Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou echt van die zweverige trance zoals Dash Berlin enzo, iemand nog aanraders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon. Wauw.







En ik vond het erg tof toen Armin deze draaide op ASOT 550


Is van 2005/2006 alweer zie ik. Lijkt net gisteren :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:44 
 

gimme more!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
gimme more!


Ik ga proberen een nieuwe Get Infected By Trance set te posten vandaag met 20 tracks, is alweer een tijdje geleden dat ik nummer 3 had gemixed, dus tijd voor nummer 4. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:


Inderdaad een heerlijk nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:14 
 

Dash Berlin top 20 van April :cool:
http://open.spotify.com/album/6MVABP6rI7bmBqbld5SdIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Dash Berlin's

Nieuwe album #musicislife. (ook te vinden op Spotify trouwens ;))

En deze plaat vind ik echt tof!!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gister naar Citymoves in Leiden geweest, wat draaide Armin lekker zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week naar Ferry Corsten en cohorten geweest. Ben helemaal verliefd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Gister naar Citymoves in Leiden geweest, wat draaide Armin lekker zeg :worship:

Armin draaide inderdaad verdienstelijk, maar ik heb hem wel eens beter gezien helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaten wel een aantal echt heerlijke platen in vond ik, te beginnen met Omnia & IRA - The Fusion :)
Ook helemaal losgegaan op platen als Ørjan Nilsen - Amsterdam, PPK - Resurrection(remix), Fire Wire(remix), In And Out Of Love (edit) :thumbsup:

Afsluiter met die Nirvana tool had wel beter gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Gister naar Citymoves in Leiden geweest, wat draaide Armin lekker zeg :worship:


Ik had het gevoel dat hij alleen maar W&W plaatjes heeft gedraaid. Maar ik heb de tracklist niet gezien dus misschien heb ik het fout. Er zat echt geen diversiteit in zijn set voor mijn gevoel. Ook kreeg ik helemaal niet echt gevoel wat ik in Amsterdam wel had vorig jaar waarschijnlijk omdat het geluid echt onwijs zacht stond en de sfeer in Amsterdam over het algemeen geweldig was toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



:loving:


Armin vorig jaar op Museumplein was echt achtelijk vet! :worship: Tracks als Between The Rays, Exploration Of Space, Kernkraft 400, AK47 :worship:

Edit:

Hoe kan ik 'm vergeten, super verliefd op deze track. :loving:


En ook op deze :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van Jezper kende ik nog niet baas :worship:





Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 17:33 
 
Hardtraxxer






Wat een goddelijke muziek.. Ik begrijp die techno hype echt slecht, eentonige bagger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel grappig dat precies hetzelfde wat we hier met hardstyle discussiëren ook in de trance aanwezig is.
Zat laatst op een trance-forum te kijken en die verstokte trance-fans moeten totaal niets hebben van alles wat met Armin, Armada en ASOT te maken heeft.

Ik ben de laatste tijd ongelofelijk gecharmeerd van Dash Berlin, volgens mij is dat een beetje hetzelfde als mensen die in de hardstyle enorm fan zijn van Brennan Heart en The Prophet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ik zag ze dat soort trance (zoals dat van Dash Berlin) 'cheesetrance' of 'gaytrance' noemden.. En dat de 'echte' trance niet meer bestaat, er teveel 'trouse' (trance met houseinvloeden) is. Blabla. Deed me denken aan enkele early hardstyle liefhebbers op dit forum die over het algemeen niets van de hedendaagse hardstyle moeten hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:23 
 

Solis schreef:
Ja ik zag ze dat soort trance (zoals dat van Dash Berlin) 'cheesetrance' of 'gaytrance' noemden.. En dat de 'echte' trance niet meer bestaat, er teveel 'trouse' (trance met houseinvloeden) is. Blabla. Deed me denken aan enkele early hardstyle liefhebbers op dit forum die over het algemeen niets van de hedendaagse hardstyle moeten hebben :P

Marcel Woods man :worship: Tomorrow en Lemon Tree :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wel grappig dat precies hetzelfde wat we hier met hardstyle discussiëren ook in de trance aanwezig is.
Zat laatst op een trance-forum te kijken en die verstokte trance-fans moeten totaal niets hebben van alles wat met Armin, Armada en ASOT te maken heeft.

Ik ben de laatste tijd ongelofelijk gecharmeerd van Dash Berlin, volgens mij is dat een beetje hetzelfde als mensen die in de hardstyle enorm fan zijn van Brennan Heart en The Prophet xd

Ik heb dat ook weleens eerder aangehaald ja. Zo'n beetje alles wat bij Armada vandaan komt is commercieel en 13-in-een-dozijn (lees: Scantraxx). Ook in de Trance scene worden hele labels de grond ingetrapt, omdat ze steeds meer afzakken (Anjunabeats, Enhanced Recordings).

Onderstaande tracks krijg ik de laatste tijd ook geen genoeg van:






Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:18 
 

dawasiknie schreef:
Wel grappig dat precies hetzelfde wat we hier met hardstyle discussiëren ook in de trance aanwezig is.
Zat laatst op een trance-forum te kijken en die verstokte trance-fans moeten totaal niets hebben van alles wat met Armin, Armada en ASOT te maken heeft.

Ik ben de laatste tijd ongelofelijk gecharmeerd van Dash Berlin, volgens mij is dat een beetje hetzelfde als mensen die in de hardstyle enorm fan zijn van Brennan Heart en The Prophet xd


Haha dit is zo waar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit topic is een beetje dood.. Even er leven in brengen!



Kyau & Albert.. Helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:40 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Zo :P

Trance is niet echt iets voor mij, vind hard-trance dan iets leuker.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek