Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 06:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Keertje langs bij een DJ-zaak om te oefenen? :P

ik zou graag even op de fiets naar een dj zaak toe gaan, helaas ben ik daar met de auto vast al een uur voor onderweg, sowieso ben ik geen effecten nodig om een leuke overgang te maken, die waveforms maken het al enigszins makkelijker. het probleem is dat de hardstyle van tegenwoordig vol zit met sounds en vocals dat je niet zo maar even een kickswitch kunt doen, of zomaar even een track kunt wegfaden. je moet nu echt de tracks van onder tot boven kennen, anders worden het dus simpele intro/outro overgangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 01:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb met heel veel plezier alle verhalen gelezen!

Ik loop nu net slechts drie jaar mee in de scene dus voor mij zijn he veel van deze dingen nog onbekend. Saifam, Brennan & Heart en Gostosa was ik van op de hoogte, maar heb weer een hoop bijgeleerd vandaag.

Zijn er mensen, of Bouke zelf, die dit topic weer nieuw leven in willen blazen? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit topic ook pas net ontdekt en alle verhalen met groot plezier gelezen. Mijn complimenten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hier binnenkort ook eens de tijd voor nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk om dit allemaal zo te lezen!
Sommige anekdotes kende ik wel (deels) maar om er nu zo het volledige verhaal bij te lezen maakt het des te leuker!

Ik hoop dat er mensen zijn die dit misschien weer op willen pakken en aan willen vullen, de 8 jaar dat ik me 'pas' verdiep in de hardstyle is natuurlijk niks vergeleken met sommigen op dit forum. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 21:35 
 
Hardtraxxer

BUMP

Leuk om dit weer een keer terug te lezen allemaal :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen