Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2017, 16:24 

Hardtraxx Veteran

Hebben ze daar ook een biermeeting dat jij weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2017, 16:44 

Hardtraxxer

Unknown schreef:

Er zijn blijkbaar al twee hardtraxxers dus dat moeten ze wel gaan regelen..

Zin in ADE, donderdag Verknipt (Eindelijk I Hate Models & Noneoftheabove zien) en vrijdag Intercell - Perc Trax (Twee uur lang GITM :loving:). Wellicht als we zaterdag nog leven nog een feestje op zaterdag/zondag pakken.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2017, 18:32 

Kraak... Piep...

Paling schreef:
Unknown schreef:

Er zijn blijkbaar al twee hardtraxxers dus dat moeten ze wel gaan regelen..

Zin in ADE, donderdag Verknipt (Eindelijk I Hate Models & Noneoftheabove zien) en vrijdag Intercell - Perc Trax (Twee uur lang GITM :loving:). Wellicht als we zaterdag nog leven nog een feestje op zaterdag/zondag pakken.. :x

Wut, dit wist ik niet eens.

Word vet, en mogelijk tot dan :P

EDIT: Ik zie wel dat ze openen en Perc afsluit, beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2017, 20:50 

Hardtraxxer

Perc kan prima afsluiten, die zal ook wel wat industrial hardcore erdoorheen gooien, doet ie vaker. GITM als opener is wel wat minder idd, qua opbouw had het logischer geweest om hun om te wisselen met Randomer. Maar eigenlijk kan iedereen op die lineup keihard draaien, dus denk dat het qua opbouw wel goed komt. Had hier ook graag bij willen zijn maarja, teveel feesten, te weinig tijd en geld. :/

Biermeeting op Reaktor NDSM, bij deze! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-10-2017, 16:17 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2017, 14:59 

Hardtraxx Veteran

Zondag naar Awakenings met o.a. Melvinfr, Thermometer, Meneereend en Maikelo. Tweede techno feest pas voor mij, dus ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-10-2017, 17:09 

Hardtraxxer

Doe je de groetjes aan Rocco? Heel misschien kom ik ook nog :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-10-2017, 19:07 

Hardtraxx Veteran

HAAAAWWWAAAKKKUUUNNNIIINNNNGSSSS

THIIIISSSS ISSSSS TEEEECCHNNNOOOOOOOOOOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-10-2017, 22:10 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Heel misschien kom ik ook nog :$

Yes pls

Edit:

Gister deze plaat pas ontdekt. Helemaal verliefd. :cry:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2017, 10:17 

Hardtraxxer

Dat is idd een hele lekkere plaat, IHM is sowieso heel sterk bezig qua producties.

Dit weekend voor het eerst naar Kompass geweest in Gent, hele gave tent met een ongeloofelijk goede sfeer! Nina Kraviz draaide erg lekker :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-10-2017, 22:13 

Hardtraxxer

Kraak, 18 November, Transport Rotterdam

Line-up

JoeFarr [UK]
Habits of Hate (Happa & Manni Dee) [UK]
Ascion B2B D. Carbone [IT]
[KRTM] [BE]
Ghost in the Machine [NL]
Sabotage Members (Noneoftheabove & AERT) [NL]

Holy hell wat een lineup! Habits of Hate :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18-10-2017, 23:18 

Hardtraxxer

Staat ook bij mij als optie, echt een hele dikke line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-10-2017, 09:08 

Hardtraxxer

Reaktor DVS1 the wall of sound, was echt een ziek goed feest! Bij Karenn kwam ik binnen, die deden weer een hele sterke liveset. Helena Hauff was ook top, keiharde electro afgewisseld met techno. DVS1 zoals ik wel had verwacht set van de avond maar ook een van de beste die ik ooit gehoord heb. Niet normaal wat een lompe platen hij erop gooide! Oscar Mulero nam daarna geen gas terug.

Het geluid was wat wisselvallig maar over het algemeen vond ik het goed, de bass kwam heel lekker door met die wall of sound. De Dj Booth stond dit keer aan de andere kant, veel mensen hadden dit overigens niet door. Ook was er geen groot scherm met visuals dit keer aan de voorkant, maar allemaal kleinere schermen op het plafond. Goed van Reaktor dat ze zichzelf hiermee blijven vernieuwen. Voor mij een van de beste edities van Reaktor, op naar Zondag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-10-2017, 12:56 

Hardtraxx Addict

Vanavond naar Intercell en zondag naar Awakenings. Zin in GITM vanavond :D , wel een beetje jammer dat ze moeten openen maar wel mooi 2 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-10-2017, 14:45 

Kraak... Piep...

Fluxion schreef:
Vanavond naar Intercell en zondag naar Awakenings. Zin in GITM vanavond :D , wel een beetje jammer dat ze moeten openen maar wel mooi 2 uur.

He tot daar he :P

Heb een pet met BOTS op de achterkant aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-10-2017, 16:20 

Hardtraxx Elite

Heb zelf Intercell kaartje verkocht. Vond Dax J all night nog wel leuk, maar mistte echt diepgang. Toen bij Remco Beekwilder laatst kwam ik erachter dat ik wel echt klaar ben met beuktechno.

Maar goed, gisteren Loveland x Afterlife was echt van ongekend hoog niveau. Niet geheel goede genre, maar rest is toch dood en iedereen kan dit wel waarderen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20-10-2017, 19:39 

Hardtraxxer

Paling schreef:
Zin in ADE, donderdag Verknipt (Eindelijk I Hate Models & Noneoftheabove zien)

Dik feestje, wat is IHM live genieten zeg :loving:. Nu maar even mezelf bij elkaar rapen voor Intercell
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-10-2017, 23:13 

Hardtraxxer

Ik wens jullie veel plezier vanavond, volgens mij wordt het een hele goeie. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-10-2017, 19:22 

Hardtraxxer

Dat was het zeker, Scalameriya & VSK voor mij wel het hoogtepunt van de avond. Dat geluid vanaf die eerste track :love: Ook GITM en Randomer erg dik! Wel bizar warm de hele avond, niet normaal :x

Op naar Wonderland dan maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-10-2017, 17:42 

Kraak... Piep...

Intercell was geweldig.

Keihard beuken, Randomer de vetste set, en beide openingsplaten van Randomer en Ansome waren echt absurd hard. Scalameriya & VSK waren ook echt geweldig, die sfeer in die platen was top.

Minpuntje was toch wel het gebrek aan mensen aan het werk. Het binnenkomen duurde enorm lang en de kluisjes regelen eveneens. Ook stonden er maar 3 mensen bij de bar, er was maar een bar en dat voor 1000 mensen, ging niet enorm snel. Gelukkig ging het later op de avond wel wat sneller en kon je gewoon water uit de kraan in je beker doen (top).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-10-2017, 18:06 

Hardtraxxer

Zo te horen viel het dus niet tegen! ;)
Voor de liefhebbers, reaktor kost vanavond nog maar rond de 10 euro op TS.. kvk valt blijkbaar tegen, zonde met zo'n lineup. :drool:
Ik zelf twijfel om te gaan.. heb wel ticket maar zou dan alleen moeten gaan, en heb morgen ook nog wat verplichtingen, dus waarschijnlijk gaat het hem niet worden. Maar eigenlijk moet ik gewoon gaan want Speedy J & Surgeon lijkt me echt te ziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-10-2017, 18:17 

Hardtraxx Elite

Ik heb inderdaad 5 extra gratis tickets gekregen van de organisatie :lol:. Kvk stond ook enkele weken terug op 50%
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-10-2017, 12:41 

Hardtraxx Veteran

Intercell was heerlijk zaterdag. Ancien Methods :worship:
LOL ik kreegzelfs gratis kaarten van Reaktor aangeboden via de e-mail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-10-2017, 14:07 

Hardtraxx Elite

Vannacht dus mijn eerste techno feest gehad. Best wel overdonderd door de muziek :lol:. Man man wat gaat dat hard zeg pff. Het past natuurlijk niet bij dit soort techno maar ik mis wel het gevoel wat je bij hardstyle wel hebt. Ga dit soort feesten daarom ook niet te vaak bezoeken. Ik vond het iedergeval wel leuker dan verwacht en heb er wat meer mee dan d&b
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-10-2017, 21:33 

Hardtraxxer

Ik zou volgend jaar in Maart Reaktor Unpolished nog een kans geven als ik jou was, de meeste hardstyle of hardcore liefhebbers die ik ken vinden die editie ook heel gaaf. Vind je dat ook niks, dan is het waarschijnlijk niet je ding. Of je pakt een keer een Awakenings met een rauwe lineup. :P
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek