Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 18:15 
 
Hardtraxxer

Zalig nummer! leuk om mee te zinge!

http://www.youtube.com/watch?v=JLyxNvYJ ... re=related

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rihanna :sick: .


WAT?? Een slechte cover nog slechter coveren.. Ze loopt daar alleen maar een beetje aantrekkelijk te wezen...

Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Khad jij hebt gewoon geen smaak :innocent: dit nr hebk al gedownload van het moment dat ik het hoorde, blijft egt in je hoofd hangen


LIVE YOUR LIFE
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qua muziek is t niet veel. Qua uiterlijk is t een heeeeeeel ander verhaal :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rihanna presteert het om elk nummer wat ze maakt voor mij ondraaglijk te maken. Vandaar. Elke keer probeeer ik het weer, en toch komt het weer op een teleurstelling uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 19:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rihanna is een mooie vrouw,maar ze begint akeli veel te coveren vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2008 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Argh, je kiest net weer een van de mindere nummers uit van T.I. die jammer genoeg wel het meest bekend zijn weer. Luister Urban Legend(z'n album) eens van voor tot eind, dan merk je het verschil..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2009 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of Whatever you like, ook heerlijk nummer met lekkere lage bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2009 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geld Geld Geld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2009 20:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft niks met muziek te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Heeft niks met muziek te maken.

Mag wel iets genuanceerder, dat jij 't niks vind wil niet zeggen dat het geen muziek is :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja tuurlijk, maar zeg nou zelf, de artiesten hoeven niet eens moeite te doen voor een nummer als dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ja tuurlijk, maar zeg nou zelf, de artiesten hoeven niet eens moeite te doen voor een nummer als dat.

Hoezo niet? Rappen is zo makkelijk nog niet, zo mooi zingen kan ik niet en verder denk ik dat de producers er gewoon tijd aan hebben besteed zoals bij ieder ander nummer. Verder vind ik niet dat je moet kijken naar de hoeveelheid moeite, maar naar het resultaat. Ik kan héél veel tijd stoppen in een hardstyle track die uiteindelijk toch kut is, en ik durf te wedden dat sommige erg geliefde tracks relatief snel zijn gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rappen is ook inderdaad niet makkelijk, heb er ook groot respect voor! Maar dan noem ik namen als Blackstar, Mos Def, EPMD. Dat zijn nou echte rappers. T.I. heeft ook veel goede nummers, maar dit nummer heeft niks met rap te maken.

Zingen is inderdaad ook niet makkelijk. Maar Rihanna live? Wel eens gehoord? Ze kan mooi zingen door de computer ja, zoals de meeste tegenwoordig.

Op het Produce punt heb je me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 01:33 
 
Hardtraxxer

Goh wat heeft dat wijf een zeikstem zeg :sick:

Moet altijd wel lachen als van die scooter bondkraagjes langs komen rijden met dit nummer op :lol:

Wiggers :')
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek