Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:02 
 
Artiest

En de laatste, ongeveer 2 jaar geleden gemaakt met een kolkende Gashouder als inspiratiebron. Eindelijk uit ^^

Bandcamp: https://thefunkycat.bandcamp.com/album/ ... p-catid018

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 08:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beiden dikke platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga in januari naar Awakenings in het klokgebouw. Wat zijn voor jullie echte aanraders?

Area W
22:00 - 00:00 Tim Wolff
00:00 - 01:30 Miss Djax
01:30 - 03:30 Nina Kraviz
03:30 - 05:00 DJ Rush
05:00 - 07:00 Chris Liebing

Area X
22:00 -00:15 Patrick Topping
00:15 - 01:45 Bart Skils
01:45 - 03:30 Charlotte de Witte
03:30 - 05:30 Adam Beyer
05:30 - 07:30 Joseph Capriati

Area Y
22:00 - 00:00 Awanto 3
00:00 - 02:30 Raresh
02:30 - 05:00 Ricardo Villalobos
05:00 - 07:00 Joris Voorn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Charlotte en Chris! Schijnt dat Nina ook toffe sets neer kan zetten maar nog nooit gezien, Miss Djax is ook tof maar staat volgens mij veel te vroeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vergeet de eindbaas van die line-up te noemen; DJ Rush! Die man weet altijd magische sets neer te zetten, met een ongekende drive door de gehele set. Verder is Area W de wat hardere techno, overige twee area's à la Drumcode. Dus weet niet waar je voorkeur ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister meer naar de hardere techno. Maar ik ga met een groepje die vaker naar techno feesten gaan, en hoorde de namen van Adam Beyer en Joris Voorn al langskomen. Ik ga het wel zien. Wordt mijn eerste techno feest. Ga me maar eens verdiepen in hou de artiesten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 10:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ik luister meer naar de hardere techno. Maar ik ga met een groepje die vaker naar techno feesten gaan, en hoorde de namen van Adam Beyer en Joris Voorn al langskomen. Ik ga het wel zien. Wordt mijn eerste techno feest. Ga me maar eens verdiepen in hou de artiesten draaien.


Bij die twee namen hoef je geen hardere techno te verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voorn is inderdaad de minst harde afsluiter :P

Miss Djax vind je dan wel vet, vette oldschool acidtechno.

Vanavond fissa in Tilburg met Anetha en Remco Beekwilder, vooral benieuwd naar Anetha (L)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 23:17 
 
Hardtraxxer

New one

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de valreep tickets gehaald voor de Joris Voorn avond op ADE. Keer een chille avond in de gas met eindelijk een waardige afsluiter (in vergelijking met eerdere voorn avonden) in de vorm van Slam :love: Die sound past echt perfect daar. Hesjtekje zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 19:21 
 
Hardtraxxer

Na lang twijfelen tussen 2 Reaktor edities op ADE, een haast onmogelijke keuze, heb ik uiteindelijk toch voor NDSM gekozen op Zondag ipv DVS1 Presents The Wall Of Sound in de Elementenstraat op Donderdag. Al prefereer ik de Wall Of Sound lineup ietsje meer (oa. Dvs1, Karenn live, Helena Hauff, Umwelt en Oscar Mulero als afsluiter), en schijnt die Wall Of Sound in combinatie met het altijd al absurde geluidssysteem wat Reaktor in de Elementenstraat neerzet heel ziek te worden.

De NDSM editie liegt er gelukkig ook niet om! Op volgorde draait eerst Artefakt, daarna Dasha Rush, dan Tommy Four Seven, vervolgens 3 uur lang LSD (Luke Slater, Steve Bicknell en Function) en als afsluiter 2.5 uur Multiples LIVE (Speedy J & Surgeon). Laatsgenoemde 2 sets zijn geheel uniek, LSD heeft volgens mij nog maar 2x in Berghain gedraaid en Multiples is de 1e keer, hier kijk ik dan ook het meest naar uit! Meerdere hardtraxxers die gaan en/of ervaring hebben met deze locatie? Era heb ik toendertijd helaas gemist..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 10:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De meeste mensen zullen ervaring hebben met de NDSM omtrent "Tijdmachine" en toen was de boel niet heel best qua temperatuur en geluid.

Maar techno leent zich er wel meer voor, deze locatie, ik weet niet hoe zeer ze iets gaan doen aan de temperatuur. Maar jas/vest meenemen zou ik als enige aanraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:52 
 
Hardtraxxer

Hmm oke, had idd al een beetje begrepen dat het daar koud kon zijn, vest en jas gaan dus sowieso mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ervaring met de loods is dat het juist best warm was binnen (allerlaatste tijdmachine). Tel daarbij op dat die loods begin dit jaar verbouwd is (geen idee wat er qua climate control is aangepast, maar slechter zal het er niet op geworden zijn), en dat het met ADE buiten ook nog een stuk warmer is dan tijdens de tijdmachine feesten. Het zou zomaar eens mee kunnen vallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week zondag mijn eerste techno feest ook in de NDSM. Ik ben benieuwd :D. Ga met mensen van een oude vriendengroep dus gezellig gaat het sws worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben ze daar ook een biermeeting dat jij weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Hebben ze daar ook een biermeeting dat jij weet?

Er zijn blijkbaar al twee hardtraxxers dus dat moeten ze wel gaan regelen..

Zin in ADE, donderdag Verknipt (Eindelijk I Hate Models & Noneoftheabove zien) en vrijdag Intercell - Perc Trax (Twee uur lang GITM :loving:). Wellicht als we zaterdag nog leven nog een feestje op zaterdag/zondag pakken.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 18:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Unknown schreef:
Hebben ze daar ook een biermeeting dat jij weet?

Er zijn blijkbaar al twee hardtraxxers dus dat moeten ze wel gaan regelen..

Zin in ADE, donderdag Verknipt (Eindelijk I Hate Models & Noneoftheabove zien) en vrijdag Intercell - Perc Trax (Twee uur lang GITM :loving:). Wellicht als we zaterdag nog leven nog een feestje op zaterdag/zondag pakken.. :x


Wut, dit wist ik niet eens.

Word vet, en mogelijk tot dan :P

EDIT: Ik zie wel dat ze openen en Perc afsluit, beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 20:50 
 
Hardtraxxer

Perc kan prima afsluiten, die zal ook wel wat industrial hardcore erdoorheen gooien, doet ie vaker. GITM als opener is wel wat minder idd, qua opbouw had het logischer geweest om hun om te wisselen met Randomer. Maar eigenlijk kan iedereen op die lineup keihard draaien, dus denk dat het qua opbouw wel goed komt. Had hier ook graag bij willen zijn maarja, teveel feesten, te weinig tijd en geld. :/

Biermeeting op Reaktor NDSM, bij deze! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag naar Awakenings met o.a. Melvinfr, Thermometer, Meneereend en Maikelo. Tweede techno feest pas voor mij, dus ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe je de groetjes aan Rocco? Heel misschien kom ik ook nog :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAAAAWWWAAAKKKUUUNNNIIINNNNGSSSS

THIIIISSSS ISSSSS TEEEECCHNNNOOOOOOOOOOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Heel misschien kom ik ook nog :$


Yes pls

Edit:

Gister deze plaat pas ontdekt. Helemaal verliefd. :cry:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:17 
 
Hardtraxxer

Dat is idd een hele lekkere plaat, IHM is sowieso heel sterk bezig qua producties.

Dit weekend voor het eerst naar Kompass geweest in Gent, hele gave tent met een ongeloofelijk goede sfeer! Nina Kraviz draaide erg lekker :bomb:
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek