Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-11-2017, 22:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
urbandesigner schreef:
Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.

Verder hopen op Ghost in the Machine, KRTM, I Hate Models en AnD (was vorig jaar echt bizar gaaf die set van hun).

Zekerheidje na de verhalen vorig jaar.

Staat in m'n top 5 feesten aller tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-11-2017, 23:00 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.

Verder hopen op Ghost in the Machine, KRTM, I Hate Models en AnD (was vorig jaar echt bizar gaaf die set van hun).

De eerste 3 namen lijken me nogal onwaarschijnlijk, N-Vitral en/of Mindustries zou idd een vette afsluiter zijn maar wie weet, na de afsluiter van Bleaching Agent vorig jaar sta ik nergens meer van te kijken. Mij zou een afsluitset van bijv. Manu Le Malin ook wel vet lijken, die kan zich denk ik ook een stuk beter aanpassen aan het concept dan een N-Vitral.

De andere 4 namen die je noemt staan er denk ik allemaal wel, KRTM zou heel vet zijn. Ook zie ik Paramod, Falhaber en/of Haedes er wel staan voor de latere uurtjes, passen goed bij het concept en hebben een goed jaar achter de rug. Habits Of Hate mag ook wel een keer geboekt worden. Verder hoop ik dat Scalameriya er weer bij is, DVS1 met een lekkere lompe set soals op Katharsis dit jaar, en AX&P. :drool: Zoals elk jaar ben ik er weer bij, nu dus 2 dagen achter elkaar, ik kan niet wachten! Unpolished is altijd wel 1 van de hoogtepunten van het jaar. :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15-11-2017, 15:17 

Hardtraxxer

Dit feest lijkt me zo vet! Ga alleen nooit vrienden mee krijgen, dus waarschijnlijk wordt dit mijn eerste feest alleen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-11-2017, 16:03 

Hardtraxx Elite

Wss ook aanwazig bij een vd twee edities :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-11-2017, 21:39 

Hardtraxxer

GITM ben ik 99% zeker van dat ze op Unpolished staan, zie daarnaast graag weer Scalameriya & VSK Live, die set van 2016 heb ik nog vaak aan staan. :love: Stormtrooper zou ook heel tof zijn, maar schat de kans klein..

In ander nieuws, die line-up van Vault Sessions III in Elementenstraat een maand voor Unpolished is trouwens ook niet verkeerd. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-11-2017, 23:36 

Hardtraxxer

Paling schreef:
In ander nieuws, die line-up van Vault Sessions III in Elementenstraat een maand voor Unpolished is trouwens ook niet verkeerd. :drool:

Die is heel ziek inderdaad, kaartje zit al in the pocket! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-11-2017, 16:20 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
17-11 naar Planet Rose.

Nog mensen aanwezig hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-11-2017, 17:01 

Hardtraxx Elite

alexxie schreef:
urbandesigner schreef:

De eerste 3 namen lijken me nogal onwaarschijnlijk, N-Vitral en/of Mindustries zou idd een vette afsluiter zijn maar wie weet, na de afsluiter van Bleaching Agent vorig jaar sta ik nergens meer van te kijken. Mij zou een afsluitset van bijv. Manu Le Malin ook wel vet lijken, die kan zich denk ik ook een stuk beter aanpassen aan het concept dan een N-Vitral.

De andere 4 namen die je noemt staan er denk ik allemaal wel, KRTM zou heel vet zijn. Ook zie ik Paramod, Falhaber en/of Haedes er wel staan voor de latere uurtjes, passen goed bij het concept en hebben een goed jaar achter de rug. Habits Of Hate mag ook wel een keer geboekt worden. Verder hoop ik dat Scalameriya er weer bij is, DVS1 met een lekkere lompe set soals op Katharsis dit jaar, en AX&P. :drool: Zoals elk jaar ben ik er weer bij, nu dus 2 dagen achter elkaar, ik kan niet wachten! Unpolished is altijd wel 1 van de hoogtepunten van het jaar. :bomb:

N-Vitral en Mindustries zie ik niet echt gebeuren, dan eerder Tymon aangezien hij wel vaker techno draait, maar die kans schat ik ook klein in. Paramod, Falhaber en Haedes zijn toch wel echt wat te hersendood voor Unpolished. Scalameriya & VSK was voor mij vetste set in 2016, dus graag ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-11-2017, 00:03 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:
yannickvk schreef:
17-11 naar Planet Rose.

Nog mensen aanwezig hier?

Nee veel plezier Yannick doe voorzichtig lieve knul van me en sterkte toegewenst tijdens schshchzcxcczhzzcsh
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-11-2017, 10:29 

Hardtraxx Veteran

Morgen naar KRAAK met Hekzitter, wordt lekker lomp beuken met o.a.GITM, Noneoftheabove en KRTM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-11-2017, 10:52 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Morgen naar KRAAK met Hekzitter, wordt lekker lomp beuken met o.a.GITM, Noneoftheabove en KRTM.

Kan helaas niet gaan, ben benieuwd hoe het was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-11-2017, 17:00 

Hardtraxx Veteran

Vannacht voor het eerst I Hate Models gezien. Man man man, wat heb ik me een partijtje staan genieten deze set. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-11-2017, 22:06 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:

En hoe was t? Ben er wel benieuwd naar, volgens mij wel behoorlijk lomp! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-11-2017, 22:40 

Hardtraxx Veteran

alexxie schreef:
urbandesigner schreef:

En hoe was t? Ben er wel benieuwd naar, volgens mij wel behoorlijk lomp! :)

Door het geluid heen.

Eerste twee uur werd er vooral experimenteel gedraaid(Katharsis stijl), je merkte aan de zaal dat iedereen toch liever een tandje harder wilde gaan.

Vanaf D.Carbone t/m KRTM was een mengeling van beuktechno, industrial, hardtechno en op het laatst zelfs terror.

Bizar!!

Stroboscopen waren wel echt hinderlijk met de rookmachines, je zag niet eens je buurman staan :lol: .
2 minuten voor het einde ging er nog iemand neer, kwam ook meteen politie en ambulance aan :(.

Die beukbunker is wel echt perfect voor dit soort techno.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek