Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 177  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Voor zover ik weet is de datum voor Defqon toch nog steeds niet officieel bevestigd? Zal wel een keer leuk zijn, aangezien ik altijd naar Awakenings ging en nu ook een keer Defqon kan meepakken.


Volgens mij is defqon 23-24. Hoop ik zelf ook aangezien meerderheid van mijn vrienden Awakie weekend pakt.
Vond Awakefest de keren dat ik ben geweest organisatorisch zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 17:32 
 
Hardtraxxer

Jopsterz schreef:
Volgens mij is defqon 23-24. Hoop ik zelf ook aangezien meerderheid van mijn vrienden Awakie weekend pakt.
Vond Awakefest de keren dat ik ben geweest organisatorisch zo goed.


Ik heb precies hetzelfde :P , daarom altijd voor Awakenings gekozen. Nou maar hopen dat je informatie klopt. gok dat het zo lang duurt omdat ze bezig zijn om defqon 4 dagen te maken. (Dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik meen dat ook ergens gelezen te hebben. Als defqon 4 dagen duurt dan moet ik daarna nog maar zien of ik weekendje Awakefest ga volhouden. Mooi aan awakefest is dat ik nu al kan zien dat er een hoop keuze problemen gaan zijn dat weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zaterdag line-up van Awakefest, 100% aanwezig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver... Ons pa en ma vieren hun 12,5 jarige bruilofts feest op 3 maart... Waarschijnlijk geen unpolished voor mij dus (of eventueel de vrijdag).
Anders de week erna naar Rotterdamse Rave dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Die zaterdag line-up van Awakefest, 100% aanwezig. :worship:


Ja zoo hee. Alleen wel weekend na Defqon... Even kijken hoe ik er financieel en mentaal aan toe ben dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:28 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Ja zoo hee. Alleen wel weekend na Defqon... Even kijken hoe ik er financieel en mentaal aan toe ben dan.


Uberhout schreef:
Maximaal lenen is maximaal leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Hekzitter schreef:
Ja zoo hee. Alleen wel weekend na Defqon... Even kijken hoe ik er financieel en mentaal aan toe ben dan.


Uberhout schreef:
Maximaal lenen is maximaal leven.


Ik blijf het grappig vinden dat men dit altijd vol vertrouwen roept tot ze de studieschuld zien. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die studieschuld van mij is nu al drama xd. Ach ja, 4% van je loon boven het minimum afstaan per maand na de studie vind ik niet zo erg. Het lijkt me dat ze met de hypotheek ook eerder kijken naar wat je verdient min die afbetaling dan naar je studieschuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Die studieschuld van mij is nu al drama xd. Ach ja, 4% van je loon boven het minimum afstaan per maand na de studie vind ik niet zo erg. Het lijkt me dat ze met de hypotheek ook eerder kijken naar wat je verdient min die afbetaling dan naar je studieschuld


Wrong, schuld is schuld.

Uitzonderingen zijn er bij grootverdieners natuurlijk, maar de tweede grote illusie is dat je gelijk een goed betaalde baan na je opleiding krijgt. Dat is nog zeldzamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm Jaa ik vraag het me al een tijd af hoe dat nou zit. Een studieschuld wordt sws niet hetzelfde behandeld als een BKR geregistreerde schuld. Toevallig een bron hiervoor?

Bij mij zit het qua loon al wel pluis als beginnend apotheker vind ik :P. Voor farmaceuten liggen de banen redelijk voor het oprapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:53 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik blijf het grappig vinden dat men dit altijd vol vertrouwen roept tot ze de studieschuld zien. :lol:


Zijn er echt mensen die dit serieus doen dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Broken Balance schreef:
Ik blijf het grappig vinden dat men dit altijd vol vertrouwen roept tot ze de studieschuld zien. :lol:


Zijn er echt mensen die dit serieus doen dan? :P

Ja.. :lol:. Maar val dus wel onder het nieuwe stelsel. Ik krijg ook niks van papa en mama qua geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Makreel schreef:
Broken Balance schreef:
Ik blijf het grappig vinden dat men dit altijd vol vertrouwen roept tot ze de studieschuld zien. :lol:


Zijn er echt mensen die dit serieus doen dan? :P

Ja.. :lol:. Maar val dus wel onder het nieuwe stelsel. Ik krijg ook niks van papa en mama qua geld


Prima toch. 30 jaar de tijd om straks 50 euro ofzo in de maand af te betalen, is te overzien. En je moet hoeft ook niet direct na het afstuderen af te betalen. Maximaal lenen dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En die 30 jaar heb je een schuld staan waardoor je geen huis kunt kopen en je geld nog harder verspilt aan huren, wat zo veel duurder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En die 30 jaar heb je een schuld staan waardoor je geen huis kunt kopen en je geld nog harder verspilt aan huren, wat zo veel duurder is.

Dit is niet waar volgens mij. Dat is alleen zo bij een BKR geregistreerde schuld

Zou ff lekker worden dat alle studenten geen huis kunnen kopen als ze afgestudeerd zijn xd

Je kan de studieschuld ook verzwijgen... ik zie niet in waarom ik dat niet zou doen als ik weet wat ik af moet dragen aan DUO per maand. Ik vind 0,45 % van je oorspronkelijke studieschuld aftrek van je hypotheek per maand beetje vaag. Het gaat er toch om dat je je hypotheek kan betalen of zie ik dat verkeerd
https://www.google.nl/amp/s/www.consume ... amp%3Dtrue

Voor mij is het gunstiger om het niet te vermelden als ik straks een schuld van 80k heb :lol:. Een aftrek van 360 euro op je hypotheek per maand terwijl ik uiteindelijk op zn max 140 euro per maand zou afbetalen aan DUO... met een vriendin/vrouw erbij die ook een studieschuld heeft, zou je al idd dan geen hypotheek kunnen aanvragen. Lekker verzwijgen dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik heb 2 jaar geleden dus een huis gekocht. Ik had een studieschuld van 3,5k. Met de berekeningen van de hypotheekadviseur zou dit resulteren in 10k minder op mijn maximale hypotheek. Dus ik heb wel even mijn studieschuld versneld afgelost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Nou ik heb 2 jaar geleden dus een huis gekocht. Ik had een studieschuld van 3,5k. Met de berekeningen van de hypotheekadviseur zou dit resulteren in 10k minder op mijn maximale hypotheek. Dus ik heb wel even mijn studieschuld versneld afgelost :P

Ja ik vind dit dus maar een kromme regeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Norther66 schreef:
Nou ik heb 2 jaar geleden dus een huis gekocht. Ik had een studieschuld van 3,5k. Met de berekeningen van de hypotheekadviseur zou dit resulteren in 10k minder op mijn maximale hypotheek. Dus ik heb wel even mijn studieschuld versneld afgelost :P

Ja ik vind dit dus maar een kromme regeling


Dan maar geen awakenings eeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Nou ik heb 2 jaar geleden dus een huis gekocht. Ik had een studieschuld van 3,5k. Met de berekeningen van de hypotheekadviseur zou dit resulteren in 10k minder op mijn maximale hypotheek. Dus ik heb wel even mijn studieschuld versneld afgelost :P


3,5k hier ook, dit is nog relatief laag als ik zo om me heen kijk. Gezien de mensen die flink lenen meer richting de 15k of 20k gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je geen studie volgt kun je ook geen studieschuld hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 16:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Als je geen studie volgt kun je ook geen studieschuld hebben.


Problem solved.

Almighty for first room!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty in de Boiler room geakk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Almighty in de Boiler room geakk

100% aanwazig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi, ik ben niet zo'n technovlinder maar ik kom net toevallig I Hate Models tegen en ik zag dat er eerder over deze artiest is gesproken. Nog favorieten van deze artiest?
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 177  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek