Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie van jullie gaat er naar Refuse van B2S in Perron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:

release date: 28-01-2013
:loving:


Wat een sick nummer. :worship: Neigt wel naar techtrance, heel erg vet.

jRn schreef:
Wie van jullie gaat er naar Refuse van B2S in Perron?


Twijfel nog, ben nog nooit op een Refuse geweest, is dat vet? Technofeestjes die al in de planning staan:

19-01 Simplon invites Popof
09-02 Click
15-02 Chateau Techno
23-02 Avondklok met Klangkarrussel
30-03 DGTL (misschien)
06-04 Time Warp Mannheim

Iemand bij één van deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DGTL ben ik zeker bij. Klangkarussell loopt van dat Bakermat-volk. Heb ik echt geen zin in. Timewarp Mannheim lijkt me heel vet. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DGTL lijkt me ook heel vet ja, maar dat is dus de week voor Timewarp, ff kijken of ik dat dan trek. :P Timewarp Utrecht dit jaar was m'n eerste keer, en al is het in Mannheim maar half zo vet dan is m'n avond al geslaagd, wat was dat bruut zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou graag een keer naar zo'n technofeest feest willen, maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken.

Weet iemand of er weleens wat wordt georganiseerd in de buurt van Tilburg / Breda / Eindhoven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In maart naar Schönes Wochenende in de Waalhalla in Nijmegen. Heb echt totaal 0,0 verstand van techno, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Zou graag een keer naar zo'n technofeest feest willen, maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken.

Weet iemand of er weleens wat wordt georganiseerd in de buurt van Tilburg / Breda / Eindhoven?


Ben ik ook wel benieuwd naar, zoek zelf ook naar een technofeestje in de buurt van Eindhoven voor binnenkort. Voor de beste technofeestjes moet je toch echt in Amsterdam of Groningen zijn if you ask me. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict

Awakenings Eindhoven in het Klokgebouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 16:12 
 
Artiest

:love: :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
:love: :drool:



Jaaa, heerlijk!



Nog een favorietje op het moment, ga Extrawelt ein-de-lijk zien op qday, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 16:17 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 02:59 
 

Is deze serie representatief voor het genre? Wil er eens wat van horen.

http://www.discogs.com/label/The+Best+In+Hardtechno
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hearken Podcast 001 - Hawman





Citaat:
Every two weeks Ill take you through my favourite tracks....
This is episode 001


Alan Fitzpatrick - Skeksis (Original Mix)
Daniel Mehes - The Call (Tom Hades Remix)
Michael Schwarz - Thorax (Original Mix)
Sutter Cane - Thorium (Original Mix)
Oscar Mulero - Sound Mirror (Original Mix)
A. Mochi - Scream (Original Mix)
Hans Bouffmyhre - Increase (Mark Reeve Remix)
Sapko - Sorry I Disturb You (Michael Schwarz Remix)
Niereich & Mike Maass - Changing Societies (Original Mix)
Tesla - Matador (Lorenzo D'Ianni Remix)
The Advent & Industrialyzer - Massive Waves (Original Mix)
Andrea Frisina & Slackers Project & Pirania - They Really Want It (Original Mix)
Joystick - Melodie (Mike Maass Remix)
Frankyeffe - Gain (Original Mix)
Mick Finesse - They Sex Machinas (Perc Remix)
Static Sense - Dead End (Michael Schwarz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^^ klinkt lekker en zaterdag Awakenings :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrijdag Awakenings en dan door naar DGTL! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
^^ klinkt lekker en zaterdag Awakenings :loving:


En het is zover :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 16:01 
 
Artiest

Maestro N schreef:
Vrijdag Awakenings

Ik heb verdomme gekozen om alleen vandaag te gaan :cry:

Setjes van vrijdag teruggeluisterd op be-at.tv en :love: :drool: nicole en pan-pot!!
Volgende keer ga ik gewoon 2 dagen achter elkaar in zo'n situatie hoor... ga dit niet nog een keer missen

Anyways gigantisch veel zin in vannacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt genoten bij Carl Cox. De beste set van de avond is wel van Pan Pot
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Maestro N schreef:
Vrijdag Awakenings

Ik heb verdomme gekozen om alleen vandaag te gaan :cry:

Setjes van vrijdag teruggeluisterd op be-at.tv en :love: :drool: nicole en pan-pot!!
Volgende keer ga ik gewoon 2 dagen achter elkaar in zo'n situatie hoor... ga dit niet nog een keer missen

Anyways gigantisch veel zin in vannacht :D


Ik heb jouw helemaal niet gezien :( :P , ik vond het geweldig, Gasthouder fabriek is echt een epische locatie.
Blawan stelde me wel een beetje teleur, vooral het laatste nummer mog wel wat harder knallen.

Tevens, Jody Bernal werd gepakt met pillen op zak, hij stond voor ons in de rij. Later kwam die presentatrice Tess aanrennen wat er aan de hand was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha wtf, Jody Bernal met die pillen. :lol: Ik heb zaterdag ook nog met één of andere wappie gast staan raven, scheen het een dude uit Onderweg Naar Morgen of iets dergelijks te zijn, mooi al die leipe "BN-ers".

Gashouder is indd een epische locatie, alleen vind ik het volk bij Awakenings nooit zo geweldig. DGTL zaterdag was wel echt een episch festival. Boris Brechja, wat een keizer. :worship: Wat een heerlijke sounds heeft deze man.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Haha wtf, Jody Bernal met die pillen. :lol: Ik heb zaterdag ook nog met één of andere wappie gast staan raven, scheen het een dude uit Onderweg Naar Morgen of iets dergelijks te zijn, mooi al die leipe "BN-ers".

Gashouder is indd een epische locatie, alleen vind ik het volk bij Awakenings nooit zo geweldig. DGTL zaterdag was wel echt een episch festival. Boris Brechja, wat een keizer. :worship: Wat een heerlijke sounds heeft deze man.



Ik vond het volk juist geweldig, (wel veel buitenlanders), heb nog nooit met zoveel meiden gezoend/gepraat etc xd Later werd er blijkbaar ruzie met mij gezocht, (had niets in de gaten omdat ik wappie was) dus hebben me vrienden me ergens anders heen getrokken. Volgende techno feest is Awakenings festival maar eerst ga ik naar Ferry Corsten.

Kent iemand dit festival? https://partyflock.nl/party/245739:Dekm ... tival.html
Wij willen hier misschien kaarten voor kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



:love:

Ik las hier ergens ook iets over "bakermat-volk". Kan iemand me die term uitleggen? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Maestro N schreef:
Haha wtf, Jody Bernal met die pillen. :lol: Ik heb zaterdag ook nog met één of andere wappie gast staan raven, scheen het een dude uit Onderweg Naar Morgen of iets dergelijks te zijn, mooi al die leipe "BN-ers".

Gashouder is indd een epische locatie, alleen vind ik het volk bij Awakenings nooit zo geweldig. DGTL zaterdag was wel echt een episch festival. Boris Brechja, wat een keizer. :worship: Wat een heerlijke sounds heeft deze man.



Ik vond het volk juist geweldig, (wel veel buitenlanders), heb nog nooit met zoveel meiden gezoend/gepraat etc xd Later werd er blijkbaar ruzie met mij gezocht, (had niets in de gaten omdat ik wappie was) dus hebben me vrienden me ergens anders heen getrokken. Volgende techno feest is Awakenings festival maar eerst ga ik naar Ferry Corsten.

Kent iemand dit festival? https://partyflock.nl/party/245739:Dekm ... tival.html
Wij willen hier misschien kaarten voor kopen.

Moet je voor de grap eens op de facebook evenementen pagina kijken van Dekmantel, mensen worden helemaal gek van die prijs en de verkoop in etappes :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek