Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag is de eerste track van zn nieuwe album "walk on water" samen met beyonce uitgebracht. 17-11 komt het album uit, ik zelf ben groot fan, ben super hyped over de komst van zn nieuwe album(EINDELIJK). xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:44 
 
Hardtraxx Crew

Gvd zo hyped voor dit album. :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend goed zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gister bij de MTV EMA's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 19:55 
 
Hardtraxx Crew

Vind m beter met Skylar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
17-11 komt het album uit,


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 00:18 
 
Hardtraxx Crew

Album komt 15 December uit :love: :love: :love:
https://www.instagram.com/p/BcDTjdhH5Ls/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luister niet heel vaak Eminem, maar walk on water aantal keer op de radio voorbij horen komen: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 22:38 
 
Hardtraxx Crew

Nieuwe single vannacht + album cover gerevealed.

http://www.eminem.com/news/revival-album-art-reveal

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier moet ik nog even aan wennen, weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij staat op spotify! heb ze allemaal geluisterd, op het eerste gehoor vind ik er een paar extreem kut(met rock achtige beats). Over de rest ben ik zeer tevreden, zitten echt een paar toppertjes tussen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 11:07 
 
Hardtraxxer

patrickjumpeen schreef:
heb ze allemaal geluisterd, op het eerste gehoor vind ik er een paar extreem kut(met rock achtige beats).
Deels mee eens, vind die rock achtige beats juist wel vet :)
Maar inderdaad op een paar tracks na, een erg lekker album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 01:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf, sta echt te kijken van de positieve reacties hier. Vind het echt een verschrikkelijk klef en ongeïnspireerd album. In het niets te vergelijken met de bazige rauwe Eminem van 10 a 15 jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wtf, sta echt te kijken van de positieve reacties hier. Vind het echt een verschrikkelijk klef en ongeïnspireerd album. In het niets te vergelijken met de bazige rauwe Eminem van 10 a 15 jaar terug.


Wou net zeggen, die collabs vind ik 100x niks. Staan 2/3 goeie nummers op (castle, arose), waar die laat zien dat ie het wel degelijk nog kan, maar het is alsof hij ervoor kiest om een andere kant op te gaan met zijn muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wtf, sta echt te kijken van de positieve reacties hier. Vind het echt een verschrikkelijk klef en ongeïnspireerd album. In het niets te vergelijken met de bazige rauwe Eminem van 10 a 15 jaar terug.

Recensies zijn over het algemeen ook niet best. Album kreeg oa in de Veronica ook maar 1 ster (van de maximaal 5)

Walk on Water wel een fijne plaat. De rest nog niet geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tuurlijk is het bij lange na niet zo goed als the slim shady lp, marshall mathers lp of eminem show. Maarja dat niveau heeft ie al 15 jaar niet meer, dat gaat ook niet meer komen. Door dat geaccepteerd te hebben, vind ik dit best een prima album. Vind Revival bijv. beter dan encore en relapse.
Ik kan zn commerciële pop nummertjes van tegenwoordig vaak wel waarderen(wat een hoop zal schelen in mijn beoordeling in vergelijking met die van de meeste). Daarnaast vind ik dat ie in believe, framed, chloraseptic, castle en arose echt wel laat horen dat ie het niet helemaal verleerd is. De tracks met chaotische geluiden en rock samples vind ik dan wel echt vreselijk, daar moet ie echt mee stoppen.

Ben wel van mening dat zn pop nummers de overhand hebben gekregen, dit had hij wat mogen beperken. Ook mis ik de typische dr. dre beats..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
In het niets te vergelijken met de bazige rauwe Eminem van 10 a 15 jaar terug.


omdat drugs

maar je hebt wel een punt...die heerlijke harde tracks waar die schijt heeft aan alles en iedereen mis ik wel een beetje

daarentegen....kan niet wachten tot z'n concert in juli :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
daarentegen....kan niet wachten tot z'n concert in juli :woot: :woot:

Heb niks met hiphop of rap, maar donderdag werd ik toch wel gehyped omdat Eminem wel een legende is en er een behoorlijke pricedrop was op Ticketswap (stonden er 500 op). Impulsief dus maar besloten om te gaan en dat was achteraf een hele goede keuze. :worship: Erg vet optreden :thumbsup:
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek