Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2676, 2677, 2678, 2679, 2680, 2681, 2682 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phuture Noize schreef:
The Aftershock will also contain remixes by Promo, MYST and B-Front.

#pursuitofthunder #theaftershock #soon

Benieuwd welke B-Front geremixed heeft dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik ben ook zeer benieuwd. :)

Ff voor de volledigheid.

Breathin' (Promo Remix)
Chaos & Order (Myst Remix)

Deze waren al bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Ja ik ben ook zeer benieuwd. :)

Ff voor de volledigheid.

Breathin' (Promo Remix)
Chaos & Order (Myst Remix)

Deze waren al bekend.


En neem aan dat de Human Machinery (Aftershock Remix) er ook op staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is toch gewoon een edit, geen speciale 'Aftershock remix' oid. Zo wordt 'ie wel genoemd op HT idd, maar dat zal denk ik nooit een officieële remix worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zal wederom een collab met Hard Driver op het album van Radical komen (Switchblade). Deze stellen nooit teleur :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 18:33 
 
Hardtraxxer

Audiofreq een remix maakt van Brennan Heart ft. Wildstylez - Reputation Game
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat inschrijven bij Heady is gewoon om je op de hoogte te houden van acties op zijn site denk ik. Frequencerz hebben dat namelijk ook. De ene keer krijg je een sms om te stemmen op de DJ Mag, dan weer omdat er nieuwe merchandise is, en dan weer dat je een gratis track kan downloaden (zoals The Unknown, wanneer je maar genoeg van je gegevens hebt gegeven om deze download te unlocken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

data mining
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 07:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany
Citaat:
Collab incomming with Retrospect!

Let's bring back that Fusion of Sound style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers‏, Headhunterz en Wildstylez zitten weer samen in de studio.
https://pbs.twimg.com/media/DKvJfAjXUAAvbrt.jpg

Bron: Twitter NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Noisecontrollers‏, Headhunterz en Wildstylez zitten weer samen in de studio.
https://pbs.twimg.com/media/DKvJfAjXUAAvbrt.jpg

Bron: Twitter NC


Op insta ook een foto op het acc van NC en HHZ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 20:43 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Paling schreef:
Pandemonium schreef:
Dirty Workz is the Worlds leading Hardstyle label.

Dit was wel een nieuwtje voor mij


Niks van gelogen toch? internationaal bekend door het breed scala aan artiesten en artiesten doen regelmatig remixen van bekende internationale top producers.

In ieder geval veel meer in de picture dan het conservatieve scantraxx


Geduld wordt beloond! Ik heb begrepen dat ze met iets vets bezig zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 21:44 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Paling schreef:
Pandemonium schreef:
Dirty Workz is the Worlds leading Hardstyle label.

Dit was wel een nieuwtje voor mij


Niks van gelogen toch? internationaal bekend door het breed scala aan artiesten en artiesten doen regelmatig remixen van bekende internationale top producers.

In ieder geval veel meer in de picture dan het conservatieve scantraxx


Jij mag de vertaling van conservatief wel eens opzoeken. Hoezo is Scantraxx niet vernieuwend ten opzichte van Dirty Workz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roughstate FIFA18 event #teamroughstate op Facebook nu LIVE
https://www.facebook.com/Roughstatemusi ... 564619614/

B-Front, Ran-D...etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Jij mag de vertaling van conservatief wel eens opzoeken. Hoezo is Scantraxx niet vernieuwend ten opzichte van Dirty Workz?


Dat ligt eraan wat jij onder scantraxx verstaat. Scantraxx loopt imo al jaren leeg, daar waar Dirty Workz alleen maar uitbreidt. Momenteel is er van het echte scantraxx niet veel meer over. Ook A2 heeft twee belangrijke artiesten verloren, die nu ook met DP wederom een grote naam kwijt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Jambekkieee schreef:
Jij mag de vertaling van conservatief wel eens opzoeken. Hoezo is Scantraxx niet vernieuwend ten opzichte van Dirty Workz?


Dat ligt eraan wat jij onder scantraxx verstaat. Scantraxx loopt imo al jaren leeg, daar waar Dirty Workz alleen maar uitbreidt. Momenteel is er van het echte scantraxx niet veel meer over. Ook A2 heeft twee belangrijke artiesten verloren, die nu ook met DP wederom een grote naam kwijt zijn.


Dat label van Digital Punk is onderdeel van scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears op insta:

this collab is gunna be guuuuuud (foto samen met Noisecontrollers)


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En je moet niet vergeten dat X-Bone ook gewoon de talenten vijver is voor Scantraxx, dat zie je al met alle X-Boners (hehe) die naar A2 (Enemy Contact) en Scantraxx main/silver gaan of releases krijgen (Van Airtunes tot Jay Reeve enzv)

BIj DWX pleuren ze dat tegenwoordig allemaal gewoon op het main label en kijken wat er een beetje aanslaat. Dus qua grootte/invloed/talenten opleiden vind ik Scantraxx op z'n minst gelijk aan DWX, al dan niet beter (maar meer achter de schermen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En je moet niet vergeten dat X-Bone ook gewoon de talenten vijver is voor Scantraxx, dat zie je al met alle X-Boners (hehe) die naar A2 (Enemy Contact) en Scantraxx main/silver gaan of releases krijgen (Van Airtunes tot Jay Reeve enzv)


Dit is inderdaad iets wat wel eens vergeten wordt of dat mensen überhaupt niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 03:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt allemaal, maar voor de (internationale) buitenwereld heeft Dirty Workz naar mijn mening inmiddels een groter imago.

Jambekkieee schreef:
Jij mag de vertaling van conservatief wel eens opzoeken.


In welke taal, Engels? Doel je op "conservative"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 10:21 
 
Hardtraxx Addict

The Road To Redemption Anthem premiere op Supremacy
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

Even toch terugkomend op die Scantraxx en DWX discussie en de argumenten; 'maar die heeft meer sub-labels' of 'die heeft betere talenten.'


Volgens mij vergeten heel veel mensen dat de labels maar gewoon bedrijven zijn, en geen sport clubs.
Artiesten die populair zijn worden geboekt en artiesten die niet zo populair zijn komen gewoon op talent stages te staan of in achterzaaltjes. Ik gebruik het woord talent maar eigenlijk bedoel ik jongens die al jaren produceren maar gewoon nooit zo populair zullen worden.

Kun je als Scantraxxx of DWX nog zo veel opleidingslabels hebben maar zolang de standaard artiesten als Noisecontrollers, Frequencerz, Brennan Heart, noem ze maar op, nog steeds volle zalen trekken zullen ze niets veranderen aan de 'opstelling' van een team. En daar waar sporters misschien hooguit 5 tot 10 jaar mee gaan in de top (En dus aanstormend talent veel sneller een kans zal krijgen,) kunnen DJ/producers dit misschien wel 20 tot 30 jaar vol houden.. Hardstyle is jong en ik zeg je nu dat de DJ's die nu populair zijn, dit ook nog steeds zullen zijn over 10 jaar. Mits ze natuurlijk door gaan.
De laatste 10 jaar heeft de hardstyle zijn vormen, labels en acts aangenomen die we vandaag de dag kennen.
Dus tenzij een talent opeens booming business populair wordt, verwacht ik niet dat er veel zal veranderen en heb je aan talenten labels niet veel meer dan opvulling en invallers. Als ook online platforming en eventueel extra merchandise verkoop.

Want een feest duurt nog steeds vaak niet langer dan een half dag deel. En iedereen verwacht steeds weer een top line up, en daar is gewoonweg bijna geen ruimte voor andere artiesten dan de echte headliners.

Als ik dan toch 2 feesten moet noemen die het proberen om af en toe ook onbekende artiesten te boeken voor de hoofdpodia zijn dat Loudness en Euphoria in mindere mate. Zo is uiteindelijk sub zero project gegroeid tot waar het nu is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Klopt allemaal, maar voor de (internationale) buitenwereld heeft Dirty Workz naar mijn mening inmiddels een groter imago.

Jambekkieee schreef:
Jij mag de vertaling van conservatief wel eens opzoeken.


In welke taal, Engels? Doel je op "conservative"?

haha sukk0lllll xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Bioweapon album confirmed.

Bron: livestream van Kutski
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Code Black is ook nog bezig met een solo album. Dat zal nog wel even duren dan. Solo album sowieso want WE R.
Vorige  1 ... 2676, 2677, 2678, 2679, 2680, 2681, 2682 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen