Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2009 18:31 
 
Hardtraxxer

Naast hardstyle vind ik house/electro/techno ook heel relax en mij lijkt het nog een keer gaaf om naar Dirty Dutch te gaan. Ik heb wel de cd van Dirty Dutch 2008 en die is echt een aanrader:D. Zeer lekkere cd naar mijn mening:)
Zijn er hier mensen die wel eens naar DD zijn geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2009 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwa ik hou zelf niet zo van techno en die shit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2009 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
mwa ik hou zelf niet zo van techno en die shit..

Het is house -.- Dat is toch echt iets heel anders. Ik vind het leuke muziek alleen jammer van het grote meeloper gehalte
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2009 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rico_:D schreef:
Naast hardstyle vind ik house/electro/techno ook heel relax en mij lijkt het nog een keer gaaf om naar Dirty Dutch te gaan. Ik heb wel de cd van Dirty Dutch 2008 en die is echt een aanrader:D. Zeer lekkere cd naar mijn mening:)
Zijn er hier mensen die wel eens naar DD zijn geweest?

yeuw ik wel is
kwam dj chuckie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2009 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee lopen doe ik niet aan.. En allemaal die gastjes die er naar luisteren enzo, meenen zich allemaal zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2009 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Mee lopen doe ik niet aan.. En allemaal die gastjes die er naar luisteren enzo, meenen zich allemaal zo veel.

das waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Chuckie nu 2x gezien, best leuk om mee te maken! Hij is alleen heel wisselvallig vind ik. Eerste keer was hij lekker snel door aan mixen, leuke platen etc.. Bij de 2e keer veel minder.

Vindt alleen Ricky Rivaro bijvoorbeeld lekkerder draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heb Chuckie nu 2x gezien, best leuk om mee te maken! Hij is alleen heel wisselvallig vind ik. Eerste keer was hij lekker snel door aan mixen, leuke platen etc.. Bij de 2e keer veel minder.

Vindt alleen Ricky Rivaro bijvoorbeeld lekkerder draaien..

De set van Chuckie op Sensation White :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1x house feestje meegemaakt, Slick Outdoor.. Was op zich wel lachen, zou het zo weer doen als ik geld over had en er geen hardstyle outdoor was te vinden die dag! Outdoor is dan wel heel anders als indoor...
Vriend van me was naar DD geweest, erg veel teringleiers vond ie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 17:42 
 
Hardtraxxer

Ik ben zelf een keer naar een Nope is Dope editie geweest. Was toevallig de slechtste ooit. Ja die ene in de MECC Maastricht :') Vond idd veel van die binkies met sjaaltjes om, terwijl het al zo warm is haha en het "niet aan de kant gaan" gehalte was er ook erg hoog. Dit was vooral in die Nope en Dope zalen daarom ook bijna hele avond in de Techno zaal gestaan. Voor het eerst dat ik echt techno hoorde en beviel wel goed:D Maar leuker dan hardstyle zou het nooit worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja die hele electro scene wordt n beetje verziekt door het volk wat dr tegenwoordig op af komt, ben zelf ook wel eens op Nope is Dope / Sexy Motherfucker geweest, super vet, maar afgelopen editie van Sexy Motherfucker ben ik in de Zenith geweest. Echt kutvolk liep daar rond man, en als je de reacties op dat feest op Partyflock leest staat dr bijna alleen maar klachten over t volk toen. Zwaar jammer is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 11:08 
 
Hardtraxxer

Ja is wel jammer, want de muziek is wel lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat ff op partyflock te lezen, de reacties zijn best wel sick! Ik vind het niet meer dan logisch dat je het dan een waardeloos feest vindt. Dat is echt buitensporig.
Er zijn veel meer van die dingen, laatst ging het in Maastricht (ook limburg) ook al flink fout met een Nope Is Dope.. De reacties waren ook niet mis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dit feest krijgt van mij een Waardeloos!! Waarom? Vanwege al die kankermarokanen die de Zenith binnen.. De volgende x gaan er doden vallen als ze nog 1x aan mijn vriendin komen. En ik ga schieten! Vieze gore kkuitsmijters daar.. Staan te dealen onder iedereen zn ogen.. Loop je ermee naar een medewerker van de Zenith, wordt je gewoon uitgelachen. Wanneer worden ze nu verstandig bij de Zenith? Of eindelijk die tent laten runnen door een proffesioneel bedrijf? of stamp je dochters die toko uit!!

Zo van partyflock af gehaald... Klinkt niet echt als leuk feestje :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Citaat:
Dit feest krijgt van mij een Waardeloos!! Waarom? Vanwege al die kankermarokanen die de Zenith binnen.. De volgende x gaan er doden vallen als ze nog 1x aan mijn vriendin komen. En ik ga schieten! Vieze gore kkuitsmijters daar.. Staan te dealen onder iedereen zn ogen.. Loop je ermee naar een medewerker van de Zenith, wordt je gewoon uitgelachen. Wanneer worden ze nu verstandig bij de Zenith? Of eindelijk die tent laten runnen door een proffesioneel bedrijf? of stamp je dochters die toko uit!!

Zo van partyflock af gehaald... Klinkt niet echt als leuk feestje :huh:

Nee precies niet .. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja sommige reacties zijn wel heftig, maar dr zit zeker een kern van waarheid in, vooral als bijna iedere reactie op PF op hetzelfde neerkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Dirty Dutch schijnt wel echt een dik feest te zijn, Chuckie dat is zeker vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 12:39 
 
Hardtraxxer

Huh maar hij heeft het over de Zenith en wordt gehouden in de HMH / A'dam RAI toch? misschien verkeerde feest gekeken bart?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sexy motherfucker was dit jaar n versie met 3 locaties op dezelfde avond, Harders plaza, Powerzone en Zenith
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardersplaza zomg, zo dicht bij me, maar ik ga d'r echt niet heen.. Altijd ruzie daar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoort er volgens mij ook om de havenklap een reclame van op SlamFM, am I correct?

Die reclames zijn zo gigantisch fout dat ik er niet eens heen durf, al lag het bij me in de buurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt.. Heb ik ook gehoord van een vriendin van me..
Maar even zonder grappen, er is daar iedere zaterdag een massieve vechtpartij, er komen daar gewoon altijd mensen die gevechten zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja zo'n praktijken bedoel ik dus met t volk wat t verkloot voor andere, daar heeft die hele electro/eclectic/house scene last van. In de Zenith, en dus ook in Hardersplaza
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 15:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 16:12 
 
Hardtraxxer

Alless kappoottt :evil:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek