Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2718, 2719, 2720, 2721, 2722, 2723, 2724 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Rickzel schreef:
Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet >.<


Dat snap ik, maar waarom dan meteen zo'n uitspraak er over doen.


Omdat het een Q&A is. Als ik op dit forum zeg dat spruitjes naar kots smaken dan krijg ik toch ook geen ruzie met de spruitjesboeren van Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Maar hij mag toch gewoon aangeven waarom hij het niks vindt?


Ik denk dat hij het gewoon iets anders had kunnen zeggen dan dat die nu doet. Als je zegt dat hij kicks maakt dat lijkt als of je 2 PVC-buizen op elkaar aan t slaan bent zou die daar ook wel op reageren gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Ik denk dat hij het gewoon iets anders had kunnen zeggen dan dat die nu doet. Als je zegt dat hij kicks maakt dat lijkt als of je 2 PVC-buizen op elkaar aan t slaan bent zou die daar ook wel op reageren gok ik zo.

Weliswaar niet op elkaar maar kwam in de buurt: https://www.youtube.com/watch?v=ChgRuiAOgw4&t=40s
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet >.<

Ik vind het gewoon jammer want de kans dat je dus een delete & radical collab gaat zien is nihil. En laat dat nou toch twee artiesten zijn die ik hoog heb zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff mensen die zich druk maken omdat Radical kritiek heeft op een gated kick :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pffff mensen die zich druk maken omdat Radical kritiek heeft op een gated kick :lol:

HT op z'n best :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 10:41 
 
Hardtraxx Addict

kegel77w schreef:
Rickzel schreef:
Heeft hij ooit een gated kick/reverse gebruikt in z'n tracks? Hij vind het niet vet... kan toch. Snap de ophef totaal niet >.<


Dat snap ik, maar waarom dan meteen zo'n uitspraak er over doen. Zeg gewoon, ik vind het niet vet, niet mijn ding klaar. Het is Radical Redemption, dus hij komt er mee weg. Maar als iemand dit had gezegd over zijn muziek in zo'n Q&A hadden mensen er denk wel bovenop gezeten. Volgens mij zegt die ook vaak genoeg dat je andere mensen in zijn waarde moet laten met wat ze doen.


Dit is echt een van de dommere dingen die ik heb gelezen op het forum, zijn mening is dat hij het niks vind en dat heeft hij ook zo gezegt. Je doet echt alsof hij een moord heeft gepleegd en er mee weg komt omdat het ''Radical Redemption'' is. Hij heeft toch niks gezegt over andere artiesten die gated kicks en reverse bass in hun tracks gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft er iemand nog wat leuks meegemaakt van het weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Heeft er iemand nog wat leuks meegemaakt van het weekend?


Ohja zeker. Rawdefenition. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het ook niet best verwoord en zeker best wel ironisch.

Gezien veel van zijn kicks onder de zelfde beschrijving vallen als die hij aan reversed bass kicks en gated kicks geeft en gezien zijn laatste album zijn zijn kicks ook verre van goed.

Maar de beste man schiet zelf ook altijd wel flink in de defensie als iemand zijn ongegronde mening geeft. Het klinkt gewoon alsof RR, die recentelijk vaak slechte kicks heeft, kritiek heeft op hoe hij een soort kick slecht vindt klinken.

Het is niet zozeer offensive naar anderen, maar gewoon ironisch/dubbel. Maar als hij die kicks niks vindt, boeiend. Het is nou niet dat je naar RR gaat om gated kicks of reverse basses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
die recentelijk vaak slechte kicks heeft


Je zegt het alsof het een feit is, maar dit is natuurlijk puur en alleen jouw mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vreet spirit edit van Zany & DV8 word een officiele release

Zany schreef:
Al een beetje zin in Carnaval? Wij wel! Zany & MC DV8 zullen namelijk morgen als eerste hardstyle artiesten in de geschiedenis hun carnavalsedit officieel gaan releasen op het label Armada Music!
Tijdens de opnames ging het er al flink melig op los, check hier de exclusieve behind the scenes video! Alaaaaaaf.
https://www.facebook.com/ZanyDJ/videos/ ... 483662676/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 18:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
die recentelijk vaak slechte kicks heeft


Je zegt het alsof het een feit is, maar dit is natuurlijk puur en alleen jouw mening.


Wou je zeggen dat die scherp overdistorte kicks goed klinken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 18:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We gaan door met onze energieke podcast! Episode 01 van onze nieuwe podcast serie "Powermode" zal elke laatste woensdag van de maand te horen zijn op Q-Dance Radio, de dag erna op alle socials :woot: :bomb:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Primeshock schreef:
We gaan door met onze energieke podcast! Episode 01 van onze nieuwe podcast serie "Powermode" zal elke laatste woensdag van de maand te horen zijn op Q-Dance Radio, de dag erna op alle socials :woot: :bomb:

\


Zelfde concept, andere naam hoop ik? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 18:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zelfde concept, andere naam hoop ik? :thumbsup:


Zeker weten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Myst & Endymion weer bezig zijn met een collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd jongens ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
... Myst & Endymion weer bezig zijn met een collab. Komen Elyn vocals in.


Nee hoor.

https://www.instagram.com/p/BeVYKo6HFCZ ... ymionmusic

Collab klopt wel, vocalist niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Invector zijn nieuwe EP op End of Line recordings uitbrengt !
Zou dit dan zijn nieuw platenlabel worden ? Lijkt me wel een geschikt label voor hem !

Citaat:
More than excited that I can finally announce that my brand new track “Multiply” will be released on End of Line Recordings on the new ‘The Rookie EP #1’ on 31/1
Are you guys ready?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is niet een Invector EP. Zijn gewoon nog wat onbekendere namen die op EOL releasen. Ook Project Exile en Magnificent (Ken deze man niet overigens).

https://www.facebook.com/endoflinerecor ... =3&theater

https://www.facebook.com/endoflinerecor ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Is niet een Invector EP.


Ooh ja zie het nu pas :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Primeshock schreef:
We gaan door met onze energieke podcast! Episode 01 van onze nieuwe podcast serie "Powermode" zal elke laatste woensdag van de maand te horen zijn op Q-Dance Radio, de dag erna op alle socials :woot: :bomb:

Afbeelding

Lekker bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Coone staat dit jaar op de mainstage van Tomorrowland!
Vorige  1 ... 2718, 2719, 2720, 2721, 2722, 2723, 2724 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen