Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yo mensen!!

ik zit in een dilemma :P
ik heb afgelopen zomer een sd kaart speler gekocht van american audio.. nou vind ik de manier van mijn muziek sorteren een beetje klote..
ik ga wel eens met mijn vriend (die pioneers CDJ-1000 heeft) draaien,, en dat bevalt me wel natuurlijk! :D
gewoon overzichtelijk de nummers voor de CD in een CD mapje.. En dat gaat bij mijn SD-kaartjes niet..
dus wat zou jij doen: overstappen op reloops RMP's of verder gaan met deze american audio via SD-kaartjes en USB-sticks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

reloops :D :D kun je samen met mij gaan sparen.. Oh nee carnaval :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

strak plan..
na carnaval dan..

oké een heel eind na carnaval dan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou sowieso voor de RMP's gaan ;) Overigens weet ik niet hoe dat met jou spelers zit, maar bij de CDJ2000 (ja noem ik ook wel wat op, i know :P ) kan je op een SD/USB kaart je muziek wel heel makkelijk organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja weet ik mar dan ben ik over 100 jaar nog steeds niet klaar met sparen :slow:
ik heb op marktplaats al een advertentie gezien: 2x rmp-1 voor 450 euro!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

DJ ShaG schreef:
ja weet ik mar dan ben ik over 100 jaar nog steeds niet klaar met sparen :slow:
ik heb op marktplaats al een advertentie gezien: 2x rmp-1 voor 450 euro!!


hebbe hebbe hebbeeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je al aangeeft dat je het niet fijn vindt werken met die kaartjes waarom twijfel je dan nog om over te stappen op iets anders? Als je iets niet fijn vind werken moet je namelijk overstappen op iets anders wat je wel fijn vindt werken.

Daarom zeg ik dus, ga op zoek naar een net setje RMP1 spelers of spaar even door, maar dan heb je wel wat. ;)

Wat voor mixer heb je trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 00:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Ik zou sowieso voor de RMP's gaan ;)

+1
heb ze zelf ook en zijn heerlijke spelers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Als je al aangeeft dat je het niet fijn vindt werken met die kaartjes waarom twijfel je dan nog om over te stappen op iets anders? Als je iets niet fijn vind werken moet je namelijk overstappen op iets anders wat je wel fijn vindt werken.

Daarom zeg ik dus, ga op zoek naar een net setje RMP1 spelers of spaar even door, maar dan heb je wel wat. ;)

Wat voor mixer heb je trouwens?


ik ga nog een reloop rmx-30 kopen.. op die american audio zat al een soort van 'mixer' :D echt lelijk eigenlijk.. maarja dan komt die carnaval er nog tussendoor dus het zal nog wel ff duren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke dan, zou je meer willen weten over de RMX 30 dan zou je Jesper-Hardbeatz hier op het forum is een berichtje kunnen sturen. Hij heeft er namelijk een staan!

En als je bang bent dat het nog een tijdje duurt voordat je geld hebt voor nieuwe gear waarom zuip deze carnaval dan niet gewoon wat minder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 17:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Als je al aangeeft dat je het niet fijn vindt werken met die kaartjes waarom twijfel je dan nog om over te stappen op iets anders? Als je iets niet fijn vind werken moet je namelijk overstappen op iets anders wat je wel fijn vindt werken.

Daarom zeg ik dus, ga op zoek naar een net setje RMP1 spelers of spaar even door, maar dan heb je wel wat. ;)

Wat voor mixer heb je trouwens?


ik ga nog een reloop rmx-30 kopen.. op die american audio zat al een soort van 'mixer' :D echt lelijk eigenlijk.. maarja dan komt die carnaval er nog tussendoor dus het zal nog wel ff duren :P

Is wel een leuke mixer, die heb ik toevallig ook:P
Maar wel een beetje een beginners mixer, er zit verder niks extras op zoals effecten enzo, maakt ook niet veel uit maar als je later met effecten wil gaan klooien kan je denk ik beter voor de reloop iq2 gaan (wel 2 kanaals) is ook een mooi dingetje en heb er goeie dingen over gehoord :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Oke dan, zou je meer willen weten over de RMX 30 dan zou je Jesper-Hardbeatz hier op het forum is een berichtje kunnen sturen. Hij heeft er namelijk een staan!

En als je bang bent dat het nog een tijdje duurt voordat je geld hebt voor nieuwe gear waarom zuip deze carnaval dan niet gewoon wat minder?


oh dat is mooi dat jesper er een heeft staan!!

"En als je bang bent dat het nog een tijdje duurt voordat je geld hebt voor nieuwe gear waarom zuip deze carnaval dan niet gewoon wat minder?"
dat is geen optie!! haha :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:16 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb zelf rmp1's met rmx20, werkt perfect
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner