ja eigenlijk precies wat khadjes zecht, bij de eerste beat van de outro de track starten, gelijk leggen, en dan wacht ik meestal tot een ' 4beatbreak'
en dan gooi ik hem er in (zonder bass nog) en dan licht het er aan welke track maar als je een track heb met in het begin al een lekkere bass kan je hem bij de volgende ' stilte' (halve seconde zonder beat) de bass overgooien.. hier ben ik best fan van
en anders wacht ik gewoon tot de andere plaat er bijna uit moet gooien draai ik hem langzaam omhoog, want vaak vlak voor de break heb je wel een lekker boeboeboeboem...
andere manier waarvoor je minder goed hoeft the matchen is bij de start van de climax van het eerste nummer de andere aanzetten en proberen gelijk te leggen, vaak ben je dan precies bij het einde van de climax precies bij de volgende break van de midintro van de volgende track, veel mensen zien dit volgens mij als ' crossfadermixen
'
wat je ook nog kan en wat ik helemaal de bom vind is een intro met vocals (showtek partylover etc) tijdens de climax van het eerste nummer er in gooien
(zonder bass uiteraard) en dan als de bass er in komt het andere nummer er uit gooien
goed voorbeeld hiervan is hoe zany partylover met silentium mixte tijdens x-qlusive scantraxx 4 oktober(?) vorig jaar, dit heb ik daarna ook een paar keer geoefend en ik doe het nog steeds als ik moet draaien