouke! Vele dingen die ik nog niet wist, met plezier gelezen! Hoop zeker op meer van dit soort stukjes in de toekomst
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt Bouke, nu heb je mooi een paar maanden de tijd om gave verhalen uit te zoeken :thumbsup:

Zie het graag eind van het jaar weer terug :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik me soms wel eens afvraag: Hoe is de overstap van Vinyl platen draaien naar de digitale CD speler eigenlijk verlopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Wat ik me soms wel eens afvraag: Hoe is de overstap van Vinyl platen draaien naar de digitale CD speler eigenlijk verlopen?

Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat we Thera kunnen vragen om hier iets over te vertellen, of Mani... in ieder geval: DJ's die beide tijdperken actief hebben meegemaakt...

Idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
yowan schreef:
Wat ik me soms wel eens afvraag: Hoe is de overstap van Vinyl platen draaien naar de digitale CD speler eigenlijk verlopen?

Ben ik ook wel benieuwd naar.


Klik hier (een bericht uit 1997)
Klik hier (een bericht uit 2005)

Wat ik er uit haal is dat de overstap naar digitaal is gekomen voor meer functies dan alleen stratchen. Niet meer eindeloos met volle koffers rondlopen. En volgens Laidback Luke en Michel de Hey is het makkelijker muziek aan te passen en gelijk op cd te zetten (Klik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit het 2e artikel:

Zoals house-dj Ricky Rivaro, die vindt dat de traditionele romantiek van het vinyl niet opweegt tegen de nieuwe extra's. ,,Het is onzin te beweren dat échte dj's met vinyl zouden moeten werken. Met de nieuwe technieken - zoals een sampler en de mogelijkheid muziek extreem te versnellen of te vertragen - geef je veel meer dimensie aan een set.''

Zou toch leuk zijn als DJ's daar ook daadwerkelijk mee zouden doen, afgezien van de paar die het wel doen. Het is zo makkelijk om leuke truucjes uit te halen, en toch doen veel (met name) hardstyle dj's niets anders dan een plaatje simpel in- en uitmixen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 16:02 
 
Artiest

The Skribbler schreef:
Uit het 2e artikel:

Zoals house-dj Ricky Rivaro, die vindt dat de traditionele romantiek van het vinyl niet opweegt tegen de nieuwe extra's. ,,Het is onzin te beweren dat échte dj's met vinyl zouden moeten werken. Met de nieuwe technieken - zoals een sampler en de mogelijkheid muziek extreem te versnellen of te vertragen - geef je veel meer dimensie aan een set.''

Zou toch leuk zijn als DJ's daar ook daadwerkelijk mee zouden doen, afgezien van de paar die het wel doen. Het is zo makkelijk om leuke truucjes uit te halen, en toch doen veel (met name) hardstyle dj's niets anders dan een plaatje simpel in- en uitmixen... >.<


Eens, maar toch is de hardstyle van tegenwoordig misschien ook niet helemaal geschikt hiervoor. Het zou in ieder geval wel vet zijn om wat vaker wat meer 'lef' te zien bij de dj's, denk namelijk omdat het publiek gewend is om het simpelere mixwerk te horen, dj's toch wat minder snel durven ofzo.

Persoonlijk vind ik het heel vet zoals bijvoorbeeld Regain of Crypsis vaak wel wat meer doen met effecten, filters etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Uit het 2e artikel:

Zoals house-dj Ricky Rivaro, die vindt dat de traditionele romantiek van het vinyl niet opweegt tegen de nieuwe extra's. ,,Het is onzin te beweren dat échte dj's met vinyl zouden moeten werken. Met de nieuwe technieken - zoals een sampler en de mogelijkheid muziek extreem te versnellen of te vertragen - geef je veel meer dimensie aan een set.''

Zou toch leuk zijn als DJ's daar ook daadwerkelijk mee zouden doen, afgezien van de paar die het wel doen. Het is zo makkelijk om leuke truucjes uit te halen, en toch doen veel (met name) hardstyle dj's niets anders dan een plaatje simpel in- en uitmixen... >.<


Dat vind ik persoonlijk ook jammer dat dat weinig gebeurt in de Hardstyle scene. Als ik kijk naar de House scene gebeurt dat veel meer (Laidback Luke en Chuckie in zijn goede jaren).
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen