Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles, en iedereen, helemaaaaal kaapooooottttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je hoort er volgens mij ook om de havenklap een reclame van op SlamFM, am I correct?

Die reclames zijn zo gigantisch fout dat ik er niet eens heen durf, al lag het bij me in de buurt!

Die reclame is echt f*cking gay idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2009 14:35 
 
Hardtraxx Newbie

Rico_:D schreef:
Naast hardstyle vind ik house/electro/techno ook heel relax en mij lijkt het nog een keer gaaf om naar Dirty Dutch te gaan. Ik heb wel de cd van Dirty Dutch 2008 en die is echt een aanrader:D. Zeer lekkere cd naar mijn mening:)
Zijn er hier mensen die wel eens naar DD zijn geweest?


dd 2008 was super feestjeee :D heb alleen van sommige mense gehoord dat de sfeer niet super was...maaar op het plek waar wij stonde hing egt een super sfeer :D volgendjaar zeker weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn ervaring met House als Hardstyle liefhebber is dat de feesten niet zo'n 'Uit je dak" gehalte hebben. Bij een lekker Hardstyle/Hardcore feestje kun je helemaal los, en op een feestje als Dirty Dutch, Sneakerz of Nope is Dope, is het vaak om stoer en goodlooking te zijn. (niet dat, dat een probeem is :innocent: ) Maar het echte feesten zit er vaak niet in.

Maarja ik zeg altijd maar dat je alles toch een keer meegemaakt moet hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
Mijn ervaring met House als Hardstyle liefhebber is dat de feesten niet zo'n 'Uit je dak" gehalte hebben. Bij een lekker Hardstyle/Hardcore feestje kun je helemaal los, en op een feestje als Dirty Dutch, Sneakerz of Nope is Dope, is het vaak om stoer en goodlooking te zijn. (niet dat, dat een probeem is :innocent: ) Maar het echte feesten zit er vaak niet in.

Maarja ik zeg altijd maar dat je alles toch een keer meegemaakt moet hebben!


House sucks :thumbdown: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, ik kan absoluut niet losgaan op House, het is gewoon te relaxte muziek om echt op te feesten.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek