Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 99  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Citaat:
Angerfist (LIVE)
Korsakoff
Outblast
Evil Activities (LIVE)
Noize Suppressor (LIVE)
Dyprax
Re-Style
Amnesys
Art Of Fighters
Accelarator
Predator
Tha Playah.
Javi Boss
Hellsystem
Unexist
Exotane


Die mogen van mij wel een anthem fixen. Unexist zal wel een remix doen hopelijk. En Art Of Fighters heeft dominator al gedaan (ook deels art of dance)

Voor de rest klinkt alles toch hetzelfde op die line up dus alle andere keuzen klinken weer als de rest van alle moh anthems.

predator zou ook niet verkeerd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korsakoff zou ook goed kunnen, heb ik al een tijdje niks van gehoord
Accelarator hoop ik ook echt niet, net zo standaard saaie mainstream als Rudeboy
En ik zou ook is een T-Junction anthem willen zien -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Korsakoff zou ook goed kunnen, heb ik al een tijdje niks van gehoord
Accelarator hoop ik ook echt niet, net zo standaard saaie mainstream als Rudeboy
En ik zou ook is een T-Junction anthem willen zien -.-

T-Junction is er niet bij he. Maar dan zie ik eerder Eastside Connection (T-Junction, Tomcat & Rudeboy) een anthem in elkaar knutselen, een sterker team, en Superior Minds was een heerlijke release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UHM Records is proud to announce that the new “Earthquake EP” will be released on Monday 22-08-2011.

This release includes the official anthem by D-Ceptor and smashing collab tracks between Mr. Sinister, D-Ceptor, Newstyler and Triax!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 01:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Predator hetzelfde als de rest van Moh, de laatste plaat van hem die eruit sprong was Demonspit, en die is best oud onderhand.

Eastside Connection ook neit plz. Liever een artiest die niks met MOH of een MOH sound heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 11:33 
 

Steffnov schreef:
Wist je dat het album van The Viper op 10 september uitkomt?

Neophyte
Just finished the mastering for the @djtheviper album, this one is gonna be amazing people. Release date 10th of September!

hmm weet nou niet echt wat ik ervan moet vinden! hoop in ieder geval op een gevarieerd album met beukers en melodie platen!

D-Nemacyst schreef:
Predator hetzelfde als de rest van Moh, de laatste plaat van hem die eruit sprong was Demonspit, en die is best oud onderhand.

Eastside Connection ook neit plz. Liever een artiest die niks met MOH of een MOH sound heeft.

gewoon geen Anthem van de mensen die op MoH records zitten of een MoH sound hebben! weetje wat ik ook niet snap,, dat er telkens zoveel mensen op MoH afkomen terwijl het 9 v.d. 10 keer dezelfde artiesten er staan! wat is er dan nog leuk aan om er heen te gaan? denk dat het aan mij ligt maarja! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 13:43 
 
Hardtraxxer

B2s op twitter: Due to circumstances Nosferatu can not play at Decibel. DJ Ruffneck will take his place instead #DB11
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Liever een artiest die niks met MOH of een MOH sound heeft.

Tja, willen is één ding, maar het is wel een MoH feest he. Nu weet ik dat bijv. Symphony of Sins door Stunned Guys en Amnesys (van Traxtorm) is gemaakt, maar toch.

En wat betreft de line-up, het is een feest in België, dus dan momen er sowieso mensen op af die de feesten in NL niet meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
D-Nemacyst schreef:
Liever een artiest die niks met MOH of een MOH sound heeft.

Tja, willen is één ding, maar het is wel een MoH feest he. Nu weet ik dat bijv. Symphony of Sins door Stunned Guys en Amnesys (van Traxtorm) is gemaakt, maar toch.

En wat betreft de line-up, het is een feest in België, dus dan momen er sowieso mensen op af die de feesten in NL niet meemaken.


Ik ken zo 1, 2, 3, geen belgische hardcore dj op de mensen van D.H.T. na ( Dj Bass, Dj Mic ) Alleen ik denk niet dat die veel goeds maken sinds 3kwart van hun nummers gejat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Steffnov schreef:
D-Nemacyst schreef:
Liever een artiest die niks met MOH of een MOH sound heeft.

Tja, willen is één ding, maar het is wel een MoH feest he. Nu weet ik dat bijv. Symphony of Sins door Stunned Guys en Amnesys (van Traxtorm) is gemaakt, maar toch.

En wat betreft de line-up, het is een feest in België, dus dan momen er sowieso mensen op af die de feesten in NL niet meemaken.


Ik ken zo 1, 2, 3, geen belgische hardcore dj op de mensen van D.H.T. na ( Dj Bass, Dj Mic ) Alleen ik denk niet dat die veel goeds maken sinds 3kwart van hun nummers gejat zijn.

http://www.discogs.com/artist/DJ+Kristof :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 16:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

A-maze schreef:


Die is ook niet bepaald actief meer solo. Alleen af en toe met Na-Goyah en dat was ook al n tijdje geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
A-maze schreef:


Die is ook niet bepaald actief meer solo. Alleen af en toe met Na-Goyah en dat was ook al n tijdje geleden

Alsnog heeft hij wel een aantal fijne tracks op z'n naam staan en is hij enigszins bekend buiten Belgie, daar ging het toch om? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 17:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

A-maze schreef:
D-Nemacyst schreef:
A-maze schreef:


Die is ook niet bepaald actief meer solo. Alleen af en toe met Na-Goyah en dat was ook al n tijdje geleden

Alsnog heeft hij wel een aantal fijne tracks op z'n naam staan en is hij enigszins bekend buiten Belgie, daar ging het toch om? ^^


Ik denk pas aan Kristof als ik Na-Goyah zie. Kristof is niet echt bepaald bekend genoeg om een anthem te maken voor een feest van kaliber MOH
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 19:23 
 

Project 141 schreef:
Ik gok dat het Korsakoff wordt. En overigens had ik liever State of Emergency dan zien openen dan Exotane..

denk het ook.. maarja laten we dat maar niet hopen! doe mij maar Predator of Hellsystem! die hebben het ook echt verdiend om een keer een Anthem te maken!
gaan al aardig lang mee in de Hardcore scene en heb Hellsystem nog nooit een Anthem zien maken en Predator maar 1x !
erg jammer want het zijn hele sterke hardcore producers! alhoewel Predator bijna niks vn zich laat horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Project 141 schreef:
Ik gok dat het Korsakoff wordt. En overigens had ik liever State of Emergency dan zien openen dan Exotane..

denk het ook.. maarja laten we dat maar niet hopen! doe mij maar Predator of Hellsystem! die hebben het ook echt verdiend om een keer een Anthem te maken!
gaan al aardig lang mee in de Hardcore scene en heb Hellsystem nog nooit een Anthem zien maken en Predator maar 1x !
erg jammer want het zijn hele sterke hardcore producers! alhoewel Predator bijna niks vn zich laat horen!

Idd of tha playah dat lijlt met het beste want de laatste anth van hem die ik me kan herinneren is enter the time machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
DarkestSymphony schreef:
Project 141 schreef:
Ik gok dat het Korsakoff wordt. En overigens had ik liever State of Emergency dan zien openen dan Exotane..

denk het ook.. maarja laten we dat maar niet hopen! doe mij maar Predator of Hellsystem! die hebben het ook echt verdiend om een keer een Anthem te maken!
gaan al aardig lang mee in de Hardcore scene en heb Hellsystem nog nooit een Anthem zien maken en Predator maar 1x !
erg jammer want het zijn hele sterke hardcore producers! alhoewel Predator bijna niks vn zich laat horen!

Idd of tha playah dat lijlt met het beste want de laatste anth van hem die ik me kan herinneren is enter the time machine.


Anthem remix van unite
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:18 
 

ja maar hij bedoeld een echte solo Anthem van Tha Playah en geen remix of wat!
die gozer heeft het ook wel dik verdiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
ja maar hij bedoeld een echte solo Anthem van Tha Playah en geen remix of wat!
die gozer heeft het ook wel dik verdiend!


dat zeker, maar ik denk niet dat hij het anthem voor depths of despair gaat maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... The Viper een collab heeft gemaakt met Nosferatu (Who we are), en met Endymion (Changes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ze allebei gehoord nie slegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

550decibel schreef:
Heb ze allebei gehoord nie slegt


ik ook, best goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
... The Viper een collab heeft gemaakt met Nosferatu (Who we are), en met Endymion (Change)


Ik heb allebei de nummers bij nieuwe tracks gepost!
wel slechte kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:28 
 

hardcoresjors schreef:
hardcoresjors schreef:
... The Viper een collab heeft gemaakt met Nosferatu (Who we are), en met Endymion (Change)


Ik heb allebei de nummers bij nieuwe tracks gepost!
wel slechte kwaliteit

lelijk dat die lui er maar door blijven lullen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
hardcoresjors schreef:
hardcoresjors schreef:
... The Viper een collab heeft gemaakt met Nosferatu (Who we are), en met Endymion (Change)


Ik heb allebei de nummers bij nieuwe tracks gepost!
wel slechte kwaliteit

lelijk dat die lui er maar door blijven lullen!


het is van een decibel set van endymion
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat alle traxtorm artiesten die spelen op Q-Base

Art of Fighters
DJ Mad Dog
The Stunned Guys
Tommyknocker
Amnesys
Unexist
AniMe
Meccano Twins
Nico & Tetta
Alien-T

Ook klassiekers gaan spelen.

Dus dat betekend de Orginele Artwork, Disorder, Your Choice, The Nutrition, Fuck This Track Up, Line Got Crossed en aah al die oude klassiekers. Heerlijk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 99  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen