Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 22:13 
 
Hardtraxxer

Kraak, 18 November, Transport Rotterdam

Line-up

JoeFarr [UK]
Habits of Hate (Happa & Manni Dee) [UK]
Ascion B2B D. Carbone [IT]
[KRTM] [BE]
Ghost in the Machine [NL]
Sabotage Members (Noneoftheabove & AERT) [NL]

Holy hell wat een lineup! Habits of Hate :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staat ook bij mij als optie, echt een hele dikke line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 09:08 
 
Hardtraxxer

Reaktor DVS1 the wall of sound, was echt een ziek goed feest! Bij Karenn kwam ik binnen, die deden weer een hele sterke liveset. Helena Hauff was ook top, keiharde electro afgewisseld met techno. DVS1 zoals ik wel had verwacht set van de avond maar ook een van de beste die ik ooit gehoord heb. Niet normaal wat een lompe platen hij erop gooide! Oscar Mulero nam daarna geen gas terug.

Het geluid was wat wisselvallig maar over het algemeen vond ik het goed, de bass kwam heel lekker door met die wall of sound. De Dj Booth stond dit keer aan de andere kant, veel mensen hadden dit overigens niet door. Ook was er geen groot scherm met visuals dit keer aan de voorkant, maar allemaal kleinere schermen op het plafond. Goed van Reaktor dat ze zichzelf hiermee blijven vernieuwen. Voor mij een van de beste edities van Reaktor, op naar Zondag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanavond naar Intercell en zondag naar Awakenings. Zin in GITM vanavond :D , wel een beetje jammer dat ze moeten openen maar wel mooi 2 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 14:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Vanavond naar Intercell en zondag naar Awakenings. Zin in GITM vanavond :D , wel een beetje jammer dat ze moeten openen maar wel mooi 2 uur.


He tot daar he :P

Heb een pet met BOTS op de achterkant aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb zelf Intercell kaartje verkocht. Vond Dax J all night nog wel leuk, maar mistte echt diepgang. Toen bij Remco Beekwilder laatst kwam ik erachter dat ik wel echt klaar ben met beuktechno.

Maar goed, gisteren Loveland x Afterlife was echt van ongekend hoog niveau. Niet geheel goede genre, maar rest is toch dood en iedereen kan dit wel waarderen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Zin in ADE, donderdag Verknipt (Eindelijk I Hate Models & Noneoftheabove zien)

Dik feestje, wat is IHM live genieten zeg :loving:. Nu maar even mezelf bij elkaar rapen voor Intercell
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 23:13 
 
Hardtraxxer

Ik wens jullie veel plezier vanavond, volgens mij wordt het een hele goeie. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat was het zeker, Scalameriya & VSK voor mij wel het hoogtepunt van de avond. Dat geluid vanaf die eerste track :love: Ook GITM en Randomer erg dik! Wel bizar warm de hele avond, niet normaal :x

Op naar Wonderland dan maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 17:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Intercell was geweldig.

Keihard beuken, Randomer de vetste set, en beide openingsplaten van Randomer en Ansome waren echt absurd hard. Scalameriya & VSK waren ook echt geweldig, die sfeer in die platen was top.

Minpuntje was toch wel het gebrek aan mensen aan het werk. Het binnenkomen duurde enorm lang en de kluisjes regelen eveneens. Ook stonden er maar 3 mensen bij de bar, er was maar een bar en dat voor 1000 mensen, ging niet enorm snel. Gelukkig ging het later op de avond wel wat sneller en kon je gewoon water uit de kraan in je beker doen (top).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 18:06 
 
Hardtraxxer

Zo te horen viel het dus niet tegen! ;)
Voor de liefhebbers, reaktor kost vanavond nog maar rond de 10 euro op TS.. kvk valt blijkbaar tegen, zonde met zo'n lineup. :drool:
Ik zelf twijfel om te gaan.. heb wel ticket maar zou dan alleen moeten gaan, en heb morgen ook nog wat verplichtingen, dus waarschijnlijk gaat het hem niet worden. Maar eigenlijk moet ik gewoon gaan want Speedy J & Surgeon lijkt me echt te ziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb inderdaad 5 extra gratis tickets gekregen van de organisatie :lol:. Kvk stond ook enkele weken terug op 50%
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intercell was heerlijk zaterdag. Ancien Methods :worship:
LOL ik kreegzelfs gratis kaarten van Reaktor aangeboden via de e-mail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht dus mijn eerste techno feest gehad. Best wel overdonderd door de muziek :lol:. Man man wat gaat dat hard zeg pff. Het past natuurlijk niet bij dit soort techno maar ik mis wel het gevoel wat je bij hardstyle wel hebt. Ga dit soort feesten daarom ook niet te vaak bezoeken. Ik vond het iedergeval wel leuker dan verwacht en heb er wat meer mee dan d&b
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 21:33 
 
Hardtraxxer

Ik zou volgend jaar in Maart Reaktor Unpolished nog een kans geven als ik jou was, de meeste hardstyle of hardcore liefhebbers die ik ken vinden die editie ook heel gaaf. Vind je dat ook niks, dan is het waarschijnlijk niet je ding. Of je pakt een keer een Awakenings met een rauwe lineup. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het wel leuk hoor daar niet van. Maar ik blijf t altijd meer naar m’n zin hebben op hardstyle feesten. Die muziek op reaktor maakte me nou ook niet echt bepaald sociaal merkte ik. Had helemaal geen zin om met mensen te praten wat ik op hardstyle feesten wel heb xd

Maarja ik ga Unpolished wss nog wel eens proberen! Ben ook wel benieuwd naar de softere techno, misschien is dat ook wel nog wat meer mijn ding. Het mixwerk vond ik overigens wel heel ziek om te horen en dat was denk ik ook wel hetgeen wat ervoor zorgde dat ik geboeid bleef iedergeval
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 00:26 
 
Hardtraxxer

Reaktor feesten zijn over het algemeen wel heel duister en rauw, net als de sfeer. Ik raadde je unpolished aan maar dat is eigenlijk nog een stuk harder en duisterder. :P Zelf gaat mijn voorkeur uit naar dit soort techno, maar anders zou ik je loveland aanraden of awakenings met een wat meer toegangkelijke lineup. Mijn 1e x techno was op awakenings (daarvoor wel meerdere keren loveland geweest maar dat was in die tijd voornamelijk house) en moest in het begin ook erg wennen aan de sfeer en de muziek enz. Het is gewoon de hele avond non stop rammen. De sfeer op hardstyle is anders, naar mijn mening niet perse beter of slechter, alhoewel ik nog nooit zon topsfeer heb meegemaakt als bijv op defqon 2015/2016 of 5 years of spoontech. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 09:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Perc Trax was ook best lomp maar de sfeer, vooraan vooral, was juist gemoedelijk.

Het is niet zo ouwehoeren met je vrienden zoals hardstyle, daar leent deze muziek zich niet voor omdat er minder dooie momenten in de muziek zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sfeer op Intercell of Reaktor is 10x beter dan op Awake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intercell vrijdag was heel vet, vond het ook een fijne locatie op de warmte in de zaal na. We waren vrij vroeg binnen dus geen last gehad van kluisjes en lange rij etc. Vooral als je even naar de chill area was en weer terug de zaal in ging was de warmte echt een flinke klap in je gezicht. Vetste sets waren voor mij Randomer en GITM, we waren even zitten en eten tijdens Scalameriya & VSK maar wat ik daar van heb meegemaakt was ook echt gruwelijk, beetje spijt dat ik niet de hele set ben gebleven. :P

Vervolgens naar Awakenings - Klockworks op zondag wat ook heel vet was, rond kwart over 9 ergens binnen en vond de meeste sets wel tof, alleen Marcel Dettmann kon mij niet echt boeien. Gelukkig ook een stuk meer ruimte dan vorig jaar tijdens de Closing wat ik toen wel heel storend vond, er ging geen minuut voorbij zonder dat er weer een groep van 10 man langs je liep. De Photon show was ook heel vet, maar de show van vorig jaar vond ik wel mooier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 23:21 
 
Hardtraxxer

Kepro schreef:
De sfeer op Intercell of Reaktor is 10x beter dan op Awake.

Laatste x dat ik awake was was NYE 2015-2016. Nog nooit zo'n boutsfeer meegemaakt, letterlijk 80-90% was buitenlands volk. Maar de edities die ik bijvoorbeeld rond 2011 heb gepakt waren qua sfeer fantastisch! Reaktor heeft over het algemeen een toffe sfeer vind ik, maar het wordt wel steeds wat minder. Dat merkte ik dit jaar op Katharsis, ook veel mensen die de muziek niet waardeerden en alleen maar een hoger tempo wilde, ga dan niet naar Katharsis. :thumbdown:

Qua sfeer zijn de edities in de h7 loods nog het beste, die waren ook een stuk intiemer omdat het natuurlijk een kleine ruimte was en nog niet zo populair. Eind van de avond had je bij wijze van spreken iedereen al een x gezien of gesproken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boston 168 - Phenomena Part 1

Fijne EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Kepro schreef:
De sfeer op Intercell of Reaktor is 10x beter dan op Awake.

Reaktor heeft over het algemeen een toffe sfeer vind ik, maar het wordt wel steeds wat minder. Dat merkte ik dit jaar op Katharsis, ook veel mensen die de muziek niet waardeerden en alleen maar een hoger tempo wilde, ga dan niet naar Katharsis. :thumbdown:

Helemaal mee eens! Echter wil het plebs volk in Nederland gewoon 4x4 techno zonder breakbeat. Is jammer maar wellicht komt het nog. Je moet als organisatie maar de ballen hebben om iets als Berlin Atonal neer te willen zetten. Maar hier haakt men al af als je een act als SHXCXCHCXSH of OAKE boekt (jammer genoeg).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 keer Katharsis geweest en eigenlijk niet veel van gemerkt. Maar goed, heb ook groot deel van de tijd met m'n ogen dicht gestaan bij OAKE :P

Berlin Atonal is wel echt een heel next level inderdaad, dat gaat nooit lukken in Nederland.

Hele bizarre track van Clark op Warp Records :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 17:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zoek een plaat die Randomer draaide als opener op Intercell x Perc Trax.

Hele lompe plaat met een reverse bass (zo leek het) er in.

Iemand een idee?
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek