Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2701, 2702, 2703, 2704, 2705, 2706, 2707 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D host Superbash met zijn We Rule The Night project
https://www.instagram.com/p/BcAZukMBj7O/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om even terug te komen op Showtek, ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar Q-dance. Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Om even terug te komen op Showtek, ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar Q-dance. Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen


lijkt me sterk dat Showtek dit doet om ook even een dikke middelvinger naar Q op te steken.
Als er nog steeds haat en nijd zou zijn, dan waren ze toch ook niet op Defqon en XQ Legends komen opdagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mega spannend tegenwoordig met die acts die wel/niet terugkomen. Ga gelijk een ticket Australië boeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht heeft Q ook zo iets voor 2018 in petto en kunnen er niet rouwig om zijn omdat het in Australië is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
paperclip schreef:
Om even terug te komen op Showtek, ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar Q-dance. Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen


lijkt me sterk dat Showtek dit doet om ook even een dikke middelvinger naar Q op te steken.
Als er nog steeds haat en nijd zou zijn, dan waren ze toch ook niet op Defqon en XQ Legends komen opdagen.



Nee dat denk ik ook niet maar dat was beide keren ook gewoon teleurstellend, op XQ-Legends alleen FTS en op de zondag van Defqon dit jaar een mini-mixje. Als je dan komt, waarom dan niet goed zoals nu in Australië? Weet dat ze altijd worden weggezet als geldwolven.. Je gaat mij echter niet vertellen dat die Australiërs meer geld hebben dan Q-dance, dus er is vast meer aan de hand zou je zeggen. Denk trouwens dat die wel eens onderdeel kunnen zijn van de Defqon Legends volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:52 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Wellicht heeft Q ook zo iets voor 2018 in petto en kunnen er niet rouwig om zijn omdat het in Australië is

Project One was precies hetzelfde vorig jaar.. Dus ben benieuwd

Knockout Circuz kwam uit het niets met de aankondiging dat ze P1 hadden geboekt. Snel daarna volgde Q met een FB video waarin ze P1 op Qlimax aankondigde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/BcCWOA_Bgk_/
Nieuwe live-act van Luminite en Ncrypta?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 16:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
https://www.instagram.com/p/BcCWOA_Bgk_/
Nieuwe live-act van Luminite en Ncrypta?


Beetje klaar met dertien in een dozijn live acts. Hopelijk weten ze me te verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Clarx schreef:
Svbtwee schreef:
https://www.instagram.com/p/BcCWOA_Bgk_/
Nieuwe live-act van Luminite en Ncrypta?


Beetje klaar met dertien in een dozijn live acts. Wordt sowieso drie keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
zeke schreef:
paperclip schreef:
Om even terug te komen op Showtek, ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar Q-dance. Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen


lijkt me sterk dat Showtek dit doet om ook even een dikke middelvinger naar Q op te steken.
Als er nog steeds haat en nijd zou zijn, dan waren ze toch ook niet op Defqon en XQ Legends komen opdagen.



Nee dat denk ik ook niet maar dat was beide keren ook gewoon teleurstellend, op XQ-Legends alleen FTS en op de zondag van Defqon dit jaar een mini-mixje. Als je dan komt, waarom dan niet goed zoals nu in Australië? Weet dat ze altijd worden weggezet als geldwolven.. Je gaat mij echter niet vertellen dat die Australiërs meer geld hebben dan Q-dance, dus er is vast meer aan de hand zou je zeggen. Denk trouwens dat die wel eens onderdeel kunnen zijn van de Defqon Legends volgend jaar.


Dat gold voor alle artiesten natuurlijk. Ze kwamen allemaal maar kort voorbij in de 3 uur durende vooraf gemaakte megamix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Zeke

Dat klopt, alleen waren er meerdere artiesten die langer de tijd hadden. OA Tuneboy en Technoboy in het begin en later bijvoorbeeld HHZ en Wildstylez kregen langer de tijd dan een paar minuten. De heren van Showtek waren na enkele minuten alweer vertrokken, das hoe je het ook wendt of keert teleurstellend in een set van 3 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Clarx schreef:
Svbtwee schreef:
https://www.instagram.com/p/BcCWOA_Bgk_/
Nieuwe live-act van Luminite en Ncrypta?


Beetje klaar met dertien in een dozijn live acts. Wordt sowieso drie keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
zeke schreef:
paperclip schreef:
Om even terug te komen op Showtek, ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar Q-dance. Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen


lijkt me sterk dat Showtek dit doet om ook even een dikke middelvinger naar Q op te steken.
Als er nog steeds haat en nijd zou zijn, dan waren ze toch ook niet op Defqon en XQ Legends komen opdagen.



Nee dat denk ik ook niet maar dat was beide keren ook gewoon teleurstellend, op XQ-Legends alleen FTS en op de zondag van Defqon dit jaar een mini-mixje. Als je dan komt, waarom dan niet goed zoals nu in Australië? Weet dat ze altijd worden weggezet als geldwolven.. Je gaat mij echter niet vertellen dat die Australiërs meer geld hebben dan Q-dance, dus er is vast meer aan de hand zou je zeggen. Denk trouwens dat die wel eens onderdeel kunnen zijn van de Defqon Legends volgend jaar.


Denk de australiers er meer geld voor over hebben dan een q dance. Vgm is knockout circuz maar 1 keer per jaar. Dus hebben ze echt een groot budget. Qdance heeft bijna om de maand of 2 maanden wel een groot feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 18:53 
 
Hardtraxxer

Showtek en Q, dat is puur een geldkwestie. Showtek heeft de 'grote' Q-Dance helemaal niet nodig en niet te vergeten, hardstyle is in het buitenland ook steeds groter aan het worden. Eerst maar eens afwachten hoe de nieuwe platen zullen worden. Het kan een Amerikaans tintje krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 19:26 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Waar staat trouwens dat het nieuwe hardstyle muziek van hun is? Brand new hardstyle. Kan toch ook zijn dat ze alleen nieuwe platen van Heady oid draaien?


Showtek heeft het niet zelf gezegd, maar je kan er wel vanuit gaan. Ze hebben geen nieuwe muziek meer uitgebracht (paar oude platen) en zijn over het algemeen niet meer zo actief. Maar we zullen het pas zeker weten als ze nieuwe platen gedraaid hebben natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Showtek heeft het niet zelf gezegd, maar je kan er wel vanuit gaan. Ze hebben geen nieuwe muziek meer uitgebracht (paar oude platen) en zijn over het algemeen niet meer zo actief. Maar we zullen het pas zeker weten als ze nieuwe platen gedraaid hebben natuurlijk :)


Hahahaha oh ja nog ff een knap staaltje open deuren intrappen met Jambekkie , dat was ook alweer een tijd geleden: nja niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
@Zeke

Dat klopt, alleen waren er meerdere artiesten die langer de tijd hadden. OA Tuneboy en Technoboy in het begin en later bijvoorbeeld HHZ en Wildstylez kregen langer de tijd dan een paar minuten. De heren van Showtek waren na enkele minuten alweer vertrokken, das hoe je het ook wendt of keert teleurstellend in een set van 3 uur.


True. Het had inderdaad wel wat langer mogen duren.


Al zou Showtek ooit weer terugkeren naar hardstyle, dan hoop ik toch echt van harte dat Sjoerd dat MC'en ook weer achter zich laat. :x (en die hipster baard er af natuurlijk :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 20:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:

Al zou Showtek ooit weer terugkeren naar hardstyle, dan hoop ik toch echt van harte dat Sjoerd dat MC'en ook weer achter zich laat. :x (en die hipster baard er af natuurlijk :P )


Jezus, waar men zich druk om maakt tegenwoordig. Alsof die baard telkens FTS er op gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Phrantic
Citaat:
Studio time with @djcybermusic
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
zeke schreef:

Al zou Showtek ooit weer terugkeren naar hardstyle, dan hoop ik toch echt van harte dat Sjoerd dat MC'en ook weer achter zich laat. :x (en die hipster baard er af natuurlijk :P )


Jezus, waar men zich druk om maakt tegenwoordig. Alsof die baard telkens FTS er op gooit.


Je kunt er je USB sticks en earphones in kwijt, wel handig als DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alleen omdat ik het opnoem, maak ik me er druk om?

zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dance Facebook schreef:
Welke tracks hebben 2017 onvergetelijk gemaakt? Stem nu op de platen die volgens jou in de Q-dance Hardstyle Top 100 van dit jaar moeten komen. Kies er 5, sorteer ze en breng je stem uit. De top 10 wordt op Freaqshow bekend gemaakt. #QHS100

Stem nu: http://www.Q-dance.com/Top100
Vorige  1 ... 2701, 2702, 2703, 2704, 2705, 2706, 2707 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen