Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2700, 2701, 2702, 2703, 2704, 2705, 2706 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 20:31 
 
Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
Oh man hoe lang deze discussie nog

Fight the power
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 20:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben zelf meer van de euforical rawstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Rawphoric euphoraw middleground pure Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 20:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
@zekestijl: kom maar op met die tracks ik pik ze er allemaal uit die niet wel die niet wel die niet wel en zeke een hardstyle fanaat neeeeee helemaal niet

Citaat:
@reposthardstyle: ik hou net zo lang vol dat die graf zooi x verdwijnt dan verdwijnen jullie ook. Niet iedereen is tegen mij alleen die happy lovers fanaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 07:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Rawphoric euphoraw middleground pure Hardstyle

Happystylez en darkstyle maad
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hola, een Evert-Jan ter Haat quote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Showtek gaan een hardstyle set draaien op Knockout Circuz, Australië. https://www.facebook.com/EventsHSU/vide ... 524297776/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 11:37 
 
Hardtraxxer

GB47 schreef:
Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!

Harder Styles United schreef:
To clear a few things up for the New People or people who can't read. Its 75mins of pure classics and brand new hardstyle!! Its a dream come true and Australia gets it first and probably the only time ever!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
GB47 schreef:
Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!

Harder Styles United schreef:
To clear a few things up for the New People or people who can't read. Its 75mins of pure classics and brand new hardstyle!! Its a dream come true and Australia gets it first and probably the only time ever!


Heel ziek! Wel bijzonder dat de primeur in australie is... Had het eerder verwacht op een Defqon ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
GB47 schreef:
Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!

Harder Styles United schreef:
To clear a few things up for the New People or people who can't read. Its 75mins of pure classics and brand new hardstyle!! Its a dream come true and Australia gets it first and probably the only time ever!


wat zou ik hier graag bij willen zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Shatter schreef:
GB47 schreef:
Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!

Harder Styles United schreef:
To clear a few things up for the New People or people who can't read. Its 75mins of pure classics and brand new hardstyle!! Its a dream come true and Australia gets it first and probably the only time ever!


Heel ziek! Wel bijzonder dat de primeur in australie is... Had het eerder verwacht op een Defqon ofzo.


Zou best kunnen dat ze in Australië gewoon populairder zijn dan hier. Volgens mij is het aantal Nederlanders dat fan is van de recentere Showtek op 2 handen te tellen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 12:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou Showtek daarin echt niet onderschatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het aantal mensen dat wacht op een hardstyle set van Showtek is aanzienlijk groter in Nederland dan in Australie (kijk maar naar Defqon, die reactie toen Showtek aangekondigd werd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de keuze voor Australië ook raar. Misschien zelfs een sneer naar het (hardstyle)publiek in Nederland.

Ze werden na hun keuze toch behoorlijk uitgekotst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vind de keuze voor Australië ook raar. Misschien zelfs een sneer naar het (hardstyle)publiek in Nederland.

Of dit, of vorig jaar was ivm HHz z'n shine niet handig om een uurtje te doen dus misschien dit jaar DQ?

Begint op ten duur best kinderachtig te worden als je niet gewoon een keer je oude scene met een uurtje muziek komt verblijden omdat je zoveel wrok koestert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De aankondiging van Showtek gaf mij 10x zo veel meer kippenvel dan die van Headhunterz afgelopen jaar. Zouden van mij best nog wel eens een classic setje mogen draaien hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard With Style

Citaat:
Headhunterz is touring the world with a very busy schedule. To make sure the attending fans get what they deserve; the music that comes from within, #HWS70 will be broadcasted next week. Stay tuned for Friday the 1st of December.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft heady maar bezig met touren? Is die daar op een gegeven moment ook niet klaar mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hard With Style

Citaat:
Headhunterz is touring the world with a very busy schedule. To make sure the attending fans get what they deserve; the music that comes from within, #HWS70 will be broadcasted next week. Stay tuned for Friday the 1st of December.

Denk dat de stok gauw weer aan iemand anders word gegeven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 15:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Blijft heady maar bezig met touren? Is die daar op een gegeven moment ook niet klaar mee?


Ik denk niet dat Headhunterz zelf beslist waar en wanneer hij draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Svbtwee schreef:
Hard With Style

Citaat:
Headhunterz is touring the world with a very busy schedule. To make sure the attending fans get what they deserve; the music that comes from within, #HWS70 will be broadcasted next week. Stay tuned for Friday the 1st of December.

Denk dat de stok gauw weer aan iemand anders word gegeven xd


Hoezo, dit lijkt me vrij logisch om een week uit te stellen omdat ie in Azië zit. Het is altijd op de laatste vrijdag van de maand, en het is vrijdag toevallig 1 december. Tsja. De episode daarna komt dan waarschijnlijk wat 'eerder' omdat die wel gewoon eind december komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doelde meer op dat de geschiedenis zich langzaam herhaalt en hij het te druk krijgt om de podcast voort te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo interessant vond ik de meest recente episode(s) al niet meer dus 'k ben er ook niet rouwig om...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz met Keltek in de studio :D

Oude liefde roest niet!
Vorige  1 ... 2700, 2701, 2702, 2703, 2704, 2705, 2706 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen