Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2699, 2700, 2701, 2702, 2703, 2704, 2705 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die het raar vind dat Delete nog steeds meer met spoontech heeft dan End of Line? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat nou weer voor een onzin? Hij is er zich gewoon van bewust dat er nog veel fans zijn die zijn oude sound waarderen en EoL laat het gewoon toe dat hij die fans geven kan wat ze willen. Daarnaast was Delete ook heel lang achter de schermen bezig met spoontech (lees mastering etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa tuurlijk ik weet dat er meer vraag is naar de Spoontech platen tijdens z’n sets. Maar zou die niet net zo populair kunnen zijn als ie bij spoontech getekend zou zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Jaa tuurlijk ik weet dat er meer vraag is naar de Spoontech platen tijdens z’n sets. Maar zou die niet net zo populair kunnen zijn als ie bij spoontech getekend zou zijn?


Gaat hem denk vooral dat je bij EoL gewoon meer boekingen krijgt. Meer publiciteit. Spoontech is gewoon niet breed en niet voor iedereen weg gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm zijn die stappne (spoontech --> theracords --> end of line) ook wat snelle gemaakt omdat hij voor z'n verblijfsvergunning moet bewijzen dat hij "relevant" is. Hij kon het zich denk ik nie zo permiteren om trouw te blijven aan TC oid :P (los van idd de logische dingen als meer boekingen enz)

zoiets had ik ooit begrepen, maar als je zulke stappen blijft zetten blijft dat makkelijker ofzo? Als ik 't totaal verkeerd begrepen heb kan iemand dat vast beter uitleggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 18:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hij kon het zich denk ik nie zo permiteren om trouw te blijven aan TC oid :P (los van idd de logische dingen als meer boekingen enz)

zoiets had ik ooit begrepen, maar als je zulke stappen blijft zetten blijft dat makkelijker ofzo? Als ik 't totaal verkeerd begrepen heb kan iemand dat vast beter uitleggen :P

Contract liep af en tijdens zn tc periode werd er vanuit ons mgmt ook al elk jaar een dik boekwerk afgedragen richting instanties voor zn visum. Hij zou ook als ie bij ons was gebleven zn volledige visum hebben gekregen. Al het voorwerk was toen al allemaal rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zou zweren dat ik toen zoiets geleden had, blijkbaar zat het anders, gelukkig gaf ik al aan dat ik het nie helemaal zeker wist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ben ik de enige die het raar vind dat Delete nog steeds meer met spoontech heeft dan End of Line? xd


Hij moet echt terug naar Theracords daar schoten de releases als warme broodjes de studio uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 11:28 
 
Hardtraxx Elite

Relentless Bass schreef:
RoyAPO schreef:
Ben ik de enige die het raar vind dat Delete nog steeds meer met spoontech heeft dan End of Line? xd


Hij moet echt terug naar Theracords daar schoten de releases als warme broodjes de studio uit.

Ik vind Theracords helaas net iets te amateuristisch voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 11:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

in b4 triggered Thera.

Imo ligt Delete qua productieniveau ook niet gigantisch hoog, zelfde trucje elke keer met vaak van die oliedrum kicks, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 14:30 
 
Hardtraxxer

Jongens, Theracords is niet het oude Theracords meer en dat is niet negatief bedoeld, maar tijden veranderen, ook voor Delete die trouwens ook niet de oude Delete meer is. Spoontech is opgericht door Delete en Vazard dus logisch dat ie daar nog steeds een aandeel in heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Jongens, Theracords is niet het oude Theracords meer en dat is niet negatief bedoeld, maar tijden veranderen, ook voor Delete die trouwens ook niet de oude Delete meer is. Spoontech is opgericht door Delete en Vazard dus logisch dat ie daar nog steeds een aandeel in heeft.


Hij is samen met Vazard nog steeds eigenaar van Spoontech records
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 11:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Radical Redemption
Citaat:
Proud to announce I will be responsible for the official anthem of Supremacy Australia 2018. Aussies, I see you all at Supremacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 12:52 
 
Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
Radical Redemption
Citaat:
Proud to announce I will be responsible for the official anthem of Supremacy Australia 2018. Aussies, I see you all at Supremacy


Goeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Citaat:
CD1 is samengesteld en gemixt door Brennan Heart en Rebourne dus verwacht de beste euforische tracks van het jaar. Wat te denken van Broken, Hard Knockin’ Beats, Destiny, Angels and Demons, Bad Habits, Free en natuurlijk Zombie. Alle grote festival hits van 2017 in één magische mix.

CD2 is gemixt door de ‘mighty’ Sub Sonik die zijn debuut album ‘Strike One’ heeft gereleased in 2017. Als je Sub Sonik zegt dan zeg je RAW Hardstyle. De meeste brute RAW hardstyle tracks zitten in deze mix met onder andere : The Aftershock, Renegades, The Project, Never Look back en natuurlijk ‘The One’ van Mr Sub Sonik en MC Villain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was alweer vergeten dat Sun Sonik een album had uitgebracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Totaal niet interessant dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 08:21 
 
Hardtraxx Elite

Mighty? Wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 10:03 
 
Hardtraxx Addict

DE MEEST BRUTE RAWWWWWWW

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Aftershock en Never Look Back raw noemen :list:. Stop daar mee. Het is hardstyle verdorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En van Zombie zeg je niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 11:46 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
The Aftershock en Never Look Back raw noemen :list:. Stop daar mee. Het is hardstyle verdorie

Zombie staat in het eerste stukje tekst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 15:16 
 
Hardtraxx Addict

Millard Fillmore schreef:
Mighty? Wow


Hier met stijgende verbazing naar zitten kijken, ''mighty'' idd :lol: :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
RoyAPO schreef:
The Aftershock en Never Look Back raw noemen :list:. Stop daar mee. Het is hardstyle verdorie

Zombie staat in het eerste stukje tekst

Er wordt hier idd alleen onderscheid gemaakt in euforisch en raw wat spijtig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh man hoe lang deze discussie nog
Vorige  1 ... 2699, 2700, 2701, 2702, 2703, 2704, 2705 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen