Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luister iemand nog meer naar deze Artiesten Of de electro/french touch house Genre's ?

Deze muziek vind ik namelijk echt dol xD

Daft Punk - Aerodynamic


Justice - Dance


Justice - Phantom part II


Chemical Brothers - Block rockin' Beats


THe bloody Beetroots - Cornelius


Zongamin - bongosong


EN dan the prodgy - invaders must die, en die zooi allemaal :D

maarja zeg wat je van zulke muziek allemaal vind etc.

laterrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 19:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou er niet echt helemaal van los kunnen gaan.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Ik zou er niet echt helemaal van los kunnen gaan.. -.-

ik ook niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 20:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Daft punk is ok, de rest doet me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 20:51 
 
Donateur

Chemical Brothers - Galvanize :worship: Arabische geluiden in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Chemical Brothers - Galvanize :worship: Arabische geluiden in :P

die vind ik dan weer nice :D Punjabi Mc - mundian to bach ke is ook zoiets en echt nice :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 21:14 
 
Donateur

_dp_ schreef:
Yannicksuper schreef:
Chemical Brothers - Galvanize :worship: Arabische geluiden in :P

die vind ik dan weer nice :D Punjabi Mc - mundian to bach ke is ook zoiets en echt nice :P

Owh ja die :D Ik ken hem wel maar nooit geweten dat hij zo heette :P Thanks Davey :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2009 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

daft punk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2009 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zitten een aantal lekkere nummers bij van Chemical Brothers en Daft Punk, met name van Chemical. Maar over het algemeen niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb hier een beetje een afkeer tegen, om de één of andere reden kom ik veel mensen tegen die niet van elektronische muziek houden (maar bijvoorbeeld vooral rock luisteren) en deze artiesten dan ineens wel vet vinden. Dan krijg ik een beetje het gevoel dat het meelopers zijn, want zo extreem bijzonder vet is dit toch niet? Boys Noize past in hetzelfde rijtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ik heb hier een beetje een afkeer tegen, om de één of andere reden kom ik veel mensen tegen die niet van elektronische muziek houden (maar bijvoorbeeld vooral rock luisteren) en deze artiesten dan ineens wel vet vinden. Dan krijg ik een beetje het gevoel dat het meelopers zijn, want zo extreem bijzonder vet is dit toch niet? Boys Noize past in hetzelfde rijtje.


Daar heb ik ook last van hoor, maar dat heb ik meer bij House zoals vato gonzalez, die vent moet dood.

Maar ik vind dit echt dolle muziek, vooral daft punk, justice en chemical brothers zijn dol. En bijna alle artiesten van Ed Banger records.

en van die rockers, dat komt ook omdat daft punk bijv. veel sampled uit rock nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze muziek is egt gruwelijk :thumbsup: wel vett dat er nog andere mensen op dit forum zitten die deze elecktro/techno/live act muziek waarderen! Ik snap dat vele deze muziek saai vinden of niet hard genoeg, maar zonder dat ik jullie tot slechte dingen wil aanzetten; Deze muziek is gemaakt voor XTC dan is het egt heeel spacend!! Ik mis alleen nog een paar belangrijke artiesten in je rijtje:

Soulwax
Mr Oizo
Boys noize

Zoiezo Part of the weekend never dies van Soulwax is zoooo geniaal, maar ook het bekende nummer E-Talking (E=Ectasy)



Wat ook een heerlijk elecktro nummer is:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bloody Beetroots ook gezien in de Maassilo! Die knalde harder dan de Doktor! Terwijl ze vroeger draaiden!
Mr. Oizo wil ik nog graag live zien.. Boys Noise, Justice, Dr. Lektroluv, Proxy heb ik ook live gezien op I (L) Techno van vorig jaar! Dit jaar gaan we weer met een grote groep waarschijnlijk :P

Raven.. veel te geniaal, iedereen naar de vloer.. Dan begint ie, springt iedereen omhoog en gaan met die banaan!

@ Sunboom: Dat dacht ik eerst ook, wacht maar tot je het live mee maakt.. zoals Oxbow al zei.. deze muziek is gemaakt voor.. Doe dat, en ga dan naar I (L) T! Denk dat je mening dan veranderd! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Bloody Beetroots ook gezien in de Maassilo! Die knalde harder dan de Doktor! Terwijl ze vroeger draaiden!
Mr. Oizo wil ik nog graag live zien.. Boys Noise, Justice, Dr. Lektroluv, Proxy heb ik ook live gezien op I (L) Techno van vorig jaar! Dit jaar gaan we weer met een grote groep waarschijnlijk :P

Raven.. veel te geniaal, iedereen naar de vloer.. Dan begint ie, springt iedereen omhoog en gaan met die banaan!

@ Sunboom: Dat dacht ik eerst ook, wacht maar tot je het live mee maakt.. zoals Oxbow al zei.. deze muziek is gemaakt voor.. Doe dat, en ga dan naar I (L) T! Denk dat je mening dan veranderd! :cool:


Mr Oizo!! (L) Ik ben erbij ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij I (L) T van dit jaar? Ik gok dat Oizo er wel te vinden is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, want ik weet niet wanneer I (L) T valt eerlijk gezegd.. Maar ik wil hem sowieso nog een x zien, dat bedoelde ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

I Love Techno
zaterdag 24 oktober 2009
19:00 - 07:00
Flanders Expo
Gent
België
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Bloody Beetroots ook gezien in de Maassilo! Die knalde harder dan de Doktor! Terwijl ze vroeger draaiden!
Mr. Oizo wil ik nog graag live zien.. Boys Noise, Justice, Dr. Lektroluv, Proxy heb ik ook live gezien op I (L) Techno van vorig jaar! Dit jaar gaan we weer met een grote groep waarschijnlijk :P

Raven.. veel te geniaal, iedereen naar de vloer.. Dan begint ie, springt iedereen omhoog en gaan met die banaan!

@ Sunboom: Dat dacht ik eerst ook, wacht maar tot je het live mee maakt.. zoals Oxbow al zei.. deze muziek is gemaakt voor.. Doe dat, en ga dan naar I (L) T! Denk dat je mening dan veranderd! :cool:

Nouja, toevallig vroeg ik laatst of een vriend van me mee wilde naar Q-Base, en dat vond hij goed mits ik met hem meeging naar ILT, dus ik ben benieuwd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 00:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha sowieso doen!!! :woot:
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek