Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2722, 2723, 2724, 2725, 2726, 2727, 2728 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Eens, ik heb ook altijd dat ik de gelijkenissen duidelijk hoor als iemand ze opmerkt en ik het na ga checken. Maarja, iedereen is anders I guess :P

Bij On The Block komt het denk ik omdat daar juist de 'melodielijn' van de vocals zelf is vertaald naar een melodie opzich in de HHZ track, en iemand dacht dat hij op iets anders moest letten ipv de vocals.


Die iemand was ik misschien wel, ik luisterde naar melodie zelf ipv naar de melodielijn uit de vocals. Ik dacht echt, waar heeft iedereen het nou weer over. Toen ik eenmaal hoorde dat ik daarop moest letten was de klik in 1x gelegd :P

Maarja de melodie hoor je vrij duidelijk in de teaser, maar misschien valt het niet op omdat het zo langzaam gaat en je maar paar tonen hoort, de rest zelf moet je invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ja dat was jij inderdaad ja :)

In ieder geval, de hypetrain is weer aan want i.c.m de letters en de melodie van Art Of Creation lijkt een label wel heel aannemelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 00:07 
 
Hardtraxxer

in het filmpje zie je ook even snel wat gezichten voorbij flitsen. hhz zie je voorbij komen en ook wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nou joepie, wéér een label waar je dan over een paar jaar niks meer van hoort.

hoop toch echt dat het wat anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De twee grootste namen (sort of) gaan samen een label beginnen (waarschijnlijk?) en jij denkt dat het niks wordt?

Ik verwacht er heel veel van als dit klopt.

En ja ik herinner me het 'Digital Age' succes nog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alsof ze zonder een nieuwe label te beginnen geen vette tracks gaan uitbrengen.

Ik vind dat zo'n bullshit geworden dat er zoveel labels nodig zijn zodat iemand z'n eigen sound kan uitbrengen en vrijheid heeft, geen beperkingen, niet in een hokje zit, kwaliteit willen releasen.

mooi praten, dat kunnen ze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat ze er mee gaan doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
nou joepie, wéér een label waar je dan over een paar jaar niks meer van hoort.

hoop toch echt dat het wat anders is.


Hoop dat HHZ een keer wat gaat uitbrengen. Leuk zo'n comeback, maar verder heeft hij zich nog nauwelijks laten zien. Mooi dat er dan nu (hopelijk) eindelijk 's wat gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet je wat me kicke lijkt? Een label met een fanbase-vriendelijk releasebeleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Weet je wat me kicke lijkt? Een label met een fanbase-vriendelijk releasebeleid.

Gearbox :D

Zonder grapje ik vind Gearbox echt enorm ondergewaardeerd hier op dit forum als label. Krijgen altijd alleen maar shit over zich heen terwijl ze hun zaakjes tip top in orde hebben.

- Populair mainlabel.
- Grote stagehostingen en eigen feesten.
- Marketing.
- Veel sub labels (Euforisch, Hardcore, Talentjes, Hard Dance).
- Veel artiesten waardoor er voor ieder altijd wel iets wils is.
- Snel releasebeleid.
- Fatsoenlijke previews van 3 tot 4 minuten.
Etc.

Wat dat betreft vind ik een label als Roughstate echt ruk. Focust zich alleen maar op de hardere kant van Hardstyle, bar weinig artiesten, waardeloos releasebeleid en als ze dan al eens een plaat gaan release krijg je vaak z'n kut preview van krap 2 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je inderdaad wel gelijk in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 15:02 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding

Genre: Hardcore :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Weet je wat me kicke lijkt? Een label met een fanbase-vriendelijk releasebeleid.

Gearbox :D

Zonder grapje ik vind Gearbox echt enorm ondergewaardeerd hier op dit forum als label. Krijgen altijd alleen maar shit over zich heen terwijl ze hun zaakjes tip top in orde hebben.

- Populair mainlabel.
- Grote stagehostingen en eigen feesten.
- Marketing.
- Veel sub labels (Euforisch, Hardcore, Talentjes, Hard Dance).
- Veel artiesten waardoor er voor ieder altijd wel iets wils is.
- Snel releasebeleid.
- Fatsoenlijke previews van 3 tot 4 minuten.
Etc.

Wat dat betreft vind ik een label als Roughstate echt ruk. Focust zich alleen maar op de hardere kant van Hardstyle, bar weinig artiesten, waardeloos releasebeleid en als ze dan al eens een plaat gaan release krijg je vaak z'n kut preview van krap 2 minuten.


Dat snelle releasebeleid zorgt er ook weer voor dat veel tracks kwalitatief veel minder zijn heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Alsof ze zonder een nieuwe label te beginnen geen vette tracks gaan uitbrengen.

Ik vind dat zo'n bullshit geworden dat er zoveel labels nodig zijn zodat iemand z'n eigen sound kan uitbrengen en vrijheid heeft, geen beperkingen, niet in een hokje zit, kwaliteit willen releasen.

mooi praten, dat kunnen ze :)

Spijker -> kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
- Populair mainlabel.
- Grote stagehostingen en eigen feesten.
- Marketing.
- Veel sub labels (Euforisch, Hardcore, Talentjes, Hard Dance).
- Veel artiesten waardoor er voor ieder altijd wel iets wils is.
- Snel releasebeleid.
- Fatsoenlijke previews van 3 tot 4 minuten.


Wel mee eens, alleen het Gearbox Euphoria label is dan wel veel minder actief als Digital. 80% van de releases zijn zo ongeveer alsnog raw. En de kwaliteit (mixdown vooral) van veel platen op Digital is ook niet om over naar huis te schrijven. Maar idd, dat exclusieve van vele grote labels vind ik ook irritant. Flikker gewoon previews online en zeik niet zo. Zullen wel allemaal redenen en moeilijke praatjes voor zijn maar het blijft zo dat een groot deel van de mensen een release al zat zijn als ie gereleased wordt 1.5 jaar nadat ie voor het eerst gedraaid werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Weet je wat me kicke lijkt? Een label met een fanbase-vriendelijk releasebeleid.

Gearbox :D

Zonder grapje ik vind Gearbox echt enorm ondergewaardeerd hier op dit forum als label. Krijgen altijd alleen maar shit over zich heen terwijl ze hun zaakjes tip top in orde hebben.

- Populair mainlabel.
- Grote stagehostingen en eigen feesten.
- Marketing.
- Veel sub labels (Euforisch, Hardcore, Talentjes, Hard Dance).
- Veel artiesten waardoor er voor ieder altijd wel iets wils is.
- Snel releasebeleid.
- Fatsoenlijke previews van 3 tot 4 minuten.
Etc.


Hmm.. heb 't idee dat ik juist 1 van de weinig op HT ben die Gearbox echt ruk vind. En terecht, want 't is voor 90 % ruk wat er uit komt op dat label, kwalitatief gezien. Dus hosting, marketing en snel releasebeleid allemaal leuk, maar als die artiesten eerst nou 's wat tracks 100 % afmaken ipv al releasen bij 75 dan kan je ook nog 's kwaliteit krijgen op Gearbox, en dat missen ze vaak ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kwaliteit > kwantiteit. Eerder vond ik gearbox vernieuwde en verfrissend. Tot vlak voor rebelion een ding werd. Het laatste mechanical warfare album was lekker en divers en uniek. Nu komt er vaak alleen 13/12 meuk uit de hoek van gearbox. Jammer. Gearbox was hier eerder ook actief alleen toen er (terechte) kritiek kwam op de releases van gearbox lieten ze (of hij, Phil) niets meer van zich horen.

Erg zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga me verder niet wagen aan een inhoudelijke discussie over labels, maar zoals Sander zegt: men released blijkbaar snel op Gearbox. Kan ik alleen maar toejuichen. Kunnen we het achteraf nog wel een keer over kwaliteit hebben. De oorzaken en motivatie voor traag releasen zijn mij wel duidelijk, neemt verder niet weg dat ik het er pertinent mee oneens ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Svbtwee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Weet je wat me kicke lijkt? Een label met een fanbase-vriendelijk releasebeleid.

Gearbox :D

Zonder grapje ik vind Gearbox echt enorm ondergewaardeerd hier op dit forum als label. Krijgen altijd alleen maar shit over zich heen terwijl ze hun zaakjes tip top in orde hebben.

- Populair mainlabel.
- Grote stagehostingen en eigen feesten.
- Marketing.
- Veel sub labels (Euforisch, Hardcore, Talentjes, Hard Dance).
- Veel artiesten waardoor er voor ieder altijd wel iets wils is.
- Snel releasebeleid.
- Fatsoenlijke previews van 3 tot 4 minuten.
Etc.


Hmm.. heb 't idee dat ik juist 1 van de weinig op HT ben die Gearbox echt ruk vind. En terecht, want 't is voor 90 % ruk wat er uit komt op dat label, kwalitatief gezien. Dus hosting, marketing en snel releasebeleid allemaal leuk, maar als die artiesten eerst nou 's wat tracks 100 % afmaken ipv al releasen bij 75 dan kan je ook nog 's kwaliteit krijgen op Gearbox, en dat missen ze vaak ^^


hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Idd, volgens mij heeft het merendeel van HT niks met Gearbox hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dan toch stiekem uit je plaat gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

sennid schreef:
En dan toch stiekem uit je plaat gaan xd


:lol: :lol: dat is ook gewoon zo waar. Guilty :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 00:43 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Hmm.. heb 't idee dat ik juist 1 van de weinig op HT ben die Gearbox echt ruk vind. En terecht, want 't is voor 90 % ruk wat er uit komt op dat label, kwalitatief gezien.

Wij zouden denk ik heel snel ruzie krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 00:44 
 
Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
G1LL schreef:
Hmm.. heb 't idee dat ik juist 1 van de weinig op HT ben die Gearbox echt ruk vind. En terecht, want 't is voor 90 % ruk wat er uit komt op dat label, kwalitatief gezien.

Wij zouden denk ik heel snel ruzie krijgen.

Oh en ik vind gearbox trouwens ook 10x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize is naast een album met meerdere grote projecten bezig. Meerdere anthems???
Vorige  1 ... 2722, 2723, 2724, 2725, 2726, 2727, 2728 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen