Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Xtremer schreef:
@ the sidespinnars: Jou probleem heet program change, dit kun je terug vinden binnen de Hyper Editor van je MIDI file. Program aanklikken en op backspace drukken :)

ja ik weet nu een makkelijkere manier de noten die in piano roll staan kopieren en in een nieuwe midi region plakken maar alsnog bedankt voor de tip :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

he als ik een eind mix aan t maken ben en ik start de plaat weer opnieuw dan springen de faders weer terug hoe zorg ik dat dit stopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
he als ik een eind mix aan t maken ben en ik start de plaat weer opnieuw dan springen de faders weer terug hoe zorg ik dat dit stopt?

dit heeft geen betrekking tot logic neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
the sidespinnars schreef:
he als ik een eind mix aan t maken ben en ik start de plaat weer opnieuw dan springen de faders weer terug hoe zorg ik dat dit stopt?

dit heeft geen betrekking tot logic neem ik aan?

wel als je een track maakt moet al het geluid goed staan bijv dat de kick niet te hard staat zo ver ik weet heet dat een eind mix en dat doe je met de mixer in logic maar als ik dat aan het doen ben en ik verschuif een fader en dan later springt die terug op de oude positie (miss klopen de namen niet maar dat kompt omdat ik niej weet hoe ze heten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
wel als je een track maakt moet al het geluid goed staan bijv dat de kick niet te hard staat zo ver ik weet heet dat een eind mix en dat doe je met de mixer in logic maar als ik dat aan het doen ben en ik verschuif een fader en dan later springt die terug op de oude positie (miss klopen de namen niet maar dat kompt omdat ik niej weet hoe ze heten)

Deze vraag kan ik in een woord beantwoorden: AUTOMATION
Als je dat niet snapt heb ik niet één maar zelfs 2 oplossingen voor je:
1.GOOGLE
2.YOUTUBE
Die laatste 2 beantwoorden naar alle waarschijnlijkheid alle vragen die je in de nabije, of verre, toekomst wilt gaan stellen over opties in logic die je niet begrijpt :yes:

PS en de zoekfunctie op deze site kan je misschien ook helpen
PPS let op je schrijfstijl! Het gebruik van punten, komma's, hoofdletters e.d. vergemakkelijkt het lezen voor mij/anderen lezers! Woorden als
the sidespinnars schreef:
kompt
of
the sidespinnars schreef:
niej
bestaan nieT;) ghehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

ja ik typ snel dan gaat het wel eens fout. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
mja zit met het probleem dat ik nu het ene programma gewend ben natuurlijk en
straks weer een jaar bezig ben voordat ik evenver ben met logic als dat ik nu met FL ben..
neem aan dat er in Logic wel een goeie functionaliteit zit om af te mixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

The Axe schreef:
Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
mja zit met het probleem dat ik nu het ene programma gewend ben natuurlijk en
straks weer een jaar bezig ben voordat ik evenver ben met logic als dat ik nu met FL ben..
neem aan dat er in Logic wel een goeie functionaliteit zit om af te mixen?

zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom werkt het zoveel beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
The Axe schreef:
Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
mja zit met het probleem dat ik nu het ene programma gewend ben natuurlijk en
straks weer een jaar bezig ben voordat ik evenver ben met logic als dat ik nu met FL ben..
neem aan dat er in Logic wel een goeie functionaliteit zit om af te mixen?

zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?


Ja man 13" Macbookje.. heb hem nu dualboot geinstalleerd zodat ik ook windows 7 erop kan draaien voor fruity loops..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

The Axe schreef:
the sidespinnars schreef:
The Axe schreef:
Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
mja zit met het probleem dat ik nu het ene programma gewend ben natuurlijk en
straks weer een jaar bezig ben voordat ik evenver ben met logic als dat ik nu met FL ben..
neem aan dat er in Logic wel een goeie functionaliteit zit om af te mixen?

zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?


Ja man 13" Macbookje.. heb hem nu dualboot geinstalleerd zodat ik ook windows 7 erop kan draaien voor fruity loops..

nice. als ik jou was zou ik overstappen je krijgt er geen spijt van dat weet ik zeker. het is jammer dat er geen demo's zijn van logic :/ anders kan je het zelf proberen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
the sidespinnars schreef:
The Axe schreef:
Zit ook aardig te twijfelen om over te stappen naar Logic..
mja zit met het probleem dat ik nu het ene programma gewend ben natuurlijk en
straks weer een jaar bezig ben voordat ik evenver ben met logic als dat ik nu met FL ben..
neem aan dat er in Logic wel een goeie functionaliteit zit om af te mixen?

zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?


Ja man 13" Macbookje.. heb hem nu dualboot geinstalleerd zodat ik ook windows 7 erop kan draaien voor fruity loops..

Wat zijn de verdere specificaties van je Mac?
13" MB gaat héél erg krap worden, zeker als je ook al dat boot gebeuren (wat ik persoonlijk volstrekte onzin vindt :$ ) er op hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

zeker daar word hij langzaam van maar ik weet niet hoe krap het word op een macbook want ik heb gewoon een imac
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
The Axe schreef:
the sidespinnars schreef:
zeker ik heb ook eerst met FL gewerkt. maar ik vind logic is veel beter werken. maar als je wil overstappen heb je al een mac?


Ja man 13" Macbookje.. heb hem nu dualboot geinstalleerd zodat ik ook windows 7 erop kan draaien voor fruity loops..

Wat zijn de verdere specificaties van je Mac?
13" MB gaat héél erg krap worden, zeker als je ook al dat boot gebeuren (wat ik persoonlijk volstrekte onzin vindt :$ ) er op hebt...


specs...
Processor Speed: 2.2 GHz
Processor Type: Core Duo (two independent processor "cores" on a single silicon chip)
Ram: 2GB (maar ga er 2GB bijprikken dus dan heb ik 4GB >.< )
Hard Drive: 80GB (maar heb er een 1TB schijf aanhangen)

lijkt me wel oké..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

ja ik heb 2x 1TB schijven eraan hangen maar ik weet niet of dat wel slim is om daar logic op te zette. maar zonder word heel krap want je heb 80GB intern maar logic is al 70GB dus heb je wel heel weinig ruimte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet lukken denk ik, of ik zou kijken of ze bij een Apple Store je Ram geheugen iets kunnen op krikken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Moet lukken denk ik, of ik zou kijken of ze bij een Apple Store je Ram geheugen iets kunnen op krikken :D

ja dat kan dat hebben ze bij mijn imac ook gedaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Moet lukken denk ik, of ik zou kijken of ze bij een Apple Store je Ram geheugen iets kunnen op krikken :D

Mac geheugen kan je makkelijk zelf vervangen! Staat zelfs in je handleiding hoe je het moet doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Mannonymous schreef:
Moet lukken denk ik, of ik zou kijken of ze bij een Apple Store je Ram geheugen iets kunnen op krikken :D

Mac geheugen kan je makkelijk zelf vervangen! Staat zelfs in je handleiding hoe je het moet doen :P

wist ik niet ik heb geld uitgegeven voor iets wat ik dan zelf kan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja hoor het kan zonder problemen ;) Je moet wel even opzoeken welk geheugen erin moet, maar das niet moeilijk te vinden.. Als je het boekje van je Mac doorleest dan staat er ergens een hoofdstuk over hoe je het geheugen en de harddisk kan vervangen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Ja hoor het kan zonder problemen ;) Je moet wel even opzoeken welk geheugen erin moet, maar das niet moeilijk te vinden.. Als je het boekje van je Mac doorleest dan staat er ergens een hoofdstuk over hoe je het geheugen en de harddisk kan vervangen ;)

ja maar ik lees dat boekje niet door ;) en een vriend van mij is mac freak dus die zij dat ik het daar en daar moest laten doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
TakkU schreef:
Ja hoor het kan zonder problemen ;) Je moet wel even opzoeken welk geheugen erin moet, maar das niet moeilijk te vinden.. Als je het boekje van je Mac doorleest dan staat er ergens een hoofdstuk over hoe je het geheugen en de harddisk kan vervangen ;)

ja maar ik lees dat boekje niet door ;) en een vriend van mij is mac freak dus die zij dat ik het daar en daar moest laten doen >.<

@ TakkU
klopt, maar als deze jongen al niet weet of Logic op z'n MB past lijkt het me niet verstanding om 'm aan te raden om 't RAM geheugen eigenhandig aan te gaan passen ;)

@ the sidespinnars
Kan jij uberhaupt wel lezen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

@mannonymous ja hoor ik kan prima lezen :P alleen ik hou niet van handleidingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
@mannonymous ja hoor ik kan prima lezen :P alleen ik hou niet van handleidingen xd

Oh ik dat valt mee, schrijven ging namelijk ook al zo lekker bij jou! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
the sidespinnars schreef:
@mannonymous ja hoor ik kan prima lezen :P alleen ik hou niet van handleidingen xd

Oh ik dat valt mee, schrijven ging namelijk ook al zo lekker bij jou! :')

^ja jij schrijft ook als een pro XD^
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner