Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2776, 2777, 2778, 2779, 2780, 2781, 2782 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Like = zomer
Reageer = winter

Laat weten wat jij het fijnst vind!



:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Als de jeugd naar dit soort dingen kijkt vind ik het echt enorm mee vallen. Dit was echt een verademing tov famke, snapking, armoo en weet ik veel wat er nog allemaal is. Geen overdreven neppe gedoe, beetje interesse tonen in de dj's en het festival zelf. Vond het oprecht vrij vermakelijk. Al is het natuurlijk vanwege defqon en atmozfears zelf.


Hier wel 100% mee eens. Dit heeft tenminste niet zo'n walgelijk fake/straattaal/kansenparel gehalte als bovengenoemde namen. Als ik daaronder de comments gaat checken kan ik de helft niet lezen. Als ik kinderen zou hebben zou ik het totaal niet erg vinden als ze fan waren van Enzo, als je ziet wat voor vuilnis er verder allemaal in de Nederlandse trending staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vloggers -1, op minimale uitzonderingen na
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 07:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Vloggers -1, op minimale uitzonderingen na

Ja.. Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 08:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
Als de jeugd naar dit soort dingen kijkt vind ik het echt enorm mee vallen. Dit was echt een verademing tov famke, snapking, armoo en weet ik veel wat er nog allemaal is. Geen overdreven neppe gedoe, beetje interesse tonen in de dj's en het festival zelf. Vond het oprecht vrij vermakelijk. Al is het natuurlijk vanwege defqon en atmozfears zelf.


Hier wel 100% mee eens. Dit heeft tenminste niet zo'n walgelijk fake/straattaal/kansenparel gehalte als bovengenoemde namen. Als ik daaronder de comments gaat checken kan ik de helft niet lezen. Als ik kinderen zou hebben zou ik het totaal niet erg vinden als ze fan waren van Enzo, als je ziet wat voor vuilnis er verder allemaal in de Nederlandse trending staat.

Die Nederlandse lijst met Trending is echt geen fijn toekomstbeeld tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:18 
 

TiMOTHYb schreef:
sonnebloem schreef:
Vloggers -1, op minimale uitzonderingen na

Ja.. Headhunterz.

ja die is -100
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt :D. Weer een bak gratis tracks dus :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt :D. Weer een bak gratis tracks dus :clap:

Laat dat On Demand maar weg aangezien hij praktisch elk verzoek heeft genegeerd in deel 1 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt :D. Weer een bak gratis tracks dus :clap:


Ja echt tan2 vet gvd!! Echt het jaar van Brennan Heart maadt! :D :D :D :D :D :D :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Verder, Wat hurricane zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 03:10 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Jambekkieee schreef:
Deze chick heeft veel boekingen en iedereen gaat altijd compleet los tijdens haar sets. Views gekocht of niet, het helpt haar carriere zo te zien enorm en daar gaat het om.

:lol: Hey jam "open deur" bekkie. Alles kits gozer?


Waarom hebben we het er dan nog over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 08:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet ik veel goos, hoe is het verder?

TBA = Dawnfire (pulse)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 08:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt :D. Weer een bak gratis tracks dus :clap:


Nice. Geen Brennan Heart fan, maar zaten erg leuke tracks tussen vorige keer :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 10:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alleen leuk als hij een keer Taylor Durden - Motion Control weggeeft, anders meh. Kan hij het beter On My Demand noemen nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een aantal artiesten iets posten over (Sensation) Black. ID&T ook al een paar x de afgelopen weken :)
Het zijn maar throwbacks berichten maar het is wel heel toevallig allemaal haha. Lekker gissen.

Zou toch wat zijn als dat terug zou komen :$ (in een kleinere vorm wellicht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Coone:
The word is out. I had the honour to make this years defqon1au anthem called “Dedicated To The Core”. Full preview online soon....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alleen leuk als hij een keer Taylor Durden - Motion Control weggeeft, anders meh. Kan hij het beter On My Demand noemen nog.

Heb hem hier persoonlijk naar gevraagd op Q-Base. Zijn antwoord was: Die is oud! Niemand kent die meer en ik weet niet of ik hem nog heb.
Teleurgesteld droop ik af om even tot rust te komen onder een boom. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt meer als, ik heb geen zin om die op te zoeken en ik vind hem niet populair genoeg, tot zo ver het "on demand" gedeelte met die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Klinkt meer als, ik heb geen zin om die op te zoeken en ik vind hem niet populair genoeg, tot zo ver het "on demand" gedeelte met die vent.

Inderdaad precies dat dus. Hij weet vooraf al welke hij wil vrijgeven.
Vorig jaar stonden de titels ook al geblurred op de speciale website. Maar goed we zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij weet ook donders goed wat het gros van de mensen gaat vragen. Die paar 'kenners' die oude onbekende tracks gaan vragen reageert hij toch niet op. Gewoon hopen dat er iets leuks tussen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Een aantal artiesten iets posten over (Sensation) Black. ID&T ook al een paar x de afgelopen weken :)
Het zijn maar throwbacks berichten maar het is wel heel toevallig allemaal haha. Lekker gissen.

Zou toch wat zijn als dat terug zou komen :$ (in een kleinere vorm wellicht)

Wie wat waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mees-89 schreef:
Een aantal artiesten iets posten over (Sensation) Black. ID&T ook al een paar x de afgelopen weken :)
Het zijn maar throwbacks berichten maar het is wel heel toevallig allemaal haha. Lekker gissen.

Zou toch wat zijn als dat terug zou komen :$ (in een kleinere vorm wellicht)

Wie wat waar?


Technoboy en The Prophet sws vandaag iets over gepost. En ID&T ook via fb of insta story
Wel toevallig allemaal haha. Sws beste feest qua beleving waar ik ooit naartoe ben geweest (in 12 jaar feesten bezoeken) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 18:43 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylez met Keltek in de studio :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 19:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Technoboy en The Prophet sws vandaag iets over gepost. En ID&T ook via fb of insta story
Wel toevallig allemaal haha. Sws beste feest qua beleving waar ik ooit naartoe ben geweest (in 12 jaar feesten bezoeken) ^^

Vet man. Zou het ook mega vinden nog een keer, al is het wel het equivalent van Qlimax in de zomer met een paar kleine veranderingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf om de gedachte achter zijn plan van aanpak te horen. Uit het filmpje blijkt dus dat rejecta helemaal geen vriend was van freq vooraf, pas op het moment dat hij demo instuurde toonde ze interesse in hem :)
Vorige  1 ... 2776, 2777, 2778, 2779, 2780, 2781, 2782 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen