Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat raden jullie mij aan om te luisteren? Woon in randstad waar natuurlijk veel techno is. Vriendjes van mij willen mij graag een keer mee hebben, maar thuis luisterend trekt het mij niet erg OF ik heb gewoon verkeerde dingen geluisterd.

Deze https://soundcloud.com/dgtl-festival/bo ... -amsterdam vond ik opzich wel lekkah
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Kepro schreef:
Geck-E, draai jij ook Techno onder die alias?

Ja bijv deze https://soundcloud.com/hawman/hearken-p ... 002-geck-e
Maar puur techno draaien is momenteel meer hobby ;) op de lange termijn zie ik er wel meer in


Afgelopen nacht bij Drumcode Night in Paradiso geweest, zo fijn :love:


Helaas kon ik niet aanwezig zijn bij Drumcode. Een drumcode feestje staat nog altijd op mijn verlanglijstje.

Bedankt, staat op en hoor een paar bekende nummers die ik herken van het Joseph Capriati setje :loving:

Hoop dat je er mee doorzet. Techno moet je leren waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Zag 'm net op facebook voorbij komen, echt heel vet dit. Was dit gewoon een experimentje of kunnen we meer van dit soort muziek verwachten onder Geck-e?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik houdt zich steeds vaker bezig met Techno dus lijkt me wel dat er na verloop van tijd meer van zijn kant zal komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er nog HT-ers te vinden op Soenda vandaag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Zijn er nog HT-ers te vinden op Soenda vandaag? :P


ik was daar! was me eerste techno feestje en die komodo stage was toch wel erg dik _O_

maar weet niet of t me hardstyle liefde zal overwinnen :P is ook heel anders eigenlijk...

kwam wel paar hardstyle mensen tegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soenda helaas moeten missen omdat ik al op Diynamic was, meer deephouse, maar ook een heel vet feestje. Heb trouwens een nieuwe favortiet; Max Cooper, wat een held.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dat setje heb ik zaterdag toevallig op gespaced xd dat stukje bij 40.15 is echt zo heerlijk :loving:
Max gaat zeker bezocht worden tijdens awake fest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, meaui.

Op Awake zul je mij ook zeker daar vinden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Soenda helaas moeten missen omdat ik al op Diynamic was, meer deephouse, maar ook een heel vet feestje. Heb trouwens een nieuwe favortiet; Max Cooper, wat een held.



Weinig gemist op Soenda, matige editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoorde al dat er niet zo veel aan was indd. Ben trouwens nog nooit op Soenda geweest, vorige keer ook laten schieten vanwege Hard Bass. Nog mensen die zaterdag naar Lente Kabinet gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=F5AyC5UIVJ0

Zat in een setje van Joris Delacroix. Heeeeeeeeeeeeerlijk. <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:27 
 
Artiest

Zo, die techno lineup van Decibel dan :oh: gewoon Gary Beck en Pfirter! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Zo, die techno lineup van Decibel dan :oh: gewoon Gary Beck en Pfirter! (L)

En ROD is ook niet verkeerd. Kan er zeker mee door! Maar laten we wel wezen, we gaan niet voor de techno naar Decibel. Althans, vind ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Geck-o schreef:
Zo, die techno lineup van Decibel dan :oh: gewoon Gary Beck en Pfirter! (L)

En ROD is ook niet verkeerd. Kan er zeker mee door! Maar laten we wel wezen, we gaan niet voor de techno naar Decibel. Althans, vind ik dan.


Leeft zo'n techno area eigenlijk een beetje op Decibel? Ik ben er in drie jaar echt nog nooit geweest, waar zit die tent eigenlijk? Anders gaan we daar tussendoor toch wel even maximaal raven neem ik aan jRn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is geen tent, is openair. Staan altijd maar weinig mensen, vorige keer eventjes geweest en toen waren er een stuk of 50 man denk ik zo. Uiteraard, danspasjes kunnen we altijd maken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm beetje vergelijkbaar met de laatste paar edities van Defqon dus.
Volgens mij was 2010 de laatste keer dat Green nog een mooi decor kreeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha oh. Nouja ik ga er wel even een kijkje nemen dit jaar, alleen volgens mij werkt techno op zo'n feest ook gewoon niet. De echte technoliefhebbers gaan toch nooit van hun leven naar een grotendeels hardstyle festival. En de mensen die het allebei vet vinden zijn zwaar in de minderheid en gaan er waarschijnlijk toch maar heel even kijken. Denk dat het nooit een geslaagde combi gaat worden.

Ik wacht nog op het eerste feest waar in de ene zaal Boris Brejcha staat de draaien en in de zaal ernaast Wavolizer, hoe episch zou dat zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Ik wacht nog op het eerste feest waar in de ene zaal Boris Brejcha staat de draaien en in de zaal ernaast Wavolizer, hoe episch zou dat zijn. :D

Dan gaan we samen KEIHARD dansen, ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Haha oh. Nouja ik ga er wel even een kijkje nemen dit jaar, alleen volgens mij werkt techno op zo'n feest ook gewoon niet. De echte technoliefhebbers gaan toch nooit van hun leven naar een grotendeels hardstyle festival. En de mensen die het allebei vet vinden zijn zwaar in de minderheid en gaan er waarschijnlijk toch maar heel even kijken. Denk dat het nooit een geslaagde combi gaat worden.

Ik wacht nog op het eerste feest waar in de ene zaal Boris Brejcha staat de draaien en in de zaal ernaast Wavolizer, hoe episch zou dat zijn. :D


De perfecte dag begint met een Joris Voorntje ofzo, 2000andOne, lekker biertje erbij, ff warm draaien. Boem tsjj boem tsjj... En dan richting namen als Gaiser, Ben Sims en MonoLoc. Dan ff een eetpauze rond 17/18 uur. En dan de avond knallen met Titan, Thera, Wavo en allemaal andere gekke shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Count me in! Nog iets á la Egbert erbij en mijn dag is compleet. Gaiser is inderdaad ook gruwelijk, heb ik één keer live mogen meemaken, zo'n fijn stijltje is dat. Word er al vrolijk van wanneer ik er aan denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deephouse Dakterras :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen last-minute naar Mystic Garden festival.
Kaartje gekregen en met wat vrienden mee.
Deephouse, techno en techhouse.

Geen idee wat ik moet verwachten. Deephouse is zon beetje het enige EDM genre wat me totaal niet boeit en verder ken ik ook echt 90% van de line up niet. Zijn er nog aanraders volgens jullie? Voorkeur gaat toch wel naar iets stevigers dan deephouse, dus ik neem aan de hele dag bij de Compound stage staan? :P

http://partyflock.nl/party/241740:Mysti ... tival.html
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek