Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2728, 2729, 2730, 2731, 2732, 2733, 2734 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Brennan Heart
Coming tomorrow, I AM HARDSTYLE TV - Episode 1! 

A few years ago I took you on a journey called Evolution of style.

The evolution never stops, but in the meantime life happens.

I AM HARDSTYLE TV will give you a glimpse of my musical rollercoaster.

Als groot Brennan Heart fan vind ik dit super leuk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Poah, nog een keer feestfabriek zou fantastisch zijn :love:


Wat een geweldig feest was dat :oh: Ik weet nog als de dag van gister dat we de trappen van de tribune afliepen om de zaal in te gaan! We wisten gelijk dat het een legendarische avond ging worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Rickzel schreef:
Poah, nog een keer feestfabriek zou fantastisch zijn :love:


Wat een geweldig feest was dat :oh: Ik weet nog als de dag van gister dat we de trappen van de tribune afliepen om de zaal in te gaan! We wisten gelijk dat het een legendarische avond ging worden :yay:


Haha ik keek m'n ogen uit, was m'n eerste hardstyle feest, en dat een dag voor de WK finale van 2010. Echt magische herinneringen aan die avond haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Citaat:
Brennan Heart
Coming tomorrow, I AM HARDSTYLE TV - Episode 1! 

A few years ago I took you on a journey called Evolution of style.

The evolution never stops, but in the meantime life happens.

I AM HARDSTYLE TV will give you a glimpse of my musical rollercoaster.

Als groot Brennan Heart fan vind ik dit super leuk! :D


Dit soort dingen altijd +1. Vind het verhaal achter een artiest ook minstens zo boeiend :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 20:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wist je dat...

...ik een gratis hardtrance track weggeef?

gratis-tracks-ht/stabij-acid-reflux-hyper-reality-records-040-t62610.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een toffe dj contest voor een openingsset van 1,5(!!) uur, euforisch/classic. Ook geplaatst in het feest topic zelf, maar denk dat er wel veel mensen op dit forum geschikt zijn voor deze contest (aangezien er zoveel raw contests zijn tegenwoordig, en maar weinig zoals deze) ^^

https://www.facebook.com/magicfestivalo ... 0352238432

Citaat:
Draai jij Euphoric en/of Classic Hardstyle? Heb jij altijd al willen draaien op een indoor hardstyle feest? Dit is je kans om te openen voor grote namen zoals Dj Thera en Regain tijdens Magic Indoor!
Voor zaterdag 7 april 2018 zoekt District East Events 1 DJ talent om de eerste 1.5 uur te openen.

Hoe werkt het?
- Neem een set op van maximaal 30 min. Dit moet Euphoric of Classic Hardstyle zijn. *Geen computermix.
- Upload je set op Soundcloud / Mixcloud met het bijbehorende artwork en hashtag #magicfestival2017 en je artiestennaam
- Stuur je set naar [email protected] Vermeld daarin het volgende: Onderwerp: DJ Contest / DJ Naam / Magic Indoor , vertel iets over jezelf en je eventuele ervaring, vermeld je artiestenprofiel op Facebook of Partyflock en vermeld de link van Soundcloud / Mixcloud.
- Insturen kan tot 25 februari 2018 voor 20:00 uur
- Deelname vanaf 18 jaar

Na 25 februari beluisterd een onafhankelijke jury de sets en beoordelen op opbouw, mixtechniek en platenkeuze. Hieruit worden de beste sets gekozen door de jury. Uit deze talenten kiezen wij 1 DJ die de eerste 1.5 uur mag openen van 22.00 tot 23.30 tijdens Magic indoor op zaterdag 7 april 2018.

*Computermixen die gemaakt zijn met een DAW (Fruityloops, Ableton, Audacity, Sony Vegas etc.) of draaisoftware (VDJ, Traktor etc.) worden afgekeurd. Deelnemers moeten hun talenten op apparatuur (2x CDJ2000 en 1x DJM900) kunnen laten zien.

We zien jullie mixen graag verschijnen, succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

magicfestival2017 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
magicfestival2017 ?


yes, zelfde organisatie maar de indoor editie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een contest hoe het hoort te zijn! Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
magicfestival2017 ?


yes, zelfde organisatie maar de indoor editie :)


Helaas kan ik dat weekend niet (op mijn verjaardag ook nog eens) ben dan een weekend weg xd gudver, zou een mooi cadeau zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja lijkt me tof als iemand van hier 'm wint, is echt een leuke clubnight die altijd goed bezocht wordt! We staan er zelf ook, verder nog Rejecta/Thera/Regain op de line-up ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De reacties onder het bericht van Hard News over het nieuwe Rebelion album ook niet mild zijn.. xd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
De reacties onder het bericht van Hard News over het nieuwe Rebelion album ook niet mild zijn.. xd :whistle:


Geef dan op zijn minst een link mee anders heeft je wdj ook verder geen zin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
De reacties onder het bericht van Hard News over het nieuwe Rebelion album ook niet mild zijn.. xd :whistle:


pfff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
DonnyD schreef:
De reacties onder het bericht van Hard News over het nieuwe Rebelion album ook niet mild zijn.. xd :whistle:


Geef dan op zijn minst een link mee anders heeft je wdj ook verder geen zin :P


https://www.facebook.com/hardnewsnl/pos ... 2466783599
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
DonnyD schreef:
De reacties onder het bericht van Hard News over het nieuwe Rebelion album ook niet mild zijn.. xd :whistle:


Geef dan op zijn minst een link mee anders heeft je wdj ook verder geen zin :P


Ja dat wou ik doen maar ik heb echt geen enkel idee hoe ik dat op de desktop voor elkaar krijg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Soundmasher schreef:
Broken Balance schreef:
XQ Holland alweer?


Denk eerder misschien iets m.b.t. het ArenA project van Q-Dance?

arena ? wat gemist ? Feestfabriek is hopelijk in 2020 weer. :whistle:


Precies, want anders heb je hetzelfde als toen Duncan terug kwam bij ID&T en jullie elkaar in de weg zaten.
‘Ik loop inderdaad in dezelfde valkuil. Ik kom terug en voel me de relaxtheid zelve, ik kom gewoon helpen. Maar ik neem natuurlijk een bedreiging mee: shit, Wouter komt terug, wat gaat ie doen. Gelukkig zijn het allemaal goede vrienden van me. Ik heb Sander Bouwstra, de man die het bedrijf in mijn afwezigheid verdubbelde, aangeboden lekker even tijd te nemen om te chillen. Ik neem geen grote beslissingen, en dan is het een proces hoe we verder gaan. Ik ben nu dedicated aan Q-Dance, al bemoei ik me ook met het nieuwe ArenA project dat we volgend jaar gaan doen.’

Bron: https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... rview.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
De reacties onder het bericht van Hard News over het nieuwe Rebelion album ook niet mild zijn.. xd :whistle:


Wat geweldig, ze worden daar harder aangepakt dan hier op HT
''Ik geniet nog meer van het geluid van een baksteen in een blender'' :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha lekker man. Het is ook echt niet om aan te horen vind ik zelf. Zal dan ook niet de moeite nemen dat albumpje te gaan checken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:29 
 

makrooy schreef:
DonnyD schreef:
De reacties onder het bericht van Hard News over het nieuwe Rebelion album ook niet mild zijn.. xd :whistle:


Wat geweldig, ze worden daar harder aangepakt dan hier op HT
''Ik geniet nog meer van het geluid van een baksteen in een blender'' :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
Precies, want anders heb je hetzelfde als toen Duncan terug kwam bij ID&T en jullie elkaar in de weg zaten.
‘Ik loop inderdaad in dezelfde valkuil. Ik kom terug en voel me de relaxtheid zelve, ik kom gewoon helpen. Maar ik neem natuurlijk een bedreiging mee: shit, Wouter komt terug, wat gaat ie doen. Gelukkig zijn het allemaal goede vrienden van me. Ik heb Sander Bouwstra, de man die het bedrijf in mijn afwezigheid verdubbelde, aangeboden lekker even tijd te nemen om te chillen. Ik neem geen grote beslissingen, en dan is het een proces hoe we verder gaan. Ik ben nu dedicated aan Q-Dance, al bemoei ik me ook met het nieuwe ArenA project dat we volgend jaar gaan doen.’

Bron: https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... rview.html


Je leest verkeerd. Wouter is nu volledig dedicated aan Q-dance, maar bemoeit zich ook met het nieuwe ArenA project (van ID&T, opvolger van Sensation). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ja dat wou ik doen maar ik heb echt geen enkel idee hoe ik dat op de desktop voor elkaar krijg :x


Klikken op de tijd wanneer het gepost is (rode cirkel, screenshot 1). Als je het goed gedaan hebt is er wat bijgekomen in de URL (screenshot 2). Deze URL kopiëren en posten maar.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Je leest verkeerd. Wouter is nu volledig dedicated aan Q-dance, maar bemoeit zich ook met het nieuwe ArenA project (van ID&T, opvolger van Sensation). :)


Verrek, iets te enthousiast! :$ Een Feestfabriek 2.0 is uiteraard van harte welkom! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
uitleg


Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 2728, 2729, 2730, 2731, 2732, 2733, 2734 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen