Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet dat ik tijdens het draaien niet afwijk van mijn set. Aanpassen kan ik namelijk nog altijd onder het draaien. Maar ik weet wel bijna altijd wat ik ga draaien en hoe ik bepaalde overgangen ga maken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Door je set grondig voor te bereiden kun je ook heel creatief zijn. ;)


Dat klopt ook, maar ik hoor het VDJ´s vaak als argument gebruiken om de sync te gebruiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 10:52 
 
Artiest

Dennis Aka Mash schreef:
Niet dat ik tijdens het draaien niet afwijk van mijn set. Aanpassen kan ik namelijk nog altijd onder het draaien. Maar ik weet wel bijna altijd wat ik ga draaien en hoe ik bepaalde overgangen ga maken. ;)


En als iemand voor je de platen draait dan? ;) Ik heb nog nooit niks voorbereid
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat maakt tegenwoordig toch niks meer uit, doen de grote dj´s ook :P Nee geintje, maar ik kan me ook ergeren een dj voor mij die halverwege de avond al aan de alpha twins of beholder etc. begint en na hem moeten nog 3 dj's :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Ik heb nog nooit niks voorbereid

Nooit niks = altijd iets ;)

The Amethist schreef:
maar ik kan me ook ergeren een dj voor mij die halverwege de avond al aan de alpha twins of beholder etc. begint en na hem moeten nog 3 dj's :mad:

Als dit op een feestje zou gebeuren, geef ik je gelijk, maar op een contest tellen andere regels.
Daar moet je jezelf bewijzen en doen waar (je denkt dat) je goed in bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Niet dat ik tijdens het draaien niet afwijk van mijn set. Aanpassen kan ik namelijk nog altijd onder het draaien. Maar ik weet wel bijna altijd wat ik ga draaien en hoe ik bepaalde overgangen ga maken. ;)


En als iemand voor je de platen draait dan? ;) Ik heb nog nooit niks voorbereid


Dan moet je andere platen draaien en je set dus een beetje afwijken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
The Amethist schreef:
maar ik kan me ook ergeren een dj voor mij die halverwege de avond al aan de alpha twins of beholder etc. begint en na hem moeten nog 3 dj's :mad:

Als dit op een feestje zou gebeuren, geef ik je gelijk, maar op een contest tellen andere regels.
Daar moet je jezelf bewijzen en doen waar (je denkt dat) je goed in bent!


Feestjes idd ;) Bij een contest zijn de overige dj's je concurrenten, dan trek ik me weinig aan van de setjes die voor mij gedraaid zijn -.- Al ga ik een track die al 2x voorbij is gekomen geen 3e keer draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 14:40 
 
Artiest

The Amethist schreef:
San Miquel schreef:
The Amethist schreef:
maar ik kan me ook ergeren een dj voor mij die halverwege de avond al aan de alpha twins of beholder etc. begint en na hem moeten nog 3 dj's :mad:

Als dit op een feestje zou gebeuren, geef ik je gelijk, maar op een contest tellen andere regels.
Daar moet je jezelf bewijzen en doen waar (je denkt dat) je goed in bent!


Feestjes idd ;) Bij een contest zijn de overige dj's je concurrenten, dan trek ik me weinig aan van de setjes die voor mij gedraaid zijn -.- Al ga ik een track die al 2x voorbij is gekomen geen 3e keer draaien :P


Dan zal je vanuit mijn oogpunt nooit winnen. Een DJ moet kunnen anticiperen op de avond. Als jij tijdens een contest als eerst moet hoor je jezelf aan te passen aan het tijdstip.
Hetgaan waar 90% van de DJs op een contest in faalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Een DJ moet kunnen anticiperen op de avond.

Ja daar heb je gelijk in.
Op een contest moet je je ook wel aanpassen, stel je opent de contest, dan moet je natuurlijk niet op 155 bpm starten.
Wel vind ik dat je kunt eindigen met wat stevigere platen, mits je het tempo wat lager houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Een DJ moet kunnen anticiperen op de avond..


Dat klopt ook wel, maar ik denk dat er bij een contest meer geoorloofd is dan op een feestje. Een beetje zoals hierboven gezegd wordt, met wat stevigere platen eindigen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 12:33 
 
Artiest

The Amethist schreef:
Nego schreef:
Een DJ moet kunnen anticiperen op de avond..


Dat klopt ook wel, maar ik denk dat er bij een contest meer geoorloofd is dan op een feestje. Een beetje zoals hierboven gezegd wordt, met wat stevigere platen eindigen :)


Nee hoor, Contest is niets anders dan een feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb ook een tijdje gewoon op breezerverjaardag feestjes gedraaid, en geloof het of niet, maar ik heb daar echt geleerd te anticiperen op het publiek, denk dat dat wel erg belangrijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik heb ook een tijdje gewoon op breezerverjaardag feestjes gedraaid, en geloof het of niet, maar ik heb daar echt geleerd te anticiperen op het publiek, denk dat dat wel erg belangrijk is.


Ik denk dat dat het probleem bij mij ook een beetje is, ik draai weinig voor publiek. Daar moet ik nog ervaring mee opdoen. Ik (iedereen denk ik) leer altijd weer wat bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb besloten om geen demo meer in te zenden. Las namelijk op Party Flock dat er geen draaitafels aanwezig zijn. En aangezien ik nog bijna altijd met vinyl draai en af en toe met cd's laat ik deze contest schieten.

Best jammer want het is voor mij maar 20 minuutjes rijden en het was een mooie kans geweest om aan de bak te komen hier in de regio. ;)

Ik ben in iedergeval benieuwd wie er wint!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als er hardstyle feest in apollo is staan er meestal wel draaitfafels
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
als er hardstyle feest in apollo is staan er meestal wel draaitfafels


Dat zou best kunnen. Ben er nog nooit geweest tijdens een hardstyle feest. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nego schreef:
The Amethist schreef:
Nego schreef:
Een DJ moet kunnen anticiperen op de avond..


Dat klopt ook wel, maar ik denk dat er bij een contest meer geoorloofd is dan op een feestje. Een beetje zoals hierboven gezegd wordt, met wat stevigere platen eindigen :)


Nee hoor, Contest is niets anders dan een feest :)

Nah, een contest zie ik meer als je mix skills laten zien, en je stijl laten zien.. Bij een contest heb je toch minder het anticiperen op t publiek..

@hierboven

Waarom ga je niet met CD's draaien dan? Je kan de vinyls die je hebt op je pc opslaan als WAV/MP3 ;) Als je die brand heb je de hele collectie op CD staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om met cd's te gaan draaien durf ik niet echt aan. Heb nog maar enkele keren bij iemand thuis op een CDJ 1000 gedraaid. Persoonlijk vind ik dus dat ik ze nog te weinig ken kwa feeling enzo. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Om met cd's te gaan draaien durf ik niet echt aan. Heb nog maar enkele keren bij iemand thuis op een CDJ 1000 gedraaid. Persoonlijk vind ik dus dat ik ze nog te weinig ken kwa feeling enzo. ;)


Als je vinyl kan draaien dan is de schakeling naar cd zo gemaakt.
En daarbij als jij wint en stelt als eis dat er platenspelers komen regelen ze dat heus wl.
Die dingen zijn toch niet zo duur.
of neemt eigen spelers mee kan ook nog.

Ik zou het toch wl proberen als ik jouw was
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Om met cd's te gaan draaien durf ik niet echt aan. Heb nog maar enkele keren bij iemand thuis op een CDJ 1000 gedraaid. Persoonlijk vind ik dus dat ik ze nog te weinig ken kwa feeling enzo. ;)

Gewoon op oefenen ;) Als je vinyl gewent bent, dan ben je zo aan D's gewend hoor ;) Als je een CD speler hebt met een pitchbend functie, dan heb je t zelfde idee als wanneer je met je vinger de draaiplaat afremt, of wanneer je op t label draait om de beats gelijk te krijgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het overstappen kan ik inderdaad zo gedaan zijn. Maar dan nog durf ik het niet aan. Ik wacht wel tot de volgende contest. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 18:20 
 
Artiest

En de inschrijvingen zijn gesloten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2010 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

'Ben benieuwd! Mooie contest dat wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben ook benieuwd, we zien het allemaal wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut, te laat :oh:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner