Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe je dit fixt?

[zippy]http://www46.zippyshare.com/v/87901632/file.html[/zippy]

Bij 19Sec hoor je het.
Ik gebruik Ableton
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als kabelbreuk

Heb zelf ook de R1 en via Audicity geeft ie geen problemen, dat al geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heb jij hem aangesloten? Ik heb hem aangesloten in de Booth uitgang op de XDJ-R1 en op de computer op de Mic... heb geen andere aansluitingen namelijk.

In audi geeft die zelfde probleem. :( Maar kabel heb ik gisteren gekocht.. zou dus niets mis mee moeten zijn (ook nog is 1 van de duurste)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Hoe heb jij hem aangesloten? Ik heb hem aangesloten in de Booth uitgang op de XDJ-R1 en op de computer op de Mic... heb geen andere aansluitingen namelijk.

In audi geeft die zelfde probleem. :( Maar kabel heb ik gisteren gekocht.. zou dus niets mis mee moeten zijn (ook nog is 1 van de duurste)



duurste betekend niet het beste :P (al zou dat qua logica wel moeten :P )

denk dat je beter gewoon ff terug kan gaan en omruilen voor andere kabel...kijken of je dan nog steeds tegen het probleem aanloopt..

gebeurt het trouwens vaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft dat ding net :P

Ik heb een 7.1 geluidskaart dus heb de uitgang van m'n kabel in de blauwe ingang van m'n pc zitten. De RCA uitgang heb ik in de booth aansluiting van de XDJ-R1 net zoals Patrick en heb eigenlijk geen opneemproblemen. Het is een beetje zoeken naar het juiste volume. Ik heb in ieder geval het volume van m'n geluidskaart (van 't opnemen) op voluit gezet zodat ik met de draaiknop op de XDJ-R1 kan spelen mbt het geluid zoals die naar de pc gaat.

Ik heb in ieder geval geen problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hij heeft dat ding net :P



dan kan die het toch al vaker gehad hebben?

alleen heeft ie het 1x opgenomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 01:03 
 
Hardtraxx Addict

Geen kabelbreuk! Zo te horen een buffer underrun. De PC kan het niet meer bijbenen dus. Je hoort ook de kick van tel verspringen, dat zou je met een breuk nooit hebben.

Wat is je CPU gebruik tijdens het opnemen? Kijk eens of deze boven de 90 procent piekt. [Taakbeheer tabblad prestaties]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft inderdaad niks met kabelbreuk te maken. Als de kabel naar de klote is zou je veel meer problemen merken.

Vergoot in Audacity/Ableton/Welk opname programma dan ook de buffer I/O size eens. Maak je gebruik van meerdere geluidskaarten tijdens het afspelen dan zit de kans er dik in dat je latency tussen deze geluidskaarten krijgt als gevolg hiervan, maar het zal in ieder geval de problemen tijdens het opnemen op kunnen lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt allemaal, week ziek geweest dus niet gereageerd.

Het werkt allemaal weer, mijn pc kon het niet aan, maar heb nu een losse adapter gekocht voor de laptop en het werkt nu goed (2x line in/out).
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner