Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je je platen goed kent moet dat vast lukken. Vind het vaak jammer dat je een soort van gedwongen word om in de 2e climax uit te mixen. Zo word een set te voorspelbaar vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
_theon_ schreef:
Dus de DJ's mixen de platen uit voordat de mid-outro begint, luisteraars luisteren thuis versies zonder outro en wie luistert nu voor zijn plezier nou naar die saaie outro met alleen wat claps?


Call me old-fashioned, maar met het kopen van tracks, of het downloaden er van, prefereer ik toch wel altijd de Original Mix, of zoals nu tegenwoordig de Pro Mix of Extended Mix. Vaak heb je bij albums wel Radio Edits, maar mocht ik een Originele tegenkomen er van dan kies ik toch liever hier voor.

Zeker als ik in de auto zit vind ik het zelfs heerlijk om een intro en outro te horen. Toen ik vroeger ook nog redelijk wat Trance luisterde haf je zelfs tracks met in- en outro van 10 minuten+, wat mij betreft echt wel tof.

Maar, ik merk zelf ook dat al dat in- en outro gedoe zeker veranderd is. Vroeger had je tracks van 6 á 7 minuten met gewoon in- en outro's van 50 seconden. Zelfs toen vond ik dat nog altijd beter dan een eventuele Radio Edit.

Keep the in- and outro ALIVE _0_


Kan me hier helemaal in vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Randleman schreef:
_theon_ schreef:
Dus de DJ's mixen de platen uit voordat de mid-outro begint, luisteraars luisteren thuis versies zonder outro en wie luistert nu voor zijn plezier nou naar die saaie outro met alleen wat claps?


Call me old-fashioned, maar met het kopen van tracks, of het downloaden er van, prefereer ik toch wel altijd de Original Mix, of zoals nu tegenwoordig de Pro Mix of Extended Mix. Vaak heb je bij albums wel Radio Edits, maar mocht ik een Originele tegenkomen er van dan kies ik toch liever hier voor.

Zeker als ik in de auto zit vind ik het zelfs heerlijk om een intro en outro te horen. Toen ik vroeger ook nog redelijk wat Trance luisterde haf je zelfs tracks met in- en outro van 10 minuten+, wat mij betreft echt wel tof.

Maar, ik merk zelf ook dat al dat in- en outro gedoe zeker veranderd is. Vroeger had je tracks van 6 á 7 minuten met gewoon in- en outro's van 50 seconden. Zelfs toen vond ik dat nog altijd beter dan een eventuele Radio Edit.

Keep the in- and outro ALIVE _0_


Kan me hier helemaal in vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 16:30 
 

Ik wil deze plaat eigenlijk altijd wel vanaf de intro clap horen.



Bij bepaalde platen heb ik dat gewoon, misschien een stukje nostalgie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben nu met een paar vrienden bezig met een track en wij zijn het er allemaal over eens dat een outro gewoon hard moet knallen en geen kopie moet zijn van de mid-intro. Bied ook veel meer mixmogelijkheden, superdik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Ik ben nu met een paar vrienden bezig met een track en wij zijn het er allemaal over eens dat een outro gewoon hard moet knallen en geen kopie moet zijn van de mid-intro. Bied ook veel meer mixmogelijkheden, superdik! :D


Leg uit, ben wel benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 03:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Ik ben nu met een paar vrienden bezig met een track en wij zijn het er allemaal over eens dat een outro gewoon hard moet knallen en geen kopie moet zijn van de mid-intro. Bied ook veel meer mixmogelijkheden, superdik! :D

bedoel je dan dat je geen elementen gebruikt die je ook in de mid intro gebruikt, of gewoon iets totaal anders? want het lijkt mij dat je dan een raar contrast krijgt, een outro die niet klinkt als de rest van de track(op de kick na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 04:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Guido schreef:
Ik ben nu met een paar vrienden bezig met een track en wij zijn het er allemaal over eens dat een outro gewoon hard moet knallen en geen kopie moet zijn van de mid-intro. Bied ook veel meer mixmogelijkheden, superdik! :D

bedoel je dan dat je geen elementen gebruikt die je ook in de mid intro gebruikt, of gewoon iets totaal anders? want het lijkt mij dat je dan een raar contrast krijgt, een outro die niet klinkt als de rest van de track(op de kick na)


Wel dezelfde elementen uit de mid-intro (het moet wel een geheel blijven) maar geen exacte 1 op 1 kopie zoals je vandaag de dag bijna alleen maar ziet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de redenen dat ik niets meer met hardstyle heb is precies deze reden. Vaak kon ik bij het horen van een mid intro al helemaal opgaan in de track. Ook een goede mid outro zorgt voor veel energie. Met alleen een break, melodietje en climax is een harsstyle plaat maar zeer magertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 12:52 
 
Hardtraxx Addict

Ik hoop het niet! Er is zoveel mogelijk met outro's. Het is altijd heerlijk als je de kick van een nieuwe intro hoort in de outro van een andere track.
En denk eens aan tracks zoals Psychedelic. Wie wil die outro nou niet horen met die super vette acid sound!
Ik denk dat dat toch wel 1 van de vetste outro's in de hardstyle is.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen