Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2738, 2739, 2740, 2741, 2742, 2743, 2744 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Als artiest zijnde heb je bij zo een dingen uiteraard weinig keuze. Als 'gewone man' kan ik gerust nog wel even de kat uit de boom kijken, wat ik dus ook nog wel even ga doen.

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:57 
 
Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat je Erik Qlubtempo materiaal kan sturen voor een geheim project :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

foto's staan gewoon op partyflock en q-dance.nl toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Plus dat we niet moeten vergeten dat Facebook in de toekomst het bereik van artiesten hevig zal verminderen. Een goede reden voor artiesten (of beter gezegd labels) om naar andere mogelijkheden te kijken. En hoeveel moeite kost het om een Vero aan te maken? Stel dat het niks wordt, prima. Maar stel dat het daadwerkelijk een ding wordt en je maakt pas na een half jaar een account aan, dan loop je een beetje achter de feiten aan.

En ik heb dat verhaal over die eigenaar ook gelezen. Tuurlijk is het allemaal verkeerd maar ik geloof er niks van dat een Vero ergere dingen van plan is met jouw data dan een Facebook of Instagram. We zijn toch allemaal vreselijk makkelijk in het weggeven van onze data. En als we toch elk bedrijf waarmee we in zee gaan zo moeten checken dan blijft er denk ik weinig over :whistle:

Ik heb in ieder geval een account aangemaakt. Ziet er best strak uit allemaal :)


Ook een acc aangemaakt, ziet er idd prima overzichtelijk uit maar ik wacht nog wel even met het echt gebruiken tot al die bugs weg zijn. +- 60 dj's volgen duurde iets van 20min omdat de app minstens 5x crashte tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het ook gelijk gedownload een paar dagen terug, wanne waardeloze app. Opstarten duurde lang en snap er vooralsnog geen hout van. Waar komt die hype eigenlijk vandaan, m.a.w. welke DJ moet met zoiets starten voordat anderen het doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
foto's staan gewoon op partyflock en q-dance.nl toch.

Maar die mag je dus niet zomaar gebruiken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet je ff mailtje sturen, dan kan er een hoop hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Plus dat we niet moeten vergeten dat Facebook in de toekomst het bereik van artiesten hevig zal verminderen.


Is nu al zo, likes doen ook niks meer, zijn alleen voor de sier. Alleen shares en reacties leveren nog extra bereik op. Heb het ook puur aangemaakt om er maar gewoon in te stappen en de username te claimen, verder zien we wel waar het goed voor is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 22:19 
 
Artiest

Nuracore schreef:
Wist je dat je Erik Qlubtempo materiaal kan sturen voor een geheim project :P


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cyber op snapchat:

Ok so, haven't been to the studio for weeks & not did do anything music related for weeks either.

Since i moved to belgium early 2017 things had been slowly going off, obviously i knew it wont be easy moving away from home to a different country at the age of 21 with no "real job" where your existence & income is heavily influenced by others.

However, since a few months i see and feel a big lack of interest in my act and music, so since a few months im heavily struggling to keep up my company & existence which reflects on me by having no inspiration in music but also

influence me in my personal life & mood (as many of you guessed by now) because you guys have to understand i moved here chasing a better career, so promoters/bookers around holland/belgium/germany/france wont be dependent on flights/hotels etc

but as i said, since i've moved it directly went the other way.. and i cant seem to figure out what i've been doing wrong or what this depends on. So all in all i just wanna let you know that..

Yeah i am totally not motivated to do any music whatsoever at this point. But hopefully that inspiration will come back to me once i figure out how to continue with my life and career. Thanks for sticking around
------

Vind het wel jammer voor hem dat hij het momenteel wat lastig heeft, kan van sommige tracks van hem erg van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 23:10 
 

jammer ja, vond zn laatste tracks niks maar wat hij daarvoor maakte was wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
jammer ja, vond zn laatste tracks niks maar wat hij daarvoor maakte was wel goed.


inderdaad jammer maar sluit mij aan bij jou, de laatste tracks van Cyber zijn niet zo goed meer... .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best heftig verhaal van Cyber. Snap het ook wel een beetje! Op een gegeven moment word je populair en wordt je door Q bijvoorbeeld op de grote podia neergezet omdat ze potentie zien. Andere organisaties zien dat ook en je hebt ineens een hele volle agenda! Maar dan, dan is het de kunst om je als artiest interessant te houden. De producties waren de laatste tijd ook niet meer zoals ik van Cyber gewend was en je hoorde er ook maar weinig van.. Ik vind dat hij daar een beetje in stil is blijven staan :x Mocht je wat minder interessant worden bij het publiek dan werkt dat ook door naar de organisaties. En in deze scene ben je gewoon snel inwisselbaar, helemaal nu met al dat talent!

Ik hoop dat hij z'n creativiteit weer terug kan vinden want een goeie producer is het zeker! Want op dit punt in z'n carrière moet je het toch echt met de muziek laten zien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de muziek nooit wat aan gevonden van hem tbh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een gehuil weer. Heb af en toe het idee dat er een generatie slappelingen is opgestaan.

Ben je 22, en dan heb je dus al geen motivatie meer, geen inspiratie en allerlei persoonlijke issues.
Kom op zeg, werken voor je geld. Het komt niet allemaal vanzelf aanwaaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Wat een gehuil weer. Heb af en toe het idee dat er een generatie slappelingen is opgestaan.

Ben je 22, en dan heb je dus al geen motivatie meer, geen inspiratie en allerlei persoonlijke issues.
Kom op zeg, werken voor je geld. Het komt niet allemaal vanzelf aanwaaien.


Zie hier, iemand die de ballen verstand heeft van mentale problemen.

Ooit gehoord van een burnout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Cyber op snapchat:

Ok so, haven't been to the studio for weeks & not did do anything music related for weeks either.

Since i moved to belgium early 2017 things had been slowly going off, obviously i knew it wont be easy moving away from home to a different country at the age of 21 with no "real job" where your existence & income is heavily influenced by others.

However, since a few months i see and feel a big lack of interest in my act and music, so since a few months im heavily struggling to keep up my company & existence which reflects on me by having no inspiration in music but also

influence me in my personal life & mood (as many of you guessed by now) because you guys have to understand i moved here chasing a better career, so promoters/bookers around holland/belgium/germany/france wont be dependent on flights/hotels etc

but as i said, since i've moved it directly went the other way.. and i cant seem to figure out what i've been doing wrong or what this depends on. So all in all i just wanna let you know that..

Yeah i am totally not motivated to do any music whatsoever at this point. But hopefully that inspiration will come back to me once i figure out how to continue with my life and career. Thanks for sticking around
------

Vind het wel jammer voor hem dat hij het momenteel wat lastig heeft, kan van sommige tracks van hem erg van genieten.


Hopelijk kan hij een 2.0 versie van de Euphoria trailer track maken. Zulke tracks zijn gewoon steengoed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Wat een gehuil weer. Heb af en toe het idee dat er een generatie slappelingen is opgestaan.

Ben je 22, en dan heb je dus al geen motivatie meer, geen inspiratie en allerlei persoonlijke issues.
Kom op zeg, werken voor je geld. Het komt niet allemaal vanzelf aanwaaien.


Met de baan dj/producer ligt wel wat meer druk op je dan op een gemiddeld kantoorbaantje he :lol: tientallen mensen en agencies en bookers die van alles van je willen, contracten, mensen te vriend houden, smerige spelletjes. Overigens heeft je mentale gesteldheid helemaal niks te maken met je leeftijd of dat je niet moet zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Wat een gehuil weer. Heb af en toe het idee dat er een generatie slappelingen is opgestaan.

Ben je 22, en dan heb je dus al geen motivatie meer, geen inspiratie en allerlei persoonlijke issues.
Kom op zeg, werken voor je geld. Het komt niet allemaal vanzelf aanwaaien.


Ignorant comment is ignorant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Wat een gehuil weer. Heb af en toe het idee dat er een generatie slappelingen is opgestaan.

Ben je 22, en dan heb je dus al geen motivatie meer, geen inspiratie en allerlei persoonlijke issues.
Kom op zeg, werken voor je geld. Het komt niet allemaal vanzelf aanwaaien.


Met de baan dj/producer ligt wel wat meer druk op je dan op een gemiddeld kantoorbaantje he :lol: tientallen mensen en agencies en bookers die van alles van je willen, contracten, mensen te vriend houden, smerige spelletjes. Overigens heeft je mentale gesteldheid helemaal niks te maken met je leeftijd of dat je niet moet zeuren.


Als ik het goed lees is zijn probleem juist dat niemand nog wat van 'm wil ;)

En je heb net zoveel te doen als iedere andere ondernemer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Gegokt en verloren, net als Audiofreq en nog een bult andere buitenlandse DJ's. Het zijn natuurlijk niet allemaal succes verhalen als Da Tweekaz en Delete die alles opgaven om hier te komen. Er slagen er een bult ook gewoon niet en sommigen zijn nog steeds aan het strijden voor bestaansrecht (Unresolved, X-pander).

De een uit die mislukking anders dan de ander. En ik kan me best voorstellen voor Cyber dat het zwaar is. Maar als het niet gaat dan gaat het niet. Ga lekker terug naar thuisland en start een studie en blijf op de achtergrond lekker een hardstyle hobbyist die een aantal keer per jaar wat released en misschien hier en daar een boeking pakt.


Tja, wel sneu maar echt boeien kan het mij ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Wat een gehuil weer. Heb af en toe het idee dat er een generatie slappelingen is opgestaan.

Ben je 22, en dan heb je dus al geen motivatie meer, geen inspiratie en allerlei persoonlijke issues.
Kom op zeg, werken voor je geld. Het komt niet allemaal vanzelf aanwaaien.


Met de baan dj/producer ligt wel wat meer druk op je dan op een gemiddeld kantoorbaantje he :lol: tientallen mensen en agencies en bookers die van alles van je willen, contracten, mensen te vriend houden, smerige spelletjes. Overigens heeft je mentale gesteldheid helemaal niks te maken met je leeftijd of dat je niet moet zeuren.


Als ik het goed lees is zijn probleem juist dat niemand nog wat van 'm wil ;)


Ja en dat hij niet weet waar het aan ligt. Het is dus niet raar dat hij gedemotiveerd raakt als hij er van uit gaat dat het liedje waarschijnlijk toch niet goed ontvangen wordt. Is trouwens nou ook niet echt zo dat je gewoon liedjes eruit kunt pompen alsof het niks is. Hij komt hierheen zodat het beter wordt, komt vet veel druk op hem te liggen omdat hij het JUIST nu goed moet doen om zijn carrière voort te zetten, en dat gaat verkeerd. Heb wel medelijden met hem, vooral ook omdat hij wel een van mijn favoriete producers is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Persoonlijk zou ik dan met Dirty Workz gaan praten en om advies gaan vragen ipv je beklag doen op social media, dat maakt je imago alleen maar zwakker, lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Persoonlijk zou ik dan met Dirty Workz gaan praten en om advies gaan vragen ipv je beklag doen op social media, dat maakt je imago alleen maar zwakker, lijkt mij.


Nja aan je fans laten weten wat er met je omgaat is ook wel netjes.
Vorige  1 ... 2738, 2739, 2740, 2741, 2742, 2743, 2744 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen