Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zieke plaat, maar dat is dan weer techhouse :P Daarom snap ik ook niet zo heel goed waarom daar een apart topic voor moet. Persoonlijk zou ik graag een apart topic voor Future House en Bass House zijn, dat ligt naar mijn mening veel dichter bij de EDM/Big Room House (Die Curbi en Justin Mylo tracks :cry: clap your hands :cry: :cry: ) dan bij de oorspronkelijk chicago house, waar deep house en tech house veel dichter bij staan.


Ja is techhouse idd, weet ook niet wrm ik m hier heb gezet mja yolo en ben het met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


Poh :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 13:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zieke plaat, maar dat is dan weer techhouse :P Daarom snap ik ook niet zo heel goed waarom daar een apart topic voor moet. Persoonlijk zou ik graag een apart topic voor Future House en Bass House zijn, dat ligt naar mijn mening veel dichter bij de EDM/Big Room House (Die Curbi en Justin Mylo tracks :cry: clap your hands :cry: :cry: ) dan bij de oorspronkelijk chicago house, waar deep house en tech house veel dichter bij staan.


Het Tech house topic was eerder Deep / Tech house, maar er was commentaar dat er teveel happy edm huidige deephouse werd gepost in dat topic, dus hebben we het future house en deep house topic samengevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 11:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Morgen gewoon een dikke 10-tracker EP met al die platen vanaf 40:30 :loving: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam ineens een heerlijk nummer tegen van 1 of andere Abilaan. Eerste wat ik tegenkwam ook het beste, maar er was nog meer.




Gozer is ook niet bepaald bekend (93 likes op fb, wel stuk of 1000 followers op soundcloud), maar holy fuck deze guy...
Geniale muziek zit er tussen, speeches als vocals, maar vooral bizar diep en zuivere sounds. Gouden vondst dit.



Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 00:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

^ Nice! Vooral Truth :loving:

Ja het moet hier.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Apart om te zien dat veel dj's die normaal een ander genre produceerden nu een andere kant op lijken te gaan. Of het is gewoon een uitstapje?



Geen idee of dit onder deep house of (future) bass hoort, maar ik vind het wel een lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deep/Future House. En tja, 'deep' house is weer helemaal hip he. Kijk maar naar een Afrojack, wijkt totaal af van z'n stijl met z'n laatste nummer. Zo overduidelijk een hitje willen scoren, lijkt zo ongelofelijk veel op This is what you came for en how deep is your love. Laat die TIWYCF nou precies de zomerhit van 2016 zijn.


Nummer is alles behalve slecht, an sich vind ik het zeer sterk eigenlijk, maar helaas zo typerend voor de bekendste dj/producers, allemaal lekker met de hype mee gaan. De ene gaat voor deep house, de ander voor future bass.

Overigens mag iedereen wel ophouden met die gruwelijk irritante hoge cutted vocals waarmee een melodie gemaakt wordt. Dat hoor je tegenwoordig echt in 9 van de 10 tracks :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Lekkere plaat weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Door dat vage geluid, is die hele plaat niet aan mij besteedt.


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik dagelijks SubSoul check, deze gewoon helemaal gemist. Had me godverdomme al meer dan een jaar kunnen aftrekken hierop...



Ik zeg niet snel dat iets perfect is, maar dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

omg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 14:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Hij is weer fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lucas & Steve is altijd goed! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 17:07 
 
Hardtraxxer

Deze is ook zo lekker!

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 15:22 
 
Hardtraxxer

Voor de liefhebber, check ook zeker Planet Curbi. Dit is de podcast van Curbi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 00:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Man man man wat een dijk van een plaat... Die stem. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja. Kan het niet slecht noemen, maar pakkend vind ik het niet. En wederom een cutted vocal als melodie, originaliteit straalt er vanaf :P

Doe mij dan maar dit. Wanneer een gigantische eindbaas een plaat remixt van een andere gigantische eindbaas.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben echt totaal niet van de moderne populaire Deep House. Geef mij maar die lekkere analoge mindset die nog steeds leeft in het genre:



Ik raad zijn muziek en de releases op zijn label D.ko Records groot aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Ik ben echt totaal niet van de moderne populaire Deep House. Geef mij maar die lekkere analoge mindset die nog steeds leeft in het genre:



Ik raad zijn muziek en de releases op zijn label D.ko Records groot aan :thumbsup:


Heerlijk zeg. :thumbsup: Hier een klassieker van jewelste, niet zo goed als het origineel, maar mag er wezen

Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek