Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk Curbi live zien op Koningsdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 00:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
De nieuwe Curbi! Wat is deze man een held :drool:


Het is nog een jongetje hoor :P Maar voor de rest heb je gelijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap die curbi hype dus echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Snap die curbi hype dus echt niet.

Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
De nieuwe Curbi! Wat is deze man een held :drool:


Wat vet deze zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten dit :worship: Wat een eindbaas dat 'ie ook gewoon even Bonkers draait xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze staat hier ook al een paar weken op repeat, te heerlijk! Je merkt wel dat future house steeds meer aan populariteit begint te werken, nu je ook artiesten als Martin Garrix (Bouncybob) en Firebeatz (deze dus) met future house tracks ziet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Deze staat hier ook al een paar weken op repeat, te heerlijk! Je merkt wel dat future house steeds meer aan populariteit begint te werken, nu je ook artiesten als Martin Garrix (Bouncybob) en Firebeatz (deze dus) met future house tracks ziet komen.


De trend van het moment. Het is 'nieuw'en fris. Net zoals de showtek sound die ook iedereen achterna ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die 'nieuw' :P Eigenlijk is huidige Future House gewoon een mashup van verschillende genres. Qua melodieƫn, brakes en build-ups redelijk vergelijkbaar met de commerciƫle house, percussie van de ouderwetse house (ook jackin, deep e.d.), Bass ofwel de bekende Oliver Heldens/Tchami synth bass, maar wat ik tegenwoordig steeds vaker zie zijn tracks als Curbi - 51, waarbij de bassline wel heel erg op (UK) Garage House lijkt.

Zelf ben ik wel een beetje uitgekeken op Future House al, helaas door de zo snel groeiende populariteit is het allemaal zo eentonig geworden. Af en toe een track los, niks mis mee, maar een set, nee bedankt :P Die Disco Swindle plaat is best tof, maar heb toch dan liever zo'n smerige Garage track :$

Als ik dan moet kiezen voor wat Future House, doe maar wat classics dan :D



Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zelf ben ik wel een beetje uitgekeken op Future House al, helaas door de zo snel groeiende populariteit is het allemaal zo eentonig geworden.

Zie hier het probleem van elk genre dat exponentieel groeit. Hardstyle een aantal jaar terug, raw tot vorig jaar (vind dat er nu weer iets meer diversiteit in komt), zo zijn er nog tal van voorbeelden te noemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 10:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Rawbin schreef:
Zelf ben ik wel een beetje uitgekeken op Future House al, helaas door de zo snel groeiende populariteit is het allemaal zo eentonig geworden.

Kan me hier wel in vinden, zijn vooral de pareltjes die je er tussen moet vinden imo


Er zijn nog wel wat artiesten die het altijd wel goed doen (Don Diablo, Lucas & Steve, AK9 (mits hij future house maakt), Madison Mars ( :love: ), Stern.

HEXAGON (als label) brengt nog regelmatig interessante future house uit imo, maar het wordt idd wel ietsjes minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt volgens mij onder Bass House
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist Aylen ontdekt. https://m.youtube.com/watch?v=wSMnonpb_5c (Op ongeveer de helft begint zijn guestmix)

Weet niet zeker of je dit Future House noemt, maar dit is toch een partijtje lekker. Vooral Aylen - Zazu
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 18:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Is niet echt Future house, wel erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Inmiddels al een aantal maandjes oud, maar zo fijn nog deze :D Typisch Oliver Heldens, maar toch weer fris en swingend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik volg al een hele tijd het kanaal "Nu House" op youtube (Klik). Daar komen eigenlijk alle soorten Deep House voorbij.
Hier haalde ik vaak de tracks vandaan om zelf te kunnen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 13:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Om maar eens wat leven in dit topic te brengen


:loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh mijn hemel Oliver Heldens, deze plaat is wel echt prachtwerk. Die klassieke organ chords ben ik dol op :love: Die 1e drop, onmogelijk om op stil te staan :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Past denk ik het beste hier aangezien de old school house toch wel wat van deep house wegheeft. Heerlijk swingend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 15:58 
 

Fothermucker schreef:


Past denk ik het beste hier aangezien de old school house toch wel wat van deep house wegheeft. Heerlijk swingend :)


Doet me denken aan Intoxicated :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ultieme lounge muziek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

^ Ik ben het met je eens :love:


Deze is er ook :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke plaat, maar dat is dan weer techhouse :P Daarom snap ik ook niet zo heel goed waarom daar een apart topic voor moet. Persoonlijk zou ik graag een apart topic voor Future House en Bass House zijn, dat ligt naar mijn mening veel dichter bij de EDM/Big Room House (Die Curbi en Justin Mylo tracks :cry: clap your hands :cry: :cry: ) dan bij de oorspronkelijk chicago house, waar deep house en tech house veel dichter bij staan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek