Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:38 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
dawasiknie schreef:
Ja dit is echt bijna net hardstyle man :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alsjeblieft zeg. Gewoon 13/12 house. Doei hhz.


Ja dat is het wel. Wie zegt dat hardstyle op 150 bpm moet zijn?!
Hardstyle word meerendeels gekenmerkt door distorted kick en leads. 2 elementen die ik de nieuwe HHZ platen terug hoor.

Daarbij vind ik die platen die HHZ nu maakt totaal niet te vergelijken met de house tracks van bijv garrix, afrojack ed.
Maar dat zal een gevalletje mening zijn ;)


Mijn god >.<

Hardstyle is rondom 150 bpm, house rondom 128. Dat is het altijd al geweest en is het nu ook.
De structuur is van een Big Room house plaat, met de sounds van headhunterz. Zelfs al zou ik Angerfist samples gebruiken, door de structuur en het tempo blijft het een big room house track, feit. Big Room is gewoon een ander woord voor platen voor het grote publiek op de algemene dansvloer. Wat dus nu riedeltje, buildup met wat snares en anti is. Precies dit dus.

Verder
dawasiknie schreef:
Alsjeblieft zeg. Gewoon 13/12 house. Doei


Echt dikke bs man. Er is ook industrial van 130 bpm, als je daar dan wat house-achtige aspecten aan toevoegt is dat ook niet direct een houseplaat. Dat blijft gewoon industrial.

Ik heb de tracks niet geluisterd, maar als de kicks en het tempo anders zijn is het niet te kwalificeren als gewone bigroom house. Dan is het gewoon weer een nieuw genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Of is al die subgroundshit die Acti maakt nu ook hardstyle...


denk dat er wel veel mensen zijn die dat denken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Mwoah 130 BPM? Ik kan me zo geen plaat voor de geest halen.

@BB onzin dat Hardstyle altijd rond de 150 is geweest. Het gemiddelde zat vroeger veel eerder op 140, dan op 150.

De eerste hardstyle/hardhouse platen waren rond de 130 bpm (bijv. Prezioso & Marvin - Let Me Stay remix). Maar dat was toch ook geen trance, wat toen op hetzelfde tempo lag en mega populair was zoals house nu is.

Noisecontrollers - Sludge is wel een soort van hardstyle plaat. Die heeft de typische hardstyle kick. Die nieuwe hhz shit heeft alles, echt, ALLES, van een house plaat. Er zijn zo fucking veel big room platen met hardstyle synths. Of is al die subgroundshit die Acti maakt nu ook hardstyle...

Let Me Stay remix is ook niet echt bepaald een hardstyle plaat en als hij in hardstyle setjes gedraaid wordt, dan ligt het bpm echt 10-15 hoger. Maar goed, niet alles hoeft ook in een hokje te vallen. Ik ben het er alleen niet mee eens dat het hokje hardstyle voor de nieuwe Headhunterz sound gebruikt kan worden. Maar goed dat was ik 8 jaar geleden ook al niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 15:32 
 
Hardtraxxer

KWAAIE-MAX schreef:

Echt dikke bs man. Er is ook industrial van 130 bpm, als je daar dan wat house-achtige aspecten aan toevoegt is dat ook niet direct een houseplaat. Dat blijft gewoon industrial.

Ik heb de tracks niet geluisterd, maar als de kicks en het tempo anders zijn is het niet te kwalificeren als gewone bigroom house. Dan is het gewoon weer een nieuw genre.


En dit is precies wat ik bedoel!
Maar er zijn mensen die een constante drang hebben naar het plaatsen in ''hokjes''
Big-room house.. house muziek voor een groter publiek. Doordat HHZ wordt geboekt op grotere feesten wil nog niet meteen betekenen dat hij big-room house maakt..
Daarbij kwam nog de tweet van W&W: ''onze eerste hardstyle track op 132 bpm''
Maar die zullen natuurlijk ook uit hun nek kletsen ?
:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 16:04 
 
Hardtraxx Crew

tommetjeuh schreef:
Heb m deze week 2x gehoord bij hardwell, donderdag op hardwell pres. revealed en zaterdag op AMF, of bedoel je gedraaid door garrix? want op AMF heeft hij hem idd ook niet gedaaid

Once Again is niet met Martin Garrix, is wat ik bedoel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

headhunterz schreef:
We're trying really hard to find the box but we just can't find it :) - with Oliver Heldens


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 20:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die Once Again & Cyborg zijn erg vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu je het zo bekijkt is het overduidelijk een solo die Once Again, aangezien die het heeft over "This is the sound of headhunterz". Martin garrix wordt nergens genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
KWAAIE-MAX schreef:

Echt dikke bs man. Er is ook industrial van 130 bpm, als je daar dan wat house-achtige aspecten aan toevoegt is dat ook niet direct een houseplaat. Dat blijft gewoon industrial.

Ik heb de tracks niet geluisterd, maar als de kicks en het tempo anders zijn is het niet te kwalificeren als gewone bigroom house. Dan is het gewoon weer een nieuw genre.


En dit is precies wat ik bedoel!
Maar er zijn mensen die een constante drang hebben naar het plaatsen in ''hokjes''
Big-room house.. house muziek voor een groter publiek. Doordat HHZ wordt geboekt op grotere feesten wil nog niet meteen betekenen dat hij big-room house maakt..
Daarbij kwam nog de tweet van W&W: ''onze eerste hardstyle track op 132 bpm''
Maar die zullen natuurlijk ook uit hun nek kletsen ?
:slow:


Dan weet je duidelijk nog steeds niet wat Big Room house is.
En Industrial in een house structuur klinkt enorm raar. Dat is dus zo'n typerende melodie, die nooit in Industrial zit, die gebruiken meer euforische synths en pads, daarbij gebruiken ze ook nooit die standaard geplaatste snares. Plus dat er zo'n anti in zit, met allemaal van die bliepjes, of zo'n typisch DV&LM melodietje. Dat zit er niet in. En de enige die dat echt in hardstyle doen zijn TNT, Technoboy e.d. met dat zelfde stijltje.

Nee ok in de early heb je niet dat BPM, maar in de huidige en tot 6 jaar terug is het over het algemeen gewoon 150 BPM. Wat Dawasiknie zegt klopt, Sludge is echt een voorbeeld van een mix tussen Hardstyle en House, wat ook nieuwig klinkt. Als een nieuw genre.

Die platen van Headhunterz hebben gewoon ALLE elementen van een Big Room track. Dat heady z'n eigen sounds gebruikt maakt het niet een mindere Big Room plaat. Het zijn niet eens echt Headhunterz kicks, echt weer het resultaat van een combo van die van hem en die van een house artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Nu je het zo bekijkt is het overduidelijk een solo die Once Again, aangezien die het heeft over "This is the sound of headhunterz". Martin garrix wordt nergens genoemd.


wordt garrix in andere tracks wel genoemd dan? :P

garrix zit er met collabs volgens mij alleen maar bij voor de fun...verzint misschien alleen de tracknaam waardoor zijn naam er ook op mag staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Wat Dawasiknie zegt klopt, Sludge is echt een voorbeeld van een mix tussen Hardstyle en House, wat ook nieuwig klinkt. Als een nieuw genre.


subground :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, maar hier hoor je toch overduidelijk "This is the sound of headhunterz" dus waarom zou martin garrix dan daar aan mee hebben "Gewerkt". Lijkt me dus idd een solo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 15:09 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Nee, maar hier hoor je toch overduidelijk "This is the sound of headhunterz" dus waarom zou martin garrix dan daar aan mee hebben "Gewerkt". Lijkt me dus idd een solo.


Waarsch. omdat hij die vocal in meerdere platen gebruikt heeft :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 20:01 
 
Hardtraxx Crew

p-stylez schreef:
Nee, maar hier hoor je toch overduidelijk "This is the sound of headhunterz" dus waarom zou martin garrix dan daar aan mee hebben "Gewerkt". Lijkt me dus idd een solo.

Management van Headhunterz zei blijkbaar ook dat het gewoon een solo plaat is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 00:00 
 
Hardtraxx Crew

http://www.dancingastronaut.com/2014/10/da-premiere-ww-headhunterz-control-sound-original-mix/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar blijkbaar dus nog niet te koop? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

Beatport kennende zal dat wel zijn als het 12 uur in Amerika is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdammt ik wil hem vanavond draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 11:41 
 
Hardtraxx Addict

Echt teringdikke platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 12:37 
 

Staat die nieuwe met Martin Garrix hier nog nergens btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.beatport.com/release/we-cont ... nd/1399530
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Staat die nieuwe met Martin Garrix hier nog nergens btw?


Mitzinator schreef:
collab met Martin Garrix is nog nooit gedraaid

Moeilijk he, lezen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Doe is niet zo irritant Qlown. Dat laatste zinnetje had niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Als het je niet aanstaat lees je er maar lekker overheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Of je doet niet zo arrogant. Manmanman, je bent echt niet stoerder door mensen te bashen. Reageer dan lekker niet. Door dit soort gedrag ben ik steeds vaker in de neiging om mn account te laten verwijderen. Kleutergedrag.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek