Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-09-2015, 14:19 

Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
http://www.triplevision.nl/release/GENOSHA023/ samples doen het alleen niet

Nu Lichtelijk teleurgesteld, maar dat zal later wel bij draaien :P
Ik had gehoopt op collabs
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-09-2015, 17:29 

Hardtraxx Elite

''Even though most people won't get them, my next 2 tracks to be released have very specific messages in them. More info reasonably soon...'' - Deathmachine op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2015, 20:01 

Hardtraxx Crew

Dither met N-Vitral in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-10-2015, 21:17 

Ben benieuwd wat daar uit komt rollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-10-2015, 23:21 

Hardtraxx Elite

Muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-11-2015, 19:58 

Hardtraxx Elite

Citaat:
To end all vicious speculations… YES, Angerfist will release a brand new album at the Angerfist event on the 28th of November! Named ‘Raise & Revolt’ the album includes a series of unreleased solo tracks, powerful collaborations and breath taking remixes. To make the mayhem complete, Angerfist added a bonus CD to the album including an epic mix of his best music to date.

Visitors of this colossal hardcore event at the Brabanthallen will have the exclusive show premiere and are the first to hear and buy the new noise. Keep a close watch on all Angerfist channels for previews, updates and other madness.

http://www.artofdance.nl/2015/11/06/new ... ist-album/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-11-2015, 22:26 

Hardtraxx Veteran

alweer een album
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2015, 18:55 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
alweer een album

:yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2015, 20:06 

Kraak... Piep...

Ach ja maar deze man kan ook als een trein produceren als je naar z'n verleden kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-11-2015, 20:38 

Hardtraxxer

Anime schreef:
Hi friends, I’m very excited to announce that my Album “EXTERMINATE” will be out on the 21st of January 2016 !!!!

En ook
Hardcore Blasters (16 tracks + alle vorige geremasterd)
Destructive Tendencies (30 tracks 2cd)

En Bodyshock gaat Crossfiyah - Rage remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-12-2015, 19:14 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

oeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-12-2015, 20:08 

Hardtraxx Elite

Voor de liefhebbers van de TOTY hardcore poll: ik heb besloten om volgend jaar te stoppen met het bijhouden van deze poll. Vorig jaar vond ik het al een matig jaar, voornamelijk voor de mainstream hardcore, maar dit jaar gaat daar nog overheen. Zelfs nu ik dit jaar alle releases heb bijgehouden komt er helaas toch te weinig interessants uit voor mij om dit te blijven doen. Dat er geregeld veel troep uitkomt van de uptempo kant helpt ook niet echt.

Ik maak wel het jaar af, dus deze polls zal ik nog plaatsen:
-Week 52 van 2015
-Week 1 van 2016 (zit nog een stuk december bij)
-TOTM december
-TOTY hardcore 2015

Wat mij betreft kan iemand anders het daarna uiteraard overnemen vanaf week 2 van 2016, mocht hier belangstelling voor zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2015, 11:45 

Hardtraxx Crew

Jammer, maar begrijpelijk. Ik volg de uptempo ook totaal niet en frenchcore is in mijn ogen helemaal een smet op de hardcore. Goede mainstream platen zijn per maand ook op één hand bij te houden, als er al één tussen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-12-2015, 10:30 

Hardtraxx Addict

Begrijpelijk Pim en bedankt! Uptempo en Frenchcore zijn voor mij ook de ziekmakers :sick: Anti Hardcore en die verneuken ook nog eens zo'n hele poll.

Ben het eens over het mainstream gedeelte maar daar buiten is het wel pret geweest.
Dither, Switch, Micromakine, Promo en Dj Hidden hebben een album uitgebracht en er zijn veel release's gekomen van Toa , Deathmachine, N-Vitral, Wavolizer, Promo enz enzz.....noem maar op. :P Hardcore in dit gedeelte doet het prima. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2015, 13:05 

Hardtraxxer

Ik zou het eventueel wel willen doen.
Maar dan krijg je eigenlijk alleen de releases op hardtunes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2015, 14:09 

Hardtraxx Crew

Ministry Of Distortion schreef:

Dus krijg je geen releases van TTM en TOA etc? Dan is het helemaal niet interessant meer voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2015, 16:52 

Hardtraxxer

Beter iets dan niets?

behalve als er iemand is die wel alle releases wilt meepakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2015, 17:20 

Hardtraxx Crew

Tsja die keus is aan hem, maar dan doe ik er niet meer aan mee (en zo zijn er dan waarschijnlijk veel meer). Voor mij zijn de industrial releases het interessantste gedeelte van de hardcore en doet up tempo (houd ik niet bij qua releases, luister het heel af en toe wel eens) en de frenchcore mij helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2015, 20:57 

Hardtraxx Elite

dave schreef:
Begrijpelijk Pim en bedankt!

Jij ook bedankt voor de waardering & aan iedereen die de afgelopen maanden gestemd heeft, was leuk om te doen! :)

Ministry Of Distortion schreef:

Vind het prima als je het overneemt! Al zou ik persoonlijk wel zoveel mogelijk releases van de A en B-labels meepakken. Anders mis je toch een aantal toffe releases en ook de gratis tracks. Trouwens @ Magnetron, T3RDM en Heresy releases komen tegenwoordig wel op Hardtunes :)

Wat ik persoonlijk deed was eerst Hardtunes afgaan, vervolgens Hardtraxx topics (releases + gratis tracks), en eventueel je favoriete downloadportaal :innocent:. De releases die geen HT-topics hebben link je dan gewoon door naar de Hardtunes pagina, en de releases die wel HT-topics hebben naar het desbetreffende topic.
Ik deed dit iedere week op zondag of maandag, en per week ben ik er ongeveer een halfuur tot misschien 3 kwartier mee kwijt. Het is dus echt niet tijdrovend. Ik zou trouwens bepaalde (of eigenlijk alle) C-artiesten en labels gewoon achterwege laten. Kurrupt Recordings Hard is bijvoorbeeld een label dat per week een stuk of 3 releases uitbrengt, maar niemand stemt daar eigenlijk op, dus die heb ik op een gegeven moment uit de poll gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2015, 22:04 

Hardtraxx Addict

Mee eens
Magnetron schreef:
Tsja die keus is aan hem, maar dan doe ik er niet meer aan mee (en zo zijn er dan waarschijnlijk veel meer). Voor mij zijn de industrial En DNB/Crossbreed releases het interessantste gedeelte van de hardcore en doet up tempo (houd ik niet bij qua releases, luister het heel af en toe wel eens) en de frenchcore mij helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-12-2015, 21:14 

Hardtraxxer

Wat bovenstaand al wordt genoemd doelde ik al op.
Het moet wel representatief worden en daar kan ik niet aan voldoen.
Gaat me dan meer tijd in zitten dan ik er voor over heb.

Helaas.
Hopen dat er iemand anders is die het wel wil doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2016, 01:19 

Hardtraxx Veteran

Partyraiser & Destructive Tendencies - Sound Becomes One op 1 in de MOH Radio Top 100 van 2015. Laatste beetje hoop uit de scene is weggezonken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2016, 01:36 

Hardtraxx Veteran

Sound becomes one op 1 was wel te verwachten, ben ik meer teleurgesteld in iets van 12 keer angerfist in de top20..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-01-2016, 23:23 

Hardtraxx Veteran

Ik neem het anders wel over! Ik volg de releases zelf ook en ook zover ik weet van alle labels dus voor mij zou het maar een paar minuten werk in de week zijn. Ik zou het niet erg vinden om elke zondagavond even een poll te maken met wat er die week allemaal uit is gekomen.

Wil ik wel even weten wat de precieze verhoudingen zijn tussen aantal keuzes/aantal uit te brengen stemmen en wanneer ik met de TOTM poll moet komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-01-2016, 18:47 

Hardtraxx Elite

Top dat je het over wil nemen Yowan :) PB volgt straks!
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen