Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Deephouse Dakterras :$


Haha held.

Koelkast schreef:
Morgen last-minute naar Mystic Garden festival.
Kaartje gekregen en met wat vrienden mee.
Deephouse, techno en techhouse.

Geen idee wat ik moet verwachten. Deephouse is zon beetje het enige EDM genre wat me totaal niet boeit en verder ken ik ook echt 90% van de line up niet. Zijn er nog aanraders volgens jullie? Voorkeur gaat toch wel naar iets stevigers dan deephouse, dus ik neem aan de hele dag bij de Compound stage staan? :P l


Deephouse is echt heel vet, je moet er gewoon even inkomen / voor open staan. De hele sfeer is veel vriendelijker maar het gaat toch goed los. Ik zou zeker niet alleen bij de Compound gaan staan de hele dag, dan mis je wel wat. Ik ben zelf trouwens bij Lente Kabinet, ga nog ergens in Amsterdam afteren met vrienden die naar Mystic gaan. Zal opletten of ik een koelkast zie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb het geprobeerd. Maar Deephouse is niks voor mij. Zeker niet op een feestje/festival. Thuis als luistermuziek kan ik het waarschijnlijk nog wel waarderen.

Voor de rest prima vermaakt, ook al was het soms wel echt koud afgelopen zaterdag/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begrijp wel dat Deep House voor jou niks is op een feest. Is nogal lounge-ig.
Maar ik vind het zelf zeer fijne muziek, om bijvoorbeeld even lekker te loungen op mijn kamer. Maar ook op een feest zou ik het best wel leuk vinden.
Deep Techno vink ik ook wel vet. Zal misschien later wat linkjes posten.

Ik ben wel benieuwd naar hoe Brian Sanhaji speelde op Mystic Garden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:45 
 
Hardtraxx Addict

Hoewel ik nu al een tijdje naar techno feesten ga en de muziek zeker kan waarderen vind ik 't toch nog lastig om goede nummers te ontdekken. In Geck-E's setje (heerlijk :love: ) heb ik echter al wel wat parels weten te vinden maar vooral de laatste track; The Dub Track (Len Faki Remix) steekt er boven uit. Heerlijke bass zit daar in, precies de techno die ik geweldig vind. Jullie hebben vast wel meer van dat soort nummers voor mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:02 
 
Artiest

Strep schreef:
In Geck-E's setje (heerlijk :love: ) heb ik echter al wel wat parels weten te vinden maar vooral de laatste track; The Dub Track (Len Faki Remix) steekt er boven uit. Heerlijke bass zit daar in, precies de techno die ik geweldig vind. Jullie hebben vast wel meer van dat soort nummers voor mij?

Zoiets misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tering
http://www.youtube.com/watch?v=wDYdWcJRl54

I know, deephouse... Maar, wat een plaat... <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Heb het geprobeerd. Maar Deephouse is niks voor mij.

Jammer!

jRn schreef:



I know, deephouse... Maar, wat een plaat... <3


Jaaa..! :D Die basslines zijn zo ontzettend fijn he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:54 
 
Hardtraxx Addict

Geck-o schreef:
Strep schreef:
In Geck-E's setje (heerlijk :love: ) heb ik echter al wel wat parels weten te vinden maar vooral de laatste track; The Dub Track (Len Faki Remix) steekt er boven uit. Heerlijke bass zit daar in, precies de techno die ik geweldig vind. Jullie hebben vast wel meer van dat soort nummers voor mij?

Zoiets misschien?

Ja ^^ ! Thanks :). Techno waar je echt heerlijk op kan dansen.
Gary Beck - Yes! vond ik ook erg vet. Is dit zijn stijl een beetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:02 
 
Artiest

Strep schreef:
Is dit zijn stijl een beetje?

Hmm Gary Beck produceert echt heel divers, van swingende techno tot stomende techno.
Zijn sound als geheel zou ik als erg atmosferisch en rond omschrijven.

Hier nog een paar voorbeelden:









Een kleine greep... zoek maar eens wat meer op :) Zeker ook zijn album van eind vorig jaar "Bring A Friend" checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Hoewel ik nu al een tijdje naar techno feesten ga en de muziek zeker kan waarderen vind ik 't toch nog lastig om goede nummers te ontdekken. In Geck-E's setje (heerlijk :love: ) heb ik echter al wel wat parels weten te vinden maar vooral de laatste track; The Dub Track (Len Faki Remix) steekt er boven uit. Heerlijke bass zit daar in, precies de techno die ik geweldig vind. Jullie hebben vast wel meer van dat soort nummers voor mij?

Je bent aan het goede adres. Ik vind die track ook geweldig. Hier een paar die je vast ook vet vind (ook meer Len Faki).

Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki Podium Mix) (ik weet, platgedraaid als de tering maar hij is wel goed)
Tommy Four Seven - Armed 3
Sven Wittekind - Darkness (All Night)
Alex Karakasis - Water Works
Roberto Capuano - Antares
Brian Sanhaji & Drumcell - Structure (ook platgedraaid maar wel echt verdomd goed)
Bodyscrub - Hyperactive
Sasha Carassi - Inverse Addiction (Sam Paganini Remix)
Sasha Carassi - Hanger
Hans Bouffmyhre & Lex Gorrie - Identical Vocal Chords (Samuel L Session Remix)
Dave Spritz - Vuvuzela (South Africa Mix)
Ika Sali - Expressions (Jeremy Juno & Daniel Beasley Remix)

Lol best wel een lijst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joseph capriati heeft ook 3 nummers uitgebracht https://soundcloud.com/joseph-capriati
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Capriati - Awake. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker man! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/party/246303:Into ... tival.html

Gaan hier nog mensen heen? Briljante line up, ik ben zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha ja, ben ik bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was gister in de UB en toen hoorde ik opeens m'n vrienden erover die zeiden dat het vorig jaar echt geniaal vet was, dus wil hem dit jaar niet overslaan.. Zeker niet voor dat geld. Week daarvoor is wel al Q-base.. Wordt funest voor de gezondheid dit. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja en de week voor Q-Base is Vollt.. :P Wordt er goed afliggen dus. Ik hoor trouwens net van een huisgenoot dat Smeerboel ook is de 14e en hij wil daarheen, even kijken wat ik doe, voorkeur ligt denk ik bij Into the Woods.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Ja en de week voor Q-Base is Vollt.. :P Wordt er goed afliggen dus. Ik hoor trouwens net van een huisgenoot dat Smeerboel ook is de 14e en hij wil daarheen, even kijken wat ik doe, voorkeur ligt denk ik bij Into the Woods.

Voltt ga ik niet heen, denk ik. Allemaal dames van 16/17 uit de buurt die voor het eerst naar een 'TECHNEUUUUWWWW' feestje gaan.. Weet niet of ik dat trek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Allemaal dames van 16/17


I'm in.

Haha nee is dat zo? Ben nog nooit naar Voltt geweest, paar vrienden wilden er heen. Kijk nog wel even dan, op zich ben ik deze zomer al wel goed voorzien in de techno. 5 t/m 8 juli All We Want Festival, raven in één of ander Duits klooster, nu al episch. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
https://partyflock.nl/party/246303:Into_the_Woods_Festival.html

Gaan hier nog mensen heen? Briljante line up, ik ben zeker aanwezig!


Thuis wedstrijd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
jRn schreef:
https://partyflock.nl/party/246303:Into_the_Woods_Festival.html

Gaan hier nog mensen heen? Briljante line up, ik ben zeker aanwezig!


Thuis wedstrijd ^^

Lucky you. 0:55 met de trein voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
jRn schreef:
Allemaal dames van 16/17


I'm in.

Haha nee is dat zo? Ben nog nooit naar Voltt geweest, paar vrienden wilden er heen. Kijk nog wel even dan, op zich ben ik deze zomer al wel goed voorzien in de techno. 5 t/m 8 juli All We Want Festival, raven in één of ander Duits klooster, nu al episch. :D

Dat All We Want ziet er inderdaad machtig uit. Ik had wat foto's gezien van die locatie. Dat moet gruwelijk zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Have A Nice Night · Schönes Wochenende goes On and On
Zaterdag 6 juli 2013 23:00
Waalhalla, Nijmegen


Genres
deephouse, house, techhouse, techno

Prijs
Voorverkoop: €15,-

Minimumleeftijd
18

Area 1: Schönes Wochenende & On and On
Doka
Jeff Rushin
Nicole Rosie
Robert Hood
Thijs Schuitman

Area 2: Bar
Bridgeman
Floris van der Meer
Marc Straatmann
Vincent aus dem Kamen


Jullie kennen vast meer van de lineup dan ik. Vorige editie van Schönes Wochenende in maart in de Waalhalla erbij geweest, en dat was echt een hele dikke party! Gaan er toevallig meer van jullie hier naartoe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gekke leeftijdslimiedje.

Wat zijn jullie meningen over Deep Techno? Interesse? Ik post dalijk wel wat nummers ofzo (bereid je voor op Monolake).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Gekke leeftijdslimiedje.

Wat zijn jullie meningen over Deep Techno? Interesse? Ik post dalijk wel wat nummers ofzo (bereid je voor op Monolake).

Niet heel bekend mee, maar Monolake is vet. More please!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek