Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
FabienNieto schreef:
phoenix schreef:
https://soundcloud.com/tomvdcorput/chain-reaction-ft-frontliner

simpel mashupje van mijn kant. Moet je zelf maar beoordelen of het goed genoeg is



Klinkt zeker lekker, ik noteer hem voor episode 5! :)


top, wanneer mix je episode 5, ik ga dit weekend weer een poging to mashup wagen


Ik ga er volgende week volledig mee aan de slag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Gaafe podcast weer, eerste track is erg dik :thumbsup:


Dank je wel! :P Ik moet zeggen de kwaliteit van de tracks gaan naar mijn mening per podcast omhoog. Ben erg enthousiast over jullie werk jongens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed werk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vritzy schreef:
Goed werk! :thumbsup:

Thanks Vritzy! :P Heb je nog iets liggen voor episode 5? Ben erg te spreken van je werk als Renounze. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had misschien 2 ideetjes. Idee nummer 1: Ik denk dat ik voortaan alles op Mixcloud upload daar zijn wij allen misschien beter mee uit. Kwa de ruimte voor het uploaden. Ik moet telkens een podcast verwijderen om een nieuwe te uploaden. Op Mixcloud hebben we een onbeperkte ruimte om jullie creacties te uploaden in een podcast. Ik kan een overzichterlijke tracklist maken, alleen moet ik even kijken hoe het zit met het downloaden van de podcast. Ook ben ik van plan om ze te uploaden op Youtube.

Verder had ik nog een idee omdat we volgende maand alweer een half jaar bezig zijn leek het mij leuk om net zoalsbij HWS een conceptje te openen waar de mensen die hun track in de podcast een berichtje opnemen met iets van: Hi guys, we are ... And this our track ... In the Hardest Traxx Podcast.
Ik weet niet of jullie het een leuk idee vinden en of jullie het kunnen opnemen maar tegenwoordig heeft elke mobiel wel een redelijke spraak recorder en misschien hebben sommige van jullie een microfoon.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze 2 ideeën vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:56 
 
Hardtraxx Elite

Om echt bij iedere track te horen van wie hij is lijkt me ook irritant. Als dat erbij komt moet het niet bij ieder nummer zijn maar bij een paar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Om echt bij iedere track te horen van wie hij is lijkt me ook irritant. Als dat erbij komt moet het niet bij ieder nummer zijn maar bij een paar.


Precies daar heb je gelijk in. Zat er net ook over na te denken. Ik ga het even wat verder uitwerken en dan bekijk ik wat het handigste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Dan lijkt het mij iets om te doen bij alleen nummers en niet bij mashups of cuts/edits?


Goed mee gedacht! Lijkt mij inderdaad een goed idee. Dan lijkt het mij verstandig dat ik deze maand niet de eigen tracks uitzoek maar dat de mensen die hun eigen track in de podcast willen mijn een privé berichtje sturen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:49 
 
Hardtraxx Elite

@FabienNieto pm even je e-mail, dan wetransfer ik je nog twee dingen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
@FabienNieto pm even je e-mail, dan wetransfer ik je nog twee dingen. :)


Dat is goed jongen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het topic heeft een sticky gekregen waar ik erg blij mee ben. Zo is het topic makkelijker te vinden! :P
Verder wil ik het concept voor Juli voorzetten. Het zou mij fijn lijken als de mensen die hun eigen tracks in sturen en die er wat bij willen inspreken dat die even contact met mij opnemen.

Tracklist van deze maand:

1. Basslinerz - TBA (Defqon.1 style)



------------------
Ik heb al een aantal tracks binnen gehad die zet ik deze week ook even in de trackslist. Verder zijn jullie inzendingen welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FabienNieto schreef:
Vritzy schreef:
Goed werk! :thumbsup:

Thanks Vritzy! :P Heb je nog iets liggen voor episode 5? Ben erg te spreken van je werk als Renounze. :)


Bedankt :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vritzy schreef:
FabienNieto schreef:
Vritzy schreef:
Goed werk! :thumbsup:

Thanks Vritzy! :P Heb je nog iets liggen voor episode 5? Ben erg te spreken van je werk als Renounze. :)


Bedankt :)



Dankje wel voor je inzending! :)

Ik stel het concept uit dat sommigen iets in spreken omdat we wat met tijd gebrek zitten. Zo kunnen we het concept ook wat beter uitwerken en hebben de gene die zich aangesproken voelen iets meer tijd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tracklist, is bijgewerkt ik wou voor dat ik vrijdag op vakantie ga episode 6 af hebben. En op vakantie wou ik episode 7 gaan maken. Ik denk dat ik daar wel wat tijd voor vrij kan maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Kan je ze niet op YT uploaden dat de vorige episodes ook beschikbaar blijven? zal je binnekort weer ff n track sturen


Dat was ik wel van plan Thijs. Maar door dat het bijna een paar uur duurt om het te uploaden heb ik er nog geen tijd voor gehad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jongens,

Helaas moet ik dempodcast nog een tijdje uitstellen i.v.b met mijn vakantie en een familie lid die op sterven ligt. Ik hoop alles zo snel mogelijk rond te krijgen voor jullie, en ik ga mijn uiterste best doen. Ik hoop dat jullie nog even willen wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 15:58 
 
Hardtraxx Elite

Sterkte ermee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Sterkte ermee!


Dank je wel man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:55 
 
Hardtraxxer

Ik heb een tijdje geleden een soort van 'anti' edit gemaakt van The Fusion Of Sound. Beoordeel zelf maar of hij goed genoeg is voor de podcast :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Ik heb een tijdje geleden een soort van 'anti' edit gemaakt van The Fusion Of Sound. Beoordeel zelf maar of hij goed genoeg is voor de podcast :thumbup:



Ik zet hem er bij bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles gaat weer goed en ik ben vol gemotiveerd om weer aan de slag te gaan. Binnen deze dagen zal de eerste mixtape weer online komen!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 22:50 
 
Hardtraxxer

Podcast nog afgemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het plan was op 3 episodes in een keer uit te brengen en dat is helaas weer niet volgens plan gelopen. Ik vind het erg storend van me zelf dat ik telkens beloftes maak die ik dan vervolgens niet na kan komen. Ik moet weer even mijn ritme terug vinden omdat ik ook weer met school ben begonnen. Ik heb genoeg tracks voor de podcast van Juli voor de andere 2 episodes heb ik nog wel tracks nodig dus als jullie tracks hebben zie ik ze graag verschijnen. En ik probeer alles zo snel mogelijk af te krijgen. Sorry voor het lang wachten jongens! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit dit topic nu pas, leuk idee.
Heb nog wel 2 mash-ups liggen en bezig met een andere.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste Hardtraxxers,

Door dat ik erg druk ben met mijn opleiding en mijn broer nog in zijn verbouwing zit van zijn nieuwe huis moeten wij helaas een tijdelijke stop inlassen. Wij vinden dit beide erg jammer omdat we er veel plezier aan beleven maar op dit moment kan het niet anders. Zodra alles weer zijn ritme heeft gevonden gaan we het zeker op pakken ik ga er van uit dat dit niet lang gaat duren. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben en als we binnenkort weer van start gaan beginnen we met een frisse lijn beginnen en pakken we alles wat strakker aan. Tot nu wens ik jullie allen onwijs veel succes met de aankomende producties en hoop ik dat we alles binnenkort weer gaan op pakken. Enige verbeteringen voor het nieuwe concept zijn welkom!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner