Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende

Het beleid m.b.t. gratis tracks moet worden gewijzigd
Poll eindigt op 31 okt 2017 11:46
Ja 88%  88%  [ 65 ]
Nee 12%  12%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 74
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 11:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hallo allemaal,

Zoals velen van jullie waarschijnlijk wel hebben gezien staat de 'gratis track' sectie momenteel vol met tracks van artiesten waarvan ik persoonlijk nog nooit heb gehoord. Deze artiesten hebben in veel gevallen een aantal releases op een eigen label, of nog erger, zelfs maar één. Nu zien en horen wij de laatste dagen veel klachten hierover. Daarom willen wij peilen wat jullie, de leden van Hardtraxx, hiervan vinden en of het beleid misschien moet worden gewijzigd. Daarom kunnen jullie de poll invullen om het huidige beleid te handhaven of dit aan te passen.

De aanpassing zal inhouden dat in de 'gratis track' sectie alleen nog maar platen van artiesten worden geplaatst van vooraf bepaalde labels en dat andere tracks geplaatst kunnen worden in dit topic of op het nieuwe Hardtraxx. Dit geldt ook voor artiesten die momenteel niet op een vast label zitten, zoals Prefix & Density, Deetox & Sound Rush. Momenteel heb ik een lijst van labels gemaakt die er als volgt uitziet:

Citaat:
Scantraxx & sublabels (A², Unleashed, X-Bone etc.)
Fusion
Dirty Workz & sublabels (Anarchy, Audiophetamine)
WE R & sublabels (WE R Raw, Tomorrow)
Q-Dance & sublabel (NEXT)
B2S & sublabel (Loudness)
Roughstate
AVIO
Theracords & sublabel (T.C.C.)
Gearbox & sublabels (Revolutions, Euphoria etc.)
Titanic
Nightbreed
End Of Line & sublabel (War Force)
Spoontech
Heart For Hard & sublabel (indus3)
Activa & sublabels (Dark, Shine etc.)
Funky Cat
Keep It Up
Hard With Style
Lose Control
Spirit Of Hardstyle
Zanzalabs
Minus Is More
Derailed Traxx
Delerium Music
Deathmatch Music
Overig (waar spontaan nog eens iets op wordt gereleased) zoals: cloud9, toff & reverze


Mochten jullie nog label(s) hebben die niet mogen ontbreken, kun je die in dit topic plaatsen en dan zullen wij kijken of we het waard vinden om deze in te lijst toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanpassen. Opbokken met die schamele troep overal. Postcounts opkrikken kan in off-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Mochten jullie nog label(s) hebben die niet mogen ontbreken, kun je die in dit topic plaatsen en dan zullen wij kijken of we het waard vinden om deze in te lijst toe te voegen.


Magic Show (als daar nog iets op komt) en oud-artiesten (Delerium Music en Deathmatch Music)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 11:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Citaat:
Mochten jullie nog label(s) hebben die niet mogen ontbreken, kun je die in dit topic plaatsen en dan zullen wij kijken of we het waard vinden om deze in te lijst toe te voegen.


Magic Show (als daar nog iets op komt) en oud-artiesten (Delerium Music en Deathmatch Music)

We zijn nog even aan het kijken welke labels nog actief zijn. De oude labels hoeven in principe niet in de lijst omdat er niks meer op gereleased zal worden.

Edit: Delerium is dus het nieuwe label van Clockartz, was mij even ontgaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Magic Show (als daar nog iets op komt) en oud-artiesten (Delerium Music en Deathmatch Music)

Toegevoegd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 12:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TCC toegevoegd als sublabel van TC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightbreed Nocturnal als sublabel
Revealed Recordings (voor hardstyle releases van Hardwell)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nightbreed Nocturnal als sublabel

Gewoon Nightbreed dus

Chroman schreef:
Revealed Recordings (voor hardstyle releases van Hardwell)

Gewoon overig dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huis, tuin-en keuken producers kunnen toch hier hun tracks kwijt?

gratis-tracks-prod/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, wat is überhaupt de noodzaak om al die rotzooi te posten? Ik zie echt zelden een topic in gratis tracks met 2 pagina's en als het al zo is, blijkt het van een bekende artiest (met meerdere grote releases) te zijn. Er zit dus bijna niemand op te wachten. Moet er nou echt een verbod opgesteld worden willen de peuters van het forum kappen met die ellendige zooi te posten overal? Bookmark het lekker voor je eigen zeg pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Inderdaad, wat is überhaupt de noodzaak om al die rotzooi te posten? Ik zie echt zelden een topic in gratis tracks met 2 pagina's en als het al zo is, blijkt het van een bekende artiest (met meerdere grote releases) te zijn. Er zit dus bijna niemand op te wachten. Moet er nou echt een verbod opgesteld worden willen de peuters van het forum kappen met die ellendige zooi te posten overal? Bookmark het lekker voor je eigen zeg pfff


Het zit je diep of niet ? :P

OT:

Wie gaat bepalen of iets waardig genoeg is om in de free toppa te komen?
Misschien is het storend, ja. Maar er zijn zat kleine labels die misschien wel super goede tracks releasen die dan niet de aandacht krijgen die ze misschien verdienen?

Tuurlijk is het makkelijk om voor jezelf een label te beginnen maar hoe wil je hier mee om gaan en waar wil je de lijn trekken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het niet zo'n probleem. Laat ze maar lekker posten, als het niks is wordt t toch wel genegeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja vind het echt moeilijk vervelend man. Wil gwn lekker forumpie lezen met info, geen veredelde youtube met kut platen.

newposts.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind het niet zo'n probleem. Laat ze maar lekker posten, als het niks is wordt t toch wel genegeerd.

Zo sta ik er dus ook in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta je dan met een pagina waarvan 95% van de tracks genegeerd wordt. Op dit moment staan op pagina 1 van de gratis releases 4 tracks (van de 30) waar serieus op gereageerd wordt, niet geheel toevallig van 'bekendere' artiesten (Moridin, Sub Sonik, Euphorizer en Mandy). Als iemand de rest wil zien kun je gewoon de producers corner gebruiken. Maar gelukkig is de meerderheid van de stemmers het hier ook mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@Nuracore & Davey
Dit is tevens een goede reden om een beetje richting de nieuwe website te gaan met deze talenten.
Daar is het nieuwe concept namelijk ook voor in het leven geroepen. Naar mijn idee passen deze artiesten prima op de nieuwe website en niet zozeer hier op het forum.

Er zijn zat voordelen van het gebruiken van de nieuwe website als talent zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Wie gaat bepalen of iets waardig genoeg is om in de free toppa te komen?

Staat toch gewoon in de OP hoe dat wordt bepaald ;)

Citaat:
Maar er zijn zat kleine labels die misschien wel super goede tracks releasen die dan niet de aandacht krijgen die ze misschien verdienen?

Als het echt zo goed is worden deze talenten vaak wel opgepakt door de grotere artiesten en kom je de plaat alsnog wel tegen. En daarnaast heb ik in de OP gezet dat er twee andere plekken zijn waar de platen kunnen worden geplaatst, net zoals Kees hierboven ook aangeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sta je dan met een pagina waarvan 95% van de tracks genegeerd wordt. Op dit moment staan op pagina 1 van de gratis releases 4 tracks (van de 30) waar serieus op gereageerd wordt, niet geheel toevallig van 'bekendere' artiesten (Moridin, Sub Sonik, Euphorizer en Mandy). Als iemand de rest wil zien kun je gewoon de producers corner gebruiken. Maar gelukkig is de meerderheid van de stemmers het hier ook mee eens.

Hier zit ook wel wat in. Er zijn zat alternatieven, bijvoorbeeld het nieuwe systeem, te bedenken om dit soort platen aan de man te brengen. Net of de producenten met dit soort topics wat opschieten:

Citaat:
Calybr - Symbol Of Defiance E.P. [OVRWTCH017]
Reacties. 0
Views. 69
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben voorstander om dit gedeelte wat meer te gaan splitsen.

Maar ik denk dat dit op meer plekken van het forum moet gebeuren. Zoals het livesets topics. Dit word in mijn ogen namelijk overspoelt door Warm-up / Huis, tuin en keuken setjes van forumleden. De podcasts en livesets van artiesten worden hiermee gelijk naar onder geschoven.
Als je op dit moment kijkt zijn er 5/6 sets van artiesten, de rest is door forumleden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik ben voorstander om dit gedeelte wat meer te gaan splitsen.

Maar ik denk dat dit op meer plekken van het forum moet gebeuren. Zoals het livesets topics. Dit word in mijn ogen namelijk overspoelt door Warm-up / Huis, tuin en keuken setjes van forumleden. De podcasts en livesets van artiesten worden hiermee gelijk naar onder geschoven.
Als je op dit moment kijkt zijn er 5/6 sets van artiesten, de rest is door forumleden...

Ik ben voor en eigenlijk ook tegen. Het zorgt voor wel duidelijkheid en een strakker beleid alleen hierdoor creëer je ook een doolhof van forums en sub-forums.

Of zal dit mee gaan vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ligt er denk ik aan hoe je het indeeld, je zou in het livesets gebeuren ook subtopics kunnen maken zoals bij releases.

Ik wil ook weer niet dat hun setjes niet te vinden zijn, maar het overspoelt nu wel het livesets subforum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik ben voorstander om dit gedeelte wat meer te gaan splitsen.

Maar ik denk dat dit op meer plekken van het forum moet gebeuren. Zoals het livesets topics. Dit word in mijn ogen namelijk overspoelt door Warm-up / Huis, tuin en keuken setjes van forumleden. De podcasts en livesets van artiesten worden hiermee gelijk naar onder geschoven.
Als je op dit moment kijkt zijn er 5/6 sets van artiesten, de rest is door forumleden...

Hier niet mee eens, misschien ook wel een beetje vanuit eigen belang. Setjes van amateurs zoals bijvoorbeeld van Pommer, Nuracore, Wootum, Blear en Fuzzy wordt nog behoorlijk vaak op gereageerd.

Ik vind het zelf ook altijd wel leuk als er op mijn eigen sets wordt gereageerd dat de set vet is.
Is niet waarvoor je mixt, voor mij niet tenminste, maar is wel een leuke bijkomstigheid die verdwijnt als 'profs' en 'amateurs' worden gescheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het zo zou bekijken, horen de tracks van beginnende producers dan ook niet in het nieuwe tracks topic en niet in producers corner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik moet eerlijk zeggen dat ik vaker setjes van HT' ers luister dan livesetes of podcasts. Al zou het ook wel overzichtelijker zijn als deze werden gesplitst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, want je kunt vanwege praktische redenen prima een verschil maken tussen releases en livesets. Indien er een vloot interessante releases uit onbekende hoek komt (net als bij livesets) kan er alsnog gerevalueerd worden. Nu is het eigenlijk het tegenovergestelde.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen