Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Hoi, ik ben niet zo'n technovlinder maar ik kom net toevallig I Hate Models tegen en ik zag dat er eerder over deze artiest is gesproken. Nog favorieten van deze artiest?


Ook vaak goede verhalen van gehoord. Over twee weken voor het eerst live meemaken op de main op Vault sessions, ben heel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
MelvinFR schreef:
Die zaterdag line-up van Awakefest, 100% aanwezig. :worship:


Ja zoo hee. Alleen wel weekend na Defqon... Even kijken hoe ik er financieel en mentaal aan toe ben dan.

Mits mentaal in orde pakken we de zaterdag van Awake wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Hoi, ik ben niet zo'n technovlinder maar ik kom net toevallig I Hate Models tegen en ik zag dat er eerder over deze artiest is gesproken. Nog favorieten van deze artiest?


Sorrows Of The Moon, Daydream, Emerald, Eternal Loneliness, Cyanure Dance en Heartbreaker zijn een paar goede platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Wat een gruwelijke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Hoi, ik ben niet zo'n technovlinder maar ik kom net toevallig I Hate Models tegen en ik zag dat er eerder over deze artiest is gesproken. Nog favorieten van deze artiest?




:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line-up van Soenda Festival is ook wel echt goud :loving:
http://www.soenda.net/outdoor-festival-utrecht/line-up/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat ik dit weekend voor het eerst naar Awakenings ga, heb ik eens een techno setje opgenomen. Alhoewel ik eigenlijk best een leek ben op het gebied van techno denk ik dat ik er toch wel wat leuks van gemaakt heb. :D

Dus voor de liefhebbers :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dadelijk richting Eindhoven vertrekken. Dan daar eten en alvast wat zoep'n en dan richting Awakenings. Mijn eerste technofeest dus ik ben benieuwd hoe het me bevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste technofeest is zeker een succes geweest. Vooral Miss Djax vond ik erg fijn draaien met die acid sounds. Ook Nina Kraviz was fijn, wel wat eentonig, maar stoorde me er niet echt aan. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgende week voor het eerst naar een technofeest, Vault Session III in Warehouse Elementenstraat. Ben erg benieuwd. Mijn gevoel zegt altijd dat techno een eentonige bedoeling is, hoop dat dat beeld na volgende week een beetje weg is. Zijn er meer mensen van hier die hetzelfde beeld hadden als ik voor het bezoeken van hun eerste technofeest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Volgende week voor het eerst naar een technofeest, Vault Session III in Warehouse Elementenstraat. Ben erg benieuwd. Mijn gevoel zegt altijd dat techno een eentonige bedoeling is, hoop dat dat beeld na volgende week een beetje weg is. Zijn er meer mensen van hier die hetzelfde beeld hadden als ik voor het bezoeken van hun eerste technofeest?

Nou volgens mij ligt het heel erg aan het technofeest en de dj’s die je bezoekt. Ik vond reaktor afgelopen oktober met momenten ook vrij eentonig maar ik heb het idee dat dit op Unpolished anders gaat zijn (sneller doormixen, experimentelere platen draaien). Is deze verwachting terecht eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat idee had ik van tevoren ook ja, en nu eigenlijk nog steeds. Maar het maakte me eigenlijk niet zo heel veel uit. Kan heel erg genieten van die cleane en volle sound van vooral de kicks, wat ik toch wel veelal mis in de hardstyle en hardcore van tegenwoordig. Zat al vrij snel in de mood om lekker mee te bewegen met de mensen om mij heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die een spotify-playlist weet waar een beetje drumcode-achtige techno in voorbij komt en ook regelmatig wordt geupdate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Dat idee had ik van tevoren ook ja, en nu eigenlijk nog steeds. Maar het maakte me eigenlijk niet zo heel veel uit. Kan heel erg genieten van die cleane en volle sound van vooral de kicks, wat ik toch wel veelal mis in de hardstyle en hardcore van tegenwoordig. Zat al vrij snel in de mood om lekker mee te bewegen met de mensen om mij heen.


Ik vind in techno qua kicks veel en veel meer laag in zitten dan hardstyle en hardcore tov een aantal jaar geleden en dat geldt vooral voor hardstyle wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geen idee waar ik het zou moeten plaatsen maar wat deze man voor de ultieme beleving doet :love:

https://www.facebook.com/EricPrydzOfficial/videos/10155020540346962/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 01:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
PEPii schreef:
Volgende week voor het eerst naar een technofeest, Vault Session III in Warehouse Elementenstraat. Ben erg benieuwd. Mijn gevoel zegt altijd dat techno een eentonige bedoeling is, hoop dat dat beeld na volgende week een beetje weg is. Zijn er meer mensen van hier die hetzelfde beeld hadden als ik voor het bezoeken van hun eerste technofeest?

Nou volgens mij ligt het heel erg aan het technofeest en de dj’s die je bezoekt. Ik vond reaktor afgelopen oktober met momenten ook vrij eentonig maar ik heb het idee dat dit op Unpolished anders gaat zijn (sneller doormixen, experimentelere platen draaien). Is deze verwachting terecht eigenlijk?


Wel redelijk terecht ja. Bij beuktechno zijn de overgangen minder lang en wordt er sneller doorgemixt dan bijvoorbeeld wat meer melodieuzere techno. Weet niet welke dag je Unpolished gaat, maar vooral vrijdag is wel flink wat experimenteler ja. Vrijdag is vooral wat industrieler, zaterdag veel oldschool rave met paar moderne beukdj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen), maar in plaats daarvan naar Rotterdamse Rave Indoor by day. Ook mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen), maar in plaats daarvan naar Rotterdamse Rave Indoor by day. Ook mooi!


Zijn ik en Melvin ook aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Hekzitter schreef:
Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen), maar in plaats daarvan naar Rotterdamse Rave Indoor by day. Ook mooi!


Zijn ik en Melvin ook aanwezig. :D


Poh potje maaien daar dan yassss
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga vrijdag ja! Hoop dus op sneller doormixen dan bij reaktor iedergeval. Dan ga ik een gouden avond tegemoet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen)

??? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hekzitter schreef:
Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen)

??? :oh:


Ja super kut. Mijn ouders vieren die dag hun 12,5 jarige bruiloft... kan er echt niet onderuit helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



01. Paula Temple - Gegen
02. Scalameriya - Amnex No.3
03. Tripped - Y THO
04. Ansome - Bad Blood (Perc Remix)
05. Energetic X - The Moonless Midnight Of The Mind
06. Ansome - Stowaway
07. 74185 - Vexhita (I Hate Models Remix)
08. Tymon - Godless
09. Ansome - Dragon's Dynamite (Perc Remix)
10. I Hate Models - Die Marteryr
11. WarinD - Amluk (Marla Singer Remix)
12. Synaptic Memories - Comatose
12. Tim Tama - Complacency
13. I Hate Models - Rush
14. Thomas P. Heckmann - The High Costs Of Livng (Perc Remix)
15. The Horrorist - RIOT (Ayarcana Remix)
16. Incident Prism - Sonar Discipline
17. Tim Tama - The Augury
18. Marla Singer - Claviceps Purpurea ([KRTM] Remix)
19. Noneoftheabove & AUXXUA - Screaming Deamons
20. [KRTM] - Pigeon
21. Ghost In The Machine - Bang In The Dark
22. The Outside Agency - Acid Track #2
23. Nico Moreno - Fatal Illness
24. Miss Djax - Acid Storm
25. Paramod - Stuck In An Hexagonal Cave

Ik had zin om eens een techno mix op te nemen, dus dacht deel hem even hier. :D
Heb het lekker stevig gehouden.

Ook gaat dj Poke nu door het leven als Assumed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 11:24 
 
Hardtraxx Addict

Iemand nog naar Vault geweest? Wat een vet feestje zeg :love:
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek