Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk verhaal, staat geen verkeerd woord tussen.

Producen kan ie wel, hopelijk binnenkort weer wat meer pareltjes ipv feestnummers. Komt vast goed :thumbsup:

@Tita is het nooit aan de orde geweest voor hem om naar NL te verhuizen? Snap dat dat voor ieder persoon natuurlijk verschillend is, maar kan me voorstellen dat hij in heel wat line-ups zou passen als hij niet al die extra kosten zou bevatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel goed omschreven van hem. Helaas ook de treurige waarheid dat zulke talentvolle producers zich moeten aanpassen aan de 13/12 massa. Misschien leuk om in de TMS-podcast een oldschool The Machine setje te doen? Lijkt me reƫler dan dat hij ook speciale gig krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als hij nou in elk setje wat hij draait 1 klassieker er tussen gooit? Niemand die erover gaat klagen, hardtraxxers zijn blij en misschien ontdekt het 13/12 publiek dat de oude nummers ook vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed omschreven. Benieuwd wat er de komende tijd allemaal zal gaan verschijnen dan :)
Oh en uiteraard nog even getekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook maar getekend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Goed verhaal! Wat een topgast!
En +100000 voor het experimenteren met Acid :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

best wel slecht omschreven eigenlijk, als ik altijd uitmuntend presteer op het werk en opeens middelmatig presteer zodat ik beter in de groep kom te liggen is ook niemand blij en vlieg ik eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
best wel slecht omschreven eigenlijk, als ik altijd uitmuntend presteer op het werk en opeens middelmatig presteer zodat ik beter in de groep kom te liggen is ook niemand blij en vlieg ik eruit.

Maar voor de grote massa is The Machine juist beter gaan presteren. Die horen liever Godcore dan Mosquito. Dus jouw redenatie klopt niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 12:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
The Machine:
I've been experimenting with my old sound, acid sounds and some different kind of reverse bass and gated kicks. If you have things in mind that you would like to hear let me know.

Excited ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'Unfortunately that meant hard times for us'

Ik hoop voor jullie dat er beterschap op komst is want buiten Tartaros afentoe worden er niet veel TMS artiesten geboekt etc.? Die valt me al langer op.
Het lijkt wel op de hoogtepunten van TMS reeds voorbij zijn, zo rond 2012-2013??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Rickzel: om rond te komen van alleen boekingen moet een artiest gemiddeld 4 boekingen per maand hebben. Dit heeft The Machine nooit kunnen halen ook al is het een tijd lang heel goed gegaan. Vandaar dat een verhuizing naar Nederland voor hem niet realistisch is geweest. Voordat The Machine bij ons heeft getekend was er vaak commentaar op zijn optredens. Daar heeft hij heel hard aan gewerkt maar dat heeft hem erg tegen gewerkt bij zijn kickstart ten tijden van Rollin'. Organistoren vonden het om andere redenen nog een risico om hem te boeken.

@iRon: cool idee, binnenkort!

@Vincent: Bedankt! TMS staat nu anders in de markt dan 2 jaar geleden, dat klopt. Dat is vanuit ons een bewuste keuze geweest. In 2011 waren wij een van de eerste namen die via de podcast en hostings de ruimte gaven aan de rauwe talenten om door te breken. De jaren daarna hebben we veel hostings gedaan in binnen en buitenland. In 2013 zagen wij dat er een verschuiving in de rauw begon te komen waar wij niet achter stonden. Verplaatsing van kwalitatief naar kwantitatief en vooral korte termijn in plaats van lange termijn. Wij hebben toen besloten dat we hierin niet meegaan en ons niet te focussen op nieuwe rauwe talenten maar in plaats daarvan te focussen op namen waarvan wij denken dat ze het in de toekomst gaan maken. Zo hebben we namen als Envine en Clockartz getekend. Er was daar toen geen markt voor maar wij hebben heel veel vertrouwen in die jongens, het zijn ook allemaal lange termijnplannen geweest. Om diezelfde reden hebben we aangegeven bij hostings aanvragen dat we geen volledige rauwe programmeringen meer willen doen. Uiteraard heeft dit er toe geleden dat we een hoop hostings niet meer hebben aan kunnen nemen omdat we niet meer wilden bieden wat onze klanten wilden. Uiteraard is dat op kort termijn erg nadelig geweest voor onze artiesten. Aan de andere kant zie je nu dat jongens als Envine en Clockartz op het moment van doorbreken staan en samenwerken met de top van de scene. Namen als The Geminizers en Tartaros hebben de afgelopen twee jaar wat minder boekingen gehad maar wij vertrouwen erin dat dat wel gaat bijtrekken als de scene ook weer bijtrekt. Voor ons is het fijner om te werken met jongens waar wij echt 100% achter staan. Vandaar ook dat je weinig nieuwe jongens bij ons ziet. Het aanbod van demo's van de afgelopen jaren was heel erg hoog maar was niet waar wij naar op zoek zijn. We zullen zien wat de toekomst verder voor ons brengt maar wij hebben er veel vertrouwen in! Thanks for caring in ieder geval :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 20:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Organistoren vonden het om andere redenen nog een risico om hem te boeken.

Wat zijn deze redenen, ben hier wel benieuwd naar namelijk? Mits je dat naar buiten wil brengen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk en open antwoord. Netjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, bedankt voor het uitgebreide antwoord! Dat zijn nou echt dingen die je totaal niet mee krijgt.

Goed om te lezen dat jullie zo'n houding hebben aangenomen, heb er behoorlijk respect voor dat er niet voor de makkelijke weg wordt gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk antwoord. Wordt zeker gewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Over 125 people voted already for a The Machine oldschool set. My agency did receive some offers from organisations. Seems like there are possibilities to deliver something really special for you all. Keep voting and we see what we can do. Everyone is eager to help, thanks a lot!


Machine zet dit net op FB :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat dik. Dit had ik niet durven dromen toen ik de petitie begon :yay:

Openingspost trouwens aangepast met alle ontwikkelingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 14:16 
 

wootum schreef:
Titatovenaar schreef:
Organistoren vonden het om andere redenen nog een risico om hem te boeken.

Wat zijn deze redenen, ben hier wel benieuwd naar namelijk? Mits je dat naar buiten wil brengen natuurlijk.


Hij had toch iets met zijn voet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb trouwens hardnews al een aantal berichten gestuurd met de vraag of ze dit misschien willen supporten, maar die doen gewoon super de negeer modus aan. Iemand nog een andere suggestie om een groter publiek te bereiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook groepen spammen? Groepen als rawstyle united etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Blijkt wel dat Hardtraxx een erg goed medium is wat nog veel in de gaten wordt gehouden door organisaties :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er al een Engelse versie? Misschien idd die facebook groepen even informeren ipv HN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:
Getekend! Vooral omdat ik het jullie wel gun :D


Sympathiek van je

Ik ben af en toe best een sympathieke vent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Harderstate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 22:39 
 
Artiest

Ik ga stemmen, mooi om te zien dit!

Moet het eerste bericht evt nog vertaald worden naar Engels?

Edit: Laat maar :) zie bij de petitie site zelf dat het al vertaald is.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen