Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Uberhout schreef:
Dat 'piano' stuk aan het begin :loving:

Dat is bij de originele ook.

I know, maar vond de remix beter bij het topic passen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beide tracks passen gewoon in dit topic hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die weet waar ik mixtapes kan vinden met tracks als deze en dus niet met die drops van tegenwoordig. of is hier een genre of bepaalde naam voor? Ik ben namelijk die drops een beetje beu en kan nergens mixjes vinden in deze trend..









Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Progressive house/Clubhouse . En vermijd Big Room house dat valt dus onder die "drops".

Dit youtube kanaal upload vaak dergelijke tracks.
https://www.youtube.com/channel/UC3ifTl ... HIBQYcaTeg

Op dit kanaal staan ook wel dergelijke mixtapes.

Wat labels die zulke house maken zijn Size Records, Axtone Records, Refune, Monstercat, Trice en sommige releases op Spinnin' en Doorn Records.


Als je geen mixtapes kan vinden moet je op artiest zoeken. Deze artiesten doen nog zulke setjes.
Een paar goeie artiesten zijn. Axwell, Alesso, Steve Angello, Matisse & Sadko, Vicetone, Feenixpawl, The Two Friends, Friendzone, Audien, Laidback Luke, Arty, Daddy's Groove, Dirty South, Digitalism, GTA, Kryder, Paris & Simo, The Aston Shuffle, Galantis, Third Party en Those Usual Suspects.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk hier heb ik wat aan! Thanks alot :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 16:09 
 
Hardtraxx Addict

Sander weer beetje terug in zijn oude stijl!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 12:21 
 
Hardtraxxer

Blasterjaxx & D-Block & S-te-Fan - Beautiful World
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke House plaat, hoor alleen geen DBSTF invloeden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe plaat van SA zn album :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Standaard 8 kickjes en dan een snare met wat willekeurige noten hier en daar anti-climax house nummer. Zoals je van Blasterjaxx zou verwachten maar van DBSTF had ik toch wat meer verwacht.

Nieuwe plaat van Steve Angello zijn album is ook vet.

Dit is een van Knife Party zijn nieuwe album (waarschijnlijk) anders is het een EDM Death Machine VIP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e15Qwu5Z390[/youtube]
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran



:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 19:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mijn god wat slecht :lol: Dat die anti-climax nummers allemaal hetzelfde klinken is een, maar dat ze daadwerkelijk geen inspiratie meer hebben dat ze hardstyle deuntjes gaan gebruiken :lol:. Ook al die plaat van DVBBS
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie legt mij het verschil tussen progressive en big room uit. Ligt dicht bij elkaar toch of zeg ik wat stoms nou... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 22:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Wie legt mij het verschil tussen progressive en big room uit. Ligt dicht bij elkaar toch of zeg ik wat stoms nou... :P


Big Room is al die anticlimax zooi die je nu hoort en progressive zijn artiesten als Mat Zo, Arty, Porter Robinson, Deadmau5, Funkagenda, John Dahlback en Tommy Trash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:24 
 
Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Wie legt mij het verschil tussen progressive en big room uit. Ligt dicht bij elkaar toch of zeg ik wat stoms nou... :P


Termen worden overal anders gebruikt dus de ene zal het uitleggen als dicht bijelkaar en de ander weer totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik word hier wel vrolijk van. ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 22:24 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Wesz91 schreef:
Wie legt mij het verschil tussen progressive en big room uit. Ligt dicht bij elkaar toch of zeg ik wat stoms nou... :P


Big Room is al die anticlimax zooi die je nu hoort en progressive zijn artiesten als Mat Zo, Arty, Porter Robinson, Deadmau5, Funkagenda, John Dahlback en Tommy Trash.


Nu noem je echt totaal verschillende artiesten op. De link tussen Mat zo en Arty kan ik nog wel begrijpen maar wat heeft Deadmau5 met progressive te maken? en Tommy Trash lijkt me ook meer electro house. Porter is nu meer iets als indie house.
Maar inderdaad bigroom is die anticlimax zooi :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 22:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

de meerderheid van Deadmau5 zijn producties vallen onder Progressive house.
En als jij TT Electro house vindt weet jij duidelijk niet wat Electro House is. andere-muziek/electro-house-complextro-t45248.html
Porter is eigenlijk wat van alles maar heeft ook redelijk wat progressive spul.

Je hebt in progressive gewoon de wat atmosferische kant (Mat Zo, Funkagenda), melodieuze kant (Porter Robinson, John Dahlback) en de experimentele (Tommy Trash, Deadmau5
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 09:10 
 
Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
Broken Balance schreef:
Wesz91 schreef:
Wie legt mij het verschil tussen progressive en big room uit. Ligt dicht bij elkaar toch of zeg ik wat stoms nou... :P


Big Room is al die anticlimax zooi die je nu hoort en progressive zijn artiesten als Mat Zo, Arty, Porter Robinson, Deadmau5, Funkagenda, John Dahlback en Tommy Trash.


Nu noem je echt totaal verschillende artiesten op. De link tussen Mat zo en Arty kan ik nog wel begrijpen maar wat heeft Deadmau5 met progressive te maken? en Tommy Trash lijkt me ook meer electro house. Porter is nu meer iets als indie house.
Maar inderdaad bigroom is die anticlimax zooi :thumbup:


Hoezo is Deadmau5 geen progressive. Not exactly, not for you, etc dat is nou juist echt progressive voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die weet hoe die plaat heet wat er op 0.27 ongeveer inkomt? Vaak op stap gehoord maar geen idee hoe hij heet. Wel bekende plaat volgens mij.

Wel toevallig dat ik 'm in dit filmpje langs hoorde komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me weer bezig gehouden met house :P

Hier het resultaat: :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Iemand die weet hoe die plaat heet wat er op 0.27 ongeveer inkomt? Vaak op stap gehoord maar geen idee hoe hij heet. Wel bekende plaat volgens mij.

Wel toevallig dat ik 'm in dit filmpje langs hoorde komen xd

Oh ja zal ook ff de link plaatsen >.< https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschil tussen progressive en big room.

IK zou als voorbeeld, en dan heb je progressive echt puur, even luisteren naar dinka.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek