Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2723, 2724, 2725, 2726, 2727, 2728, 2729 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qapital anthem en intens/rebirth anthem (samen met b-freqz)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 09:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Weet je wat me kicke lijkt? Een label met een fanbase-vriendelijk releasebeleid.

Gearbox :D

Zonder grapje ik vind Gearbox echt enorm ondergewaardeerd hier op dit forum als label. Krijgen altijd alleen maar shit over zich heen terwijl ze hun zaakjes tip top in orde hebben.

- Populair mainlabel. Relatief gezien niet, ik kan ook wel populair zijn door mn label vol te stouwen, meer artiesten,
groter bereik

- Grote stagehostingen en eigen feesten. Dit heeft elk ander label ook
- Marketing. Welke marketing, deze is al jaren het zelfde
- Veel sub labels (Euforisch, Hardcore, Talentjes, Hard Dance). Dus het is Scantraxx/Arsenic Sound/Make You Dance/Sonic Solutions nummer twee? Alleen de eerst genoemde labels releasen alles zonder het vol te spammen
- Veel artiesten waardoor er voor ieder altijd wel iets wils is. Dit is letterlijk het voorgenoemde punt, als je wilt luisteren wat je wilt dan hoef je niet gebonden te zitten aan een label
- Snel releasebeleid. Kwantiteit > Kwaliteit neemt hier de overhand, in plaats van dat ze tijd stoppen in het verbeteren en evolueren van hun sound en de afwerking pakken ze iets wat een beetje aanslaat en melken ze het dood in een rap tempo waardoor alles afgeraffeld klinkt, menig amateur producer evenaart of overstijgt het niveau van sommige artiesten daar
- Fatsoenlijke previews van 3 tot 4 minuten. Dit komt omdat er 0 exclusiviteit aan de platen zit
Etc.

Wat dat betreft vind ik een label als Roughstate echt ruk. Focust zich alleen maar op de hardere kant van Hardstyle, bar weinig artiesten, waardeloos releasebeleid en als ze dan al eens een plaat gaan release krijg je vaak z'n kut preview van krap 2 minuten.

Maar Rough State biedt dan ook exclusieve platen aan die door veel mensen gewild zijn, je hebt het over marketing maar het laat releasen van die platen zorgt alleen voor meer mensen die naar de acts willen. En dat is vrij makkelijk gezien deze mensen elk weekend wel een of twee keer ergens staan.


De grote vraag is, waarom ben jij zo kortzichtig dat je alles van een label leuk moet vinden en dat je niet losse platen kan beoordelen. Hoewel jouw oordeel voor elke plaat het zelfde is.

Gearbox is zeker niet ondergewaardeerd, in mijn opinie eerder zwaar overgewaardeerd. Ze hebben een sound gevonden die mensen leuk vinden, prima, maar de productiekwaliteit ligt nog steeds laag en ze spammen deze sound gewoon oneindig door. Dan ben je gewoon een one trick pony die alles proberen te pakken wat ze kunnen en zo te horen aan de comments op Hard Bass en de recente previews, doen ze nog steeds niks om iets te verbeteren. Gewoon nog meer het zelfde doen.

Oh ja, dit zegt btw ook al genoeg over het niveau daar:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar komt dat weg? Wil dat wel even lezen :corn:

edit: gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In plaats van dat dat soort artiesten kritiek geven op de mensen die kritiek geven, kunnen ze ook misschien iets met die kritiek doen toch? Mis dat vaak wel bij artiesten.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
In plaats van dat dat soort artiesten kritiek geven op de mensen die kritiek geven, kunnen ze ook misschien iets met die kritiek doen toch? Mis dat vaak wel bij artiesten.. :/

Genoeg artiesten die dit doen! Makkelijkste voorbeeld is Radical Redemption die weer melodieuze tracks ging maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
JeroenB93 schreef:
In plaats van dat dat soort artiesten kritiek geven op de mensen die kritiek geven, kunnen ze ook misschien iets met die kritiek doen toch? Mis dat vaak wel bij artiesten.. :/

Genoeg artiesten die dit doen! Makkelijkste voorbeeld is Radical Redemption die weer melodieuze tracks ging maken


Hoe is dit door kritiek? Hij doet gewoon wat hij leuk vindt/vet vindt klinken. Dat heeft hij ook al vaker aangegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
JeroenB93 schreef:
In plaats van dat dat soort artiesten kritiek geven op de mensen die kritiek geven, kunnen ze ook misschien iets met die kritiek doen toch? Mis dat vaak wel bij artiesten.. :/

Genoeg artiesten die dit doen! Makkelijkste voorbeeld is Radical Redemption die weer melodieuze tracks ging maken


Hoe is dit door kritiek? Hij doet gewoon wat hij leuk vindt/vet vindt klinken. Dat heeft hij ook al vaker aangegeven.

Daar heb je gelijk in al Heb ik het gevoel dat hij zich wel enigszins wat aantrekt van de kritiek. Hij gaat er iedergeval op een respectvolle wijze mee om waar ik wel waardering voor kan opbrengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical maakt vgm inderdaad gewoon waar hij zin in heeft. Als je naar (de historie van) zijn albums kijkt zie je gewoon dat daar altijd melodieuze platen staan afgewisseld door 'knallers' en hardcore afsluiters. Niet bepaald een bewuste switch dus imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
zeke schreef:
Alsof ze zonder een nieuwe label te beginnen geen vette tracks gaan uitbrengen.

Ik vind dat zo'n bullshit geworden dat er zoveel labels nodig zijn zodat iemand z'n eigen sound kan uitbrengen en vrijheid heeft, geen beperkingen, niet in een hokje zit, kwaliteit willen releasen.

mooi praten, dat kunnen ze :)

Spijker -> kop.


Hier ben ik het ook wel mee eens.

Een nieuw label is imo nergens voor nodig, maar is weer puur marketing, zoals zoveel bij headhunterz. Ik heb niks tegen/met hhz, maar het moet wel allemaal om hem draaien heb ik het idee..

Hier wordt z'n nieuwe (mini-)album op gereleased. Helemaal mooi, daar kijkt iedereen naar uit. Maar daarna zijn de releases per jaar ongetwijfeld weer op één hand te tellen. Niet echt van toegevoegde waarde dus als je het mij vraagt, maar puur marketing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

over het HHZ filmpje, er staat iig een 'Art Of Creation BV' kvk-geregistreerd in Haarlem wat ook zijn woonplaats is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
over het HHZ filmpje, er staat iig een 'Art Of Creation BV' kvk-geregistreerd in Haarlem wat ook zijn woonplaats is. :P


Op die kvk pagina:
''Andere inschrijvingen op dit adres:

Hard with Style BV
From Within BV''

en:

''Per 7-12-2017 is Bestuurder Joram Metekohy in functie getreden.''

/stalkmodus uit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Demi Kanon officiële naar Scantraxx Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:15 
 
Hardtraxxer

Wist je dat Crisis Era een release heeft op Barong Family?

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:33 
 
Hardtraxx Crew

Zitten ook bij Barong nu volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Demi Kanon officiële naar Scabtraxx Records

Die zat eerst toch op het label van Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Koen schreef:
Demi Kanon officiële naar Scantraxx Records

Die zat eerst toch op het label van Wildstylez?


Yeah, maar zijn laatste releases waren al op Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

LCM is toch altijd al voor losse gast-releases geweest? zoals HWS was/is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 08:54 
 
Hardtraxx Elite

STVK schreef:
Ik heb niks tegen/met hhz, maar het moet wel allemaal om hem draaien heb ik het idee..

Als jij een eigen loodgieterersbedrijf hebt wil je toch ook zoveel mogelijk klussen en bekend staan als de beste in de regio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Pedaalemre schreef:
over het HHZ filmpje, er staat iig een 'Art Of Creation BV' kvk-geregistreerd in Haarlem wat ook zijn woonplaats is. :P


Op die kvk pagina:
''Andere inschrijvingen op dit adres:

Hard with Style BV
From Within BV''

en:

''Per 7-12-2017 is Bestuurder Joram Metekohy in functie getreden.''

/stalkmodus uit :whistle:


Trots :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
STVK schreef:
Maar daarna zijn de releases per jaar ongetwijfeld weer op één hand te tellen. Niet echt van toegevoegde waarde dus als je het mij vraagt, maar puur marketing.


Misschien komen er wel meerdere artiesten bij ^^

Sound Rush is voor de hand liggend en denk ergens ook wel dat SZP de overstap van DWX naar dit label gaat maken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 16:27 
 
Hardtraxx Addict

16:00 preview van een Rebelion track, wss collab met Sub Sonik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Discoteek Epic Tilburg moet sluiten door het intrekken van de vergunnigen door de gemeente. Die zaak heeft nog maar net een grote verbouwing achter de rug... Ik kwam hier graag. :cry:

Artikel
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Discoteek Epic Tilburg moet sluiten door het intrekken van de vergunnigen door de gemeente. Die zaak heeft nog maar net een grote verbouwing achter de rug... Ik kwam hier graag. :cry:

Artikel


Eerst de Zino, nu de Epic :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat.... ik de marketingtrein rondom Headhunterz nu wel beu ben !

Op defqon.1 komt hij terug... hij is weer thuis ... bla bla

Vervolgens komt tijd later die hele vette plaat destiny...

vervolgens week in week uit alleen maar nieuws over zijn terugkeer naar hardstyle, zijn thuis , bla bla bla....

Q-Dance STOP het komt me de strot uit :sick: :sick: ..... JA Headhunterz is een super artiest JA blij dat hij terug is op Hardstyle............... maar echt he nu weten we het zo langzamerhand toch wel... kom maar met muziek daar maak je de fans ECHT blij mee ipv dat gejank net als de vrouwen doen.

Disclaimer : het hierboven getypte werkt therapeutisch voor mij, dank daarvoor hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje
Vorige  1 ... 2723, 2724, 2725, 2726, 2727, 2728, 2729 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen