Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weet niet of hier animo voor is, maar misschien is het leuk om een topic te hebben voor evenementen buiten het EDM genre om (al heb je tegenwoordig op bijna elk festival wel iets van EDM), waar je je verhalen of vragen kwijt kunt. Ik heb het hier dus over feesten als Pinkpop, Lowlands et cetera maar ook over concerten waar je eventueel heen gaat.

Zijn er nog mensen die dit jaar naar een dergelijk festival gaan? Ik ga zelf naar Pukkelpop (de donderdag). Iemand ervaringen met dit festival? Line-up is trouwens awesome met namen als Limp Bizkit, Linkin Park, Enter Shakiri, Knife Party en Dropkick Murhpys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk initiatief, maar mogen hier ook bijvoorbeeld techno/house/dubstep/zulk soort spul-festivals komen te staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil naar psytrance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Leuk initiatief, maar mogen hier ook bijvoorbeeld techno/house/dubstep/zulk soort spul-festivals komen te staan?

Van mij mag het, maar worden daar niet altijd al aparte topics voor gemaakt? Zoals Awakenings enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het duurt helaas nog wel een tijdje voordat het zover is, maar de concerten die ik op de planning heb, zijn:

10 november In Flames (Effenaar)
18 november Children of Bodom (013)
17 december Blind Guardian in (Tivoli Vredenburg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
The Skribbler schreef:
Leuk initiatief, maar mogen hier ook bijvoorbeeld techno/house/dubstep/zulk soort spul-festivals komen te staan?

Van mij mag het, maar worden daar niet altijd al aparte topics voor gemaakt? Zoals Awakenings enzo.

True.

Ontopic dan maar: ik bezoek live eigenlijk nooit bands/live artiesten. Er is veel voor nodig wil ik me daar een beetje vermaken, zoals dansbaarheid, goede zang, dat soort dingen. Met name de wat minder harde rock heb ik live niks mee, beetje stilstaan en naar het podium kijken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:38 
 

Ben 27 juni naar Concert @ Sea geweest met O.A. Blof en Kensington.
Echt een top sfeer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ontopic dan maar: ik bezoek live eigenlijk nooit bands/live artiesten. Er is veel voor nodig wil ik me daar een beetje vermaken, zoals dansbaarheid, goede zang, dat soort dingen. Met name de wat minder harde rock heb ik live niks mee, beetje stilstaan en naar het podium kijken :x

Idem. Heb niks met concerten e.d. . Dingen als Pinkpop trekt mij ook voor geen meter bijvoorbeeld. Kan prima naar alle muziek luisteren maar als ik op een feest/festival sta wil ik mijn ei kwijt kunnen en dat kan ik eigenlijk alleen bij Hard Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 23:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het wordt voor mij ook de eerste keer zo'n soort festival, dus ik ben ook benieuwd wat ik ervan ga vinden. Maar een hoop gezelligheid en een goeie sfeer maakt voor mij al veel goed. Ik ga overigens ook naar 50 jaar Golden Earring in de Ziggo Dome, maar volgens mij is dat echt fucking gezellig, beetje bier drinken en meebleren met die nummers met allemaal liefhebbers.

@bloemkool
Blof wil ik ook wel een keer heen, heerlijke muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
ik bezoek live eigenlijk nooit bands/live artiesten. Er is veel voor nodig wil ik me daar een beetje vermaken, zoals dansbaarheid, goede zang, dat soort dingen. Met name de wat minder harde rock heb ik live niks mee, beetje stilstaan en naar het podium kijken :x


Ik hou gelukkig van de wat stevigere rock/metal, dus beetje activiteit aan de rand of in de moshpits en vermaak ik me prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens de geruchten gaan NWA een tour maken door europa om gelijk hun biografische film te promoten...en volgens de verhalen willen ze eminem mee nemen als special guest en als vervanger van Eazy-E

wordt wel een go denk als het in de buurt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 15:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou afgelopen donderdag dus naar Pukkelpop geweest en ik moet zeggen dat het me echt alles meeviel. Zeker 1 vd vetste festivals waar ik geweest ben. Kwam ook voor een groot deel door de artiesten die we gezien hebben, we begonnen bij Kygo wat niet echt mijn muziek is (deephouse) maar op zich wel prima om ff bij in te komen. Toen Sigma wat echt fucking harde Drum and Bass was, geluid stond ook echt ziek hard vooraan. Daarna Dropkick Murphys wat wel lachen was, beetje piratenmuziek ofzo :P Daarna Limp Bizkit, godverdomme wat was dat geweldig, een uur lang alleen maar raggen. Vervolgens Linkin Park die alle vette ouwe platen speelden (zoals One Step Closer :love: ), maar ook een hoop nieuwere die ik wat minder vond. Die Chester is wel echt geweldig live. Daarna in een ziek grote tent afgesloten met Knife Party wat ook awesome was, en daarna nog een of andere DJ die het een beetje afsloot. Eigenlijk allemaal artiesten waarbij je gewoon goed los kan gaan, al is het op een andere manier dan hardstyle feesten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@De mensen die live muziek niet echt "snappen"

Je moet er met een hele andere mindset heengaan dan bijvoorbeeld een festival. Je krijgt een live performance te zien waar je gewoon van gaat genieten, niet zozeer een trigger wat zich moet uiten in energie.
Ben aanwezig geweest van een concert van AC/DC en de dropkick murpheys, en dat was gewoon fantastisch. Je kan niet zeggen "het is vetter dan defqon" want het zijn gewoon twee hele verschillende evenementen. De vibe die je voelt als angus young 15 meter vetter een solo van 20 minuten eruit ragt is onbeschrijfelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 15:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Same, ik ben heel anders naar een concert van Hollywood Undead en Kings Of Leon gegaan dan naar een HS Feest. Op zo'n concert kom je gewoon voor je favoriete bands en lekker live van hun muziek te genieten.

Binnenkort ook maar eens een metalconcert bezoeken, liefst met wat core genre's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 11:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bij Limp Bizkit kon je wel genoeg energie kwijt iig, alleen maar beuken en springen was dat :P Bij Linkin Park was het idd al wat meer genieten van de muziek zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ooit is naar een Justin Timberlake concert geweest met me zus. Het was heel erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik ben ooit is naar een Justin Timberlake concert geweest met me zus. Het was heel erg leuk.


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 07:23 
 

Rawbin schreef:
Paultheone schreef:
Ik ben ooit is naar een Justin Timberlake concert geweest met me zus. Het was heel erg leuk.


:cry:


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lowlands is echt een aanrader. Vooral Diplo, Major Lazer, Marcel Dettmann, Tsepo, Sluwe Vos, SBTRKT waren nice.

Dit jaar met onze vriendengroep parkeerbeheer gedaan daar. 2x een shift gedraaid van 6 uur en 1x stand-by gestaan. In de ruil daarvoor een gratis festival (vanaf woensdag zelfs), gratis camping gratis ontbijt lunch en prima avondeten, toegang tot de backstage-passages en gratis drank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Lowlands is echt een aanrader. Vooral Diplo, Major Lazer, Marcel Dettmann, Tsepo, Sluwe Vos, SBTRKT waren nice.

Dit jaar met onze vriendengroep parkeerbeheer gedaan daar. 2x een shift gedraaid van 6 uur en 1x stand-by gestaan. In de ruil daarvoor een gratis festival (vanaf woensdag zelfs), gratis camping gratis ontbijt lunch en prima avondeten, toegang tot de backstage-passages en gratis drank.


Dat klinkt ideaal; een heel festival lang gratis in ruil voor parkeerbeheer. :D Wat vond je overigens van de live-act van SBTRKT? Had 'm op Sziget gezien dit jaar en was erg vet hoe ie te werk ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hurrikane schreef:
Joykill schreef:
Lowlands is echt een aanrader. Vooral Diplo, Major Lazer, Marcel Dettmann, Tsepo, Sluwe Vos, SBTRKT waren nice.

Dit jaar met onze vriendengroep parkeerbeheer gedaan daar. 2x een shift gedraaid van 6 uur en 1x stand-by gestaan. In de ruil daarvoor een gratis festival (vanaf woensdag zelfs), gratis camping gratis ontbijt lunch en prima avondeten, toegang tot de backstage-passages en gratis drank.


Dat klinkt ideaal; een heel festival lang gratis in ruil voor parkeerbeheer. :D Wat vond je overigens van de live-act van SBTRKT? Had 'm op Sziget gezien dit jaar en was erg vet hoe ie te werk ging.


Was het ook! Sommige mensen in onze groep hadden wel een nare tijd om te werken (vroeg), maar dat mocht de pret niet drukken uiteraard.

SBTRKT was mij nog onbekend. Echt een nice act ook. Goed zweverig, maar niet saai :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 21:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen voor Muse @ Ziggo Dome op 9 maart. Helaas geen staanplaatsen (binnen no-time uitverkocht), maar ik ga sws wel genieten van die muziek en show (stage staat ook in het midden). Hopen dat ze naast de tracks van Drones ook platen als Plug In Baby, Hysteria, Knights of Cydonia etc. gaan spelen, maar als ik het optreden van bijv Pinkpop bekijk zit dat wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 16:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het heeft m'n verwachtingen overtroffen, ze speelden gruwelijk goed en ook de show eromheen was fucking nice. Mooi was ook wel dat we eigenlijk een zitplaats op de 2e ring hadden, maar stiekem de zaal ingelopen zijn (bad ass ik weet het), maar dat is toch nog net ietsje vetter :D

Verder een mooie afwisseling tussen oud en nieuw gehoord (o.a. Plug In Baby, Knights Of Cydonia, Uprising, Undisclosed Desires, Time Is Running Out, Supermassive Black Hole, Starlight en Madness van de oudere platen :love: ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 00:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ga ik nog mensen tegen komen bij de Red Hot Chili Peppers in de Ziggo Dome? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ga ik nog mensen tegen komen bij de Red Hot Chili Peppers in de Ziggo Dome? :D


denk het wel...of was er maar 1 ticket beschikbaar voor het concert?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek