Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 10:14 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Held op Sokken schreef:
Om de oude koeien maar even uit de sloot te trekken.

Facebook geeft Mexico City weer als Facebook niet weet uit welk land een facebook gebruiker komt of verdenkt dat hij/zij een valse identiteit gebruikt op facebook. Dit is steeds minder omdat facebook je verplicht om een land op te geven maar dit was vroeger zeer zeker niet, vandaar dat dit topic misschien eens een frisse kijk nodig heeft. :thumbup:

:lol:

En het was niet handiger geweest om een fictieve plaats uit te kiezen? Omdat op deze manier alle statistieken gruwelijk beïnvloed worden?


Denk ook mede door het feit dat het (volgens mij) de grootste stad ter wereld is. Makkelijk uitgekozen dus. Zal wel noodzakelijk zijn geweest om facebook statistieken fatsoenlijk te kunnen laten werken.

Fake fans komen anno 2013-2015 nog altijd uit Turkije :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 11:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Geen bron dus. En bij Facebook werken echt wel capabele programmeurs. Je hebt sites waar het land standaard op Afghanistan staat (alfabetische volgorde) en dat dat dus het land is van de mensen die het niet veranderen. Dat is gewoon onwetendheid, maar Mexico-Stad zou een bewuste keuze zijn, terwijl er echt tig betere oplossingen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 11:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vraag me soms ook af hoe het allemaal komt...
mijn artiesten pagina heeft sinds een tijdje ook voornamelijk likes gekregen van mensen uit mexico... terwijl ik niet adverteer of likes koop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » International » Common chat