Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2724, 2725, 2726, 2727, 2728, 2729, 2730 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me er wel in vinden, hij zei in dat Hard News interview dat 'ie na Qlimax 2016 gelijk weer hardstyle is gaan produceren. Inmiddels is hij dus al ruim een jaar verder nadat hij daarmee begon en is het al ruim een half jaar nadat hij aankondigde terug te keren en met een mini-album te komen. Ondertussen blijft de marketingzooi maar komen en weten we nog steeds niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 08:45 
 
Hardtraxx Elite

Het is maar waar je je druk over kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Het is maar waar je je druk over kan maken.

Precies. Laten we ons nergens meer druk om maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Discoteek Epic Tilburg moet sluiten door het intrekken van de vergunnigen door de gemeente. Die zaak heeft nog maar net een grote verbouwing achter de rug... Ik kwam hier graag. :cry:

Artikel


Hmm. Een beetje een vreemde reden: "Daaruit bleek dat de eigenaar zakelijke banden heeft met een van de leidinggevenden van de discotheek. Die laatste werd eerder veroordeeld voor geweldsdelicten en overtredingen van de belastingwetgeving bij de exploitatie van een andere discotheek. Het bureau stelt dat 'er een ernstig gevaar bestaat dat de verleende vergunningen (voor Epic ) mede zullen worden gebruikt om strafbare feiten te plegen'."

Dus omdat ze bang zijn dat iets eventueel zou kunnen gebeuren, sluiten ze heel die toko maar gewoon. Zal vast wel meer achter zitten lijkt mij, want dit is toch geen geldige reden om een vergunning zomaar in te trekken? Zeker als er nog geen dingen zijn voorgevallen in de Epic (waar ik verder trouwens geen weet van heb).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wait de eigenaar heeft zakelijke banden met een van zijn werknemers? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wait de eigenaar heeft zakelijke banden met een van zijn werknemers? :/


Blasphemy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Kan me er wel in vinden, hij zei in dat Hard News interview dat 'ie na Qlimax 2016 gelijk weer hardstyle is gaan produceren. Inmiddels is hij dus al ruim een jaar verder nadat hij daarmee begon en is het al ruim een half jaar nadat hij aankondigde terug te keren en met een mini-album te komen. Ondertussen blijft de marketingzooi maar komen en weten we nog steeds niks.


Ben het er ook wel mee eens. Het ding is, er wordt alleen maar geteased --> na een tijdje komt er dus echt iets (defqon, return of hhz, album) --> wordt er weer verwacht dat we mega blij zij. Maar na een paar keer is dit voor mij ook wel leuk geweest. Defqon vond ik heel tof en 'the return' was ook alleraardigst, maar ik ben die trein nu wel een beetje zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel knap hoe je zo'n marketing offensief zo nutteloos hebt kunnen maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Het is maar waar je je druk over kan maken.

Op mij komt het juist heel erg over alsof men bij de HHz marketing zich druk maakt over allerlei zaken ipv het maken of releasen van muziek. Vind het tot op heden allemaal niet zo baanbrekend als gesuggereerd wordt/werd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz heeft net een nieuwe studio, misschien dat het daar aan ligt?
Zie zijn facebook, 25 januari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van wat ik begrepen heb heeft hij z’n laatste tracks op z’n laptop gemaakt, zoals ‘ie ook in z’n EDM tijd veel deed. Was er heilig van overtuigd dat z’n koptelefoon voldoende was om z’n eigen muziek mee te maken, maar nu hij die studio heeft komt ‘ie daar op terug. Volgens mij is ‘ie al die nieuwe tracks dus gaan remasteren met de juiste speakers.

Desondanks komen die teasers ook m’n strot uit. Vertel nou maar gewoon wat de planning is qua release,s want de hype is wat mij betreft al lang voorbij.
Kan me ook niet voorstellen dat artiesten nu echt zin hebben om met Heady een track te maken als het allemaal zo lang duurt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Hmm. Een beetje een vreemde reden: "Daaruit bleek dat de eigenaar zakelijke banden heeft met een van de leidinggevenden van de discotheek. Die laatste werd eerder veroordeeld voor geweldsdelicten en overtredingen van de belastingwetgeving bij de exploitatie van een andere discotheek. Het bureau stelt dat 'er een ernstig gevaar bestaat dat de verleende vergunningen (voor Epic ) mede zullen worden gebruikt om strafbare feiten te plegen'."

Dus omdat ze bang zijn dat iets eventueel zou kunnen gebeuren, sluiten ze heel die toko maar gewoon. Zal vast wel meer achter zitten lijkt mij, want dit is toch geen geldige reden om een vergunning zomaar in te trekken? Zeker als er nog geen dingen zijn voorgevallen in de Epic (waar ik verder trouwens geen weet van heb).


Als bureau bibob onderzoek doet en een negatief advies geeft liggen er (zware) criminele motivaties aan ten grondslag. "Overtredingen van de belastingwetgeving" is min of meer synoniem voor witwassen dus dan kun je wel een beeld vormen in welke hoek je het kan zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:

Als bureau bibob onderzoek doet en een negatief advies geeft liggen er (zware) criminele motivaties aan ten grondslag. "Overtredingen van de belastingwetgeving" is min of meer synoniem voor witwassen dus dan kun je wel een beeld vormen in welke hoek je het kan zoeken.


Het is natuurlijk ook wel briljant, mega drankomzetten maken terwijl iedereen die binnen staat de hele avond op een flesje water teert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Headhunterz heeft net een nieuwe studio, misschien dat het daar aan ligt?
Zie zijn facebook, 25 januari.

Ja klopt, maar report dan weer terug als er wat muziek uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Millard Fillmore schreef:
Het is maar waar je je druk over kan maken.

Op mij komt het juist heel erg over alsof men bij de HHz marketing zich druk maakt over allerlei zaken ipv het maken of releasen van muziek. Vind het tot op heden allemaal niet zo baanbrekend als gesuggereerd wordt/werd. :P


Dit ook idd...

Maar begrijp me niet verkeerd , de marketing rondom het geheel was in het begin leuk en begrijpelijk maar een jaar later nog steeds hetzelfde roepen op social media..... tja....

Zou hij daar zelf niet moe van worden ? Stel je voor dat je iemand in je naaste omgeving hebt die week in week uit hetzelfde gejank uitpoept... wordt je toch mesjokke van.

Bedoel dus meer : OK we weten wel dat je weer op je plek bent, je hoeft het net telkens te herhalen want dat wordt een beetje :sleep: :sleep: en :sick: :sick: ..... kom maar gewoon met muziek (of ja als t mag van q-dance natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 20:55 
 
Hardtraxx Elite

JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Mooi bruggetje. Denk dat Headhunterz wel een prominente plek krijgt tijdens Defqon dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Mooi bruggetje. Denk dat Headhunterz wel een prominente plek krijgt tijdens Defqon dit jaar

Dat 'ie op de main staat is wel een zekerheidje..
Alleen de vraag is op welke dag en welk tijdstip? Overdag op de RED lijkt me qua sfeer toch zonde van zo'n hype (van wat er nog van over is). Begin van de avond denk ik zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben meer benieuwd hoe de closing op de zondag er uit gaat zien, nu eigenlijk alle Legends al voorbij zijn gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok 1,5 uur Showtek
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Weekend is al bekend, het enige waar ze nog mee bezig zijn is die donderdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:07 
 
Hardtraxxer

JeroenB93 schreef:
Van wat ik begrepen heb heeft hij z’n laatste tracks op z’n laptop gemaakt, zoals ‘ie ook in z’n EDM tijd veel deed. Was er heilig van overtuigd dat z’n koptelefoon voldoende was om z’n eigen muziek mee te maken, maar nu hij die studio heeft komt ‘ie daar op terug. Volgens mij is ‘ie al die nieuwe tracks dus gaan remasteren met de juiste speakers.


het kost behoorlijk wat tijd om een nieuwe studio te "leren kennen" kwa akoestiek en geluid enzo. en aangezien het mixen/master bijna volledig hiervan af hangt, denk ik niet dat hij alles opnieuw aan het masteren is in zn nieuwe studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Weekend is al bekend, het enige waar ze nog mee bezig zijn is die donderdag


Leuk hoor het idee van een lang feest, maar ik snap het idee van die donderdag niet zo goed. Het gros van Nederland moet gewoon werken op die dagen namelijk. Waarom is dat zo'n must om er bij te hebben.

Oprecht benieuwd van mensen die er echt animo voor hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik ben meer benieuwd hoe de closing op de zondag er uit gaat zien, nu eigenlijk alle Legends al voorbij zijn gekomen.

Ik zou er zelf niet gek van opkijken mocht de eer dit jaar uitgaan naar dokter Peacock met hoet 3 uur closing legends defqon set
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Weekend is al bekend, het enige waar ze nog mee bezig zijn is die donderdag


Leuk hoor het idee van een lang feest, maar ik snap het idee van die donderdag niet zo goed. Het gros van Nederland moet gewoon werken op die dagen namelijk. Waarom is dat zo'n must om er bij te hebben.

Oprecht benieuwd van mensen die er echt animo voor hebben.


Voor de werkende mensen zal het minder handig zijn inderdaad, maar ik snap het wel hoor. Een grote nadeel aan vrijdag vond ik wel dat ik hele dag bezig was met in de file staan en tent neer zetten. Dan ben je al helemaal moe van de reis en moet je die avond nog even feesten. Met donderdag heb je gewoon chill de tijd. Dus de donderdag gaan houd ik wel als optie (lang leve student zijn)
Vorige  1 ... 2724, 2725, 2726, 2727, 2728, 2729, 2730 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen