Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Het beleid m.b.t. gratis tracks moet worden gewijzigd
Poll eindigt op 31 okt 2017 11:46
Ja 88%  88%  [ 65 ]
Nee 12%  12%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 74
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Bovendien zijn setjes van dat soort dj's vaak een stuk interessanter.


Heb ook nergens gezegd dat die slecht zijn. Wil af en toe gewoon livesetjes van de artiesten luisteren, maar die zijn steeds minder goed te vinden nou. Het is niet bedoeld als belediging naar de onbekende dj's verder hoor(verder geen ramp, leek me alleen wel handig :thumbsup: ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
patrickjumpeen schreef:
Beter bij livesets onderverdelen met de artiesten en huis-tuin-en-keuken-dj's apart :thumbsup:


Heeft dat zin ? Hoe vaak worden er van a-artiesten sets geupload van evenementen ? Zal weinig uit maken denk ik als je het op splitst. Heeft in mijn ogen weinig meerwaarde

Hoeveel moeite is het om de 2e pagina ook te bekijken trouwens ? Het is niet zoals Google dat je dan ontzettend wanhopig bent.

En als je reageert op de set staat die weer boven aan de lijst.


Nja als je zo denkt vind ik ook dat er niet moeilijk gedaan moet worden om dat hele gratis tracks gebeuren, kun je ook oplossen op die manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk ook zo -.- ik ben één van die 6 die op nee heeft gestemd maadt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik denk ook zo -.- ik ben één van die 6 die op nee heeft gestemd maadt

hahaha oke, sorry dan heb ik niks gezegd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
TiMOTHYb schreef:
Bovendien zijn setjes van dat soort dj's vaak een stuk interessanter.


Wil af en toe gewoon livesetjes van de artiesten luisteren, maar die zijn steeds minder goed te vinden nou. Het is niet bedoeld als belediging naar de onbekende dj's verder hoor(verder geen ramp, leek me alleen wel handig :thumbsup: ).



Zoekfunctie werkt toch goed op dat vlak? Naam van de artiest invullen, categorie livesets aanduiden en optie 'onderwerpen' aanklikken zodat de zoekopdracht (jouw artiest naar keuze) enkel in de titels wordt opgezocht. Zo ga je enkel nog wat tribute setjes tegenkomen van artiest x maar dat zou goed moeten meevallen qua kwantiteit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap sowieso niet waarom het liveset subforum hier nu in betrokken wordt. Open daar lekker een ander topic over want er zijn aardig wat verschillen tussen deze twee secties. Dan kan dat geval mooi apart bekeken worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
patrickjumpeen schreef:
TiMOTHYb schreef:
Bovendien zijn setjes van dat soort dj's vaak een stuk interessanter.


Wil af en toe gewoon livesetjes van de artiesten luisteren, maar die zijn steeds minder goed te vinden nou. Het is niet bedoeld als belediging naar de onbekende dj's verder hoor(verder geen ramp, leek me alleen wel handig :thumbsup: ).



Zoekfunctie werkt toch goed op dat vlak? Naam van de artiest invullen, categorie livesets aanduiden en optie 'onderwerpen' aanklikken zodat de zoekopdracht (jouw artiest naar keuze) enkel in de titels wordt opgezocht. Zo ga je enkel nog wat tribute setjes tegenkomen van artiest x maar dat zou goed moeten meevallen qua kwantiteit. :)


Ja oke, als je specifiek naar iets op zoek bent kun je voor alles de zoekfunctie gebruiken, maarja dan kun je ook gewoon naar lsdb gaan ofzo. Ik heb soms gewoon even geen zin in een classic/early/warm-up/thema set van iemand van dit forum, maar gewoon een set van een bekende dj op een feest ofzo. Dan is het gewoon te onoverzichtelijk nou, omdat het vol staat met mixjes van onbekende. Een splitsing leek me daarom wel chill, maar nogmaals het is geen ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je bijvoorbeeld LSDB voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik snap sowieso niet waarom het liveset subforum hier nu in betrokken wordt. Open daar lekker een ander topic over want er zijn aardig wat verschillen tussen deze twee secties. Dan kan dat geval mooi apart bekeken worden.


Dit inderdaad, vanaf nu weer ontopic graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voorkom de hele discussie en druk dit stukje beleid gewoon door. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Voorkom de hele discussie en druk dit stukje beleid gewoon door. Klaar.


Dit

Heil Kees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Henk-Jan schreef:
Voorkom de hele discussie en druk dit stukje beleid gewoon door. Klaar.


Dit

Heil Kees.

Nog een paar dagen geduld heren. Einde van de poll loopt tot 31 oktober.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tot die tijd is de spanning werkelijk om te snijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tot die tijd is de spanning werkelijk om te snijden

Je weet het nooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 14:39 
 

de svb regel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joo guys,

Ik wil hier namens Overwatch graag even op reageren! Wij zijn ruim een half jaar geleden het platform begonnen en releasen alles gratis. Vandaar dat jullie wellicht de laatste tijd veel van ons in de gratis tracks sectie zijn tegen gekomen. Wij zijn voor de meesten waarschijnlijk (nog) relatief onbekend. Ik weet dat onbekende tracks meestal worden verwijdert in deze sectie. En daarom heb ik destijds netjes toestemming gevraagd bij de site.

Ik voel me deels aangesproken op wat ik in dit topic allemaal lees. Het is vervelend om te lezen dat wij met onze posts juist het averechtse bereiken. Het irriteren van mensen is het laatste wat wij met onze muziek willen doen. Vandaar dat ik even wilde toelichten hoe het gegaan is. In het vervolg zullen wij onze tracks hier niet meer posten. Diegene die ons willen vinden weten ons wel te vinden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Joo guys,

Ik wil hier namens Overwatch graag even op reageren! Wij zijn ruim een half jaar geleden het platform begonnen en releasen alles gratis. Vandaar dat jullie wellicht de laatste tijd veel van ons in de gratis tracks sectie zijn tegen gekomen. Wij zijn voor de meesten waarschijnlijk (nog) relatief onbekend. Ik weet dat onbekende tracks meestal worden verwijdert in deze sectie. En daarom heb ik destijds netjes toestemming gevraagd bij de site.

Ik voel me deels aangesproken op wat ik in dit topic allemaal lees. Het is vervelend om te lezen dat wij met onze posts juist het averechtse bereiken. Het irriteren van mensen is het laatste wat wij met onze muziek willen doen. Vandaar dat ik even wilde toelichten hoe het gegaan is. In het vervolg zullen wij onze tracks hier niet meer posten. Diegene die ons willen vinden weten ons wel te vinden! :thumbup:

Het ging er volgens mij nog het meest om dat een bepaald lid hier het nodig vond om voor jan en alleman een topic aan te maken met meuk waar niemand op zit te wachten. Als jullie toestemming voor hadden zie ik niet in waarom jullie je toch aangesproken voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het valt natuurlijk gewoon nog steeds onder "Ik heb een eigen label gemaakt dus nu mag ik tracks hier onder de zelfde noemer posten"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 13:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Joo guys,

Ik wil hier namens Overwatch graag even op reageren! Wij zijn ruim een half jaar geleden het platform begonnen en releasen alles gratis. Vandaar dat jullie wellicht de laatste tijd veel van ons in de gratis tracks sectie zijn tegen gekomen. Wij zijn voor de meesten waarschijnlijk (nog) relatief onbekend. Ik weet dat onbekende tracks meestal worden verwijdert in deze sectie. En daarom heb ik destijds netjes toestemming gevraagd bij de site.

Ik voel me deels aangesproken op wat ik in dit topic allemaal lees. Het is vervelend om te lezen dat wij met onze posts juist het averechtse bereiken. Het irriteren van mensen is het laatste wat wij met onze muziek willen doen. Vandaar dat ik even wilde toelichten hoe het gegaan is. In het vervolg zullen wij onze tracks hier niet meer posten. Diegene die ons willen vinden weten ons wel te vinden! :thumbup:

Hoi,
Ik heb jullie destijds inderdaad toestemming gegeven om tracks te plaatsen om te kijken hoe dit zou verlopen. We hadden het idee van deze beleidswijziging zoals eerder vermeldt al eerder in ons hoofd. We zullen niemand in het verkeerde daglicht zetten met deze zet, maar zullen hem (zoals te zien in de poll resultaten) wel doorzetten.

Jullie hebben een aantal maanden tracks mogen plaatsen, zie dit als als iets positiefs in plaats van het gelijk negatief neer te zetten. Zoals ook elke keer dat wij contact hadden aangegeven kunnen jullie altijd op de nieuwe site plaatsen, dit is precies waarvoor de nieuwe website gerealiseerd is.

Mochten jullie in de toekomst nog overgaan als geregistreerd recordlabel dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Nogmaals, niemand wordt hier in een verkeerd daglicht gezet, en het idee speelt al langer door ons hoofd.
De afgelopen gebeurtenissen hebben dit proces wel iets versneld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Maximum schreef:
Joo guys,

Ik wil hier namens Overwatch graag even op reageren! Wij zijn ruim een half jaar geleden het platform begonnen en releasen alles gratis. Vandaar dat jullie wellicht de laatste tijd veel van ons in de gratis tracks sectie zijn tegen gekomen. Wij zijn voor de meesten waarschijnlijk (nog) relatief onbekend. Ik weet dat onbekende tracks meestal worden verwijdert in deze sectie. En daarom heb ik destijds netjes toestemming gevraagd bij de site.

Ik voel me deels aangesproken op wat ik in dit topic allemaal lees. Het is vervelend om te lezen dat wij met onze posts juist het averechtse bereiken. Het irriteren van mensen is het laatste wat wij met onze muziek willen doen. Vandaar dat ik even wilde toelichten hoe het gegaan is. In het vervolg zullen wij onze tracks hier niet meer posten. Diegene die ons willen vinden weten ons wel te vinden! :thumbup:

Hoi,
Ik heb jullie destijds inderdaad toestemming gegeven om tracks te plaatsen om te kijken hoe dit zou verlopen. We hadden het idee van deze beleidswijziging zoals eerder vermeldt al eerder in ons hoofd. We zullen niemand in het verkeerde daglicht zetten met deze zet, maar zullen hem (zoals te zien in de poll resultaten) wel doorzetten.

Jullie hebben een aantal maanden tracks mogen plaatsen, zie dit als als iets positiefs in plaats van het gelijk negatief neer te zetten. Zoals ook elke keer dat wij contact hadden aangegeven kunnen jullie altijd op de nieuwe site plaatsen, dit is precies waarvoor de nieuwe website gerealiseerd is.

Mochten jullie in de toekomst nog overgaan als geregistreerd recordlabel dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Nogmaals, niemand wordt hier in een verkeerd daglicht gezet, en het idee speelt al langer door ons hoofd.
De afgelopen gebeurtenissen hebben dit proces wel iets versneld.

Klopt en zo is het! Begrijp mij niet verkeerd hoor, wij zien het ook positief in. Wij begrijpen het besluit! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeten we nou persé allemaal beleidsveranderingen doorvoeren omdat één lid constant irritatie bij andere leden opwekt? Mods, ik geloof dat 98% van de leden er zich ooit wel over uit heeft gelaten. Stop met het negeren van de olifant in de kamer en jank gewoon svb van het forum klaar. Manman man wat een gedoe wat een gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand bannen omdat hij 'irritant' is. Ja, dat is de manier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb een kleine wijsvinger
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 09:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Uitslag is duidelijk. Nieuwe regel wordt vandaag doorgevoerd.
Bedankt voor het stemmen!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen