Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Welke raden jullie mij aan?
\
ik had deze gevonden:
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons/s ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons/s ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons/j ... tails.html


staan op volgorde van lief naar stout..


andere suggesties ook welkom.. ik zou graag rond de 25 euro willen uitgeven...


thanks alvast
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen geef iets meer uit want heb je ook wat en dat gaat niet meteen kapot bij de eerste keer dat je het opzet. -.-

Stanton DJ pro 2000 is goede hoofdtelefoon voor een redelijke prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Ik zou zeggen geef iets meer uit want heb je ook wat en dat gaat niet meteen kapot bij de eerste keer dat je het opzet. -.-

Stanton DJ pro 2000 is goede hoofdtelefoon voor een redelijke prijs

okee thanks voor de tip :D


en de sennheiser dan? ik heb erreg goede ervaring met sennheiser oordopjes :D zijn de headphones van goede kwaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat niet alleen om geluidskwaliteit. Hier een stukje van new-line afgehaald:
Citaat:
Een hoofdtelefoon is (net als een microfoon) een eenmalige investering. Een goede hoofdtelefoon gaat je leven lang mee (als je er tenminste een beetje normaal mee omgaat…). Daarnaast zijn je oren zo ongeveer het belangrijkste dat je hebt. Bezuinig dus niet op een hoofdtelefoon en gebruik (als de geluidsdruk in de DJ booth te hoog is) oordoppen!

Het gaat ook om de demping. Als de demping niet goed genoeg is moet je koptelefoon veel harder zetten waardoor je oren sneller slijten.
Daarom, koop iets fatsoenlijks! Je oren zijn meer waard als 15 euro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Het gaat niet alleen om geluidskwaliteit. Hier een stukje van new-line afgehaald:
Citaat:
Een hoofdtelefoon is (net als een microfoon) een eenmalige investering. Een goede hoofdtelefoon gaat je leven lang mee (als je er tenminste een beetje normaal mee omgaat…). Daarnaast zijn je oren zo ongeveer het belangrijkste dat je hebt. Bezuinig dus niet op een hoofdtelefoon en gebruik (als de geluidsdruk in de DJ booth te hoog is) oordoppen!

Het gaat ook om de demping. Als de demping niet goed genoeg is moet je koptelefoon veel harder zetten waardoor je oren sneller slijten.
Daarom, koop iets fatsoenlijks! Je oren zijn meer waard als 15 euro :)

dat snapt ik, maar het is voor aleen thuisgebruik om de periode met weinig geld te overbruggen.. van de lente krijg ik weer ene paar hunderd euro te besteden dan koop ik wel pioneer hoofdtelefoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
_dp_ schreef:
Het gaat niet alleen om geluidskwaliteit. Hier een stukje van new-line afgehaald:
Citaat:
Een hoofdtelefoon is (net als een microfoon) een eenmalige investering. Een goede hoofdtelefoon gaat je leven lang mee (als je er tenminste een beetje normaal mee omgaat…). Daarnaast zijn je oren zo ongeveer het belangrijkste dat je hebt. Bezuinig dus niet op een hoofdtelefoon en gebruik (als de geluidsdruk in de DJ booth te hoog is) oordoppen!

Het gaat ook om de demping. Als de demping niet goed genoeg is moet je koptelefoon veel harder zetten waardoor je oren sneller slijten.
Daarom, koop iets fatsoenlijks! Je oren zijn meer waard als 15 euro :)

dat snapt ik, maar het is voor aleen thuisgebruik om de periode met weinig geld te overbruggen.. van de lente krijg ik weer ene paar hunderd euro te besteden dan koop ik wel pioneer hoofdtelefoon :D


Wacht er dan even mee ;) Heb zelf een HD 215 is een top ding zit fijn enzo sluit perfect af. Alleen waar wil je m voor gebruiken gwn om muziek te luisteren of om te draaien ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
dj-rico01 schreef:
_dp_ schreef:
Het gaat niet alleen om geluidskwaliteit. Hier een stukje van new-line afgehaald:
Een hoofdtelefoon is (net als een microfoon) een eenmalige investering. Een goede hoofdtelefoon gaat je leven lang mee (als je er tenminste een beetje normaal mee omgaat…). Daarnaast zijn je oren zo ongeveer het belangrijkste dat je hebt. Bezuinig dus niet op een hoofdtelefoon en gebruik (als de geluidsdruk in de DJ booth te hoog is) oordoppen!

Het gaat ook om de demping. Als de demping niet goed genoeg is moet je koptelefoon veel harder zetten waardoor je oren sneller slijten.
Daarom, koop iets fatsoenlijks! Je oren zijn meer waard als 15 euro :)

dat snapt ik, maar het is voor aleen thuisgebruik om de periode met weinig geld te overbruggen.. van de lente krijg ik weer ene paar hunderd euro te besteden dan koop ik wel pioneer hoofdtelefoon :D


Wacht er dan even mee ;) Heb zelf een HD 215 is een top ding zit fijn enzo sluit perfect af. Alleen waar wil je m voor gebruiken gwn om muziek te luisteren of om te draaien ofzo?[/quote]
eigenlijk alleen draaien :D

gewoon ene simpel dingetje, maar wel goed geluid om 3 maanden te overbruggen... want die ik nu heb valt bijna uit elkaar (pro.2 PH-s560)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja voor 15 euro zal het allemaal niet zo veel verschil maken wat je nou precies haalt. Sennheiser zal denk ik wel je beste optie zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je straks meer geld hebt, ga dan voor de HD25 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

heb de
Sennheiser HD 202 hoofdtelefoon
besteld :D morgen in huis
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Ik zou zeggen geef iets meer uit want heb je ook wat en dat gaat niet meteen kapot bij de eerste keer dat je het opzet. -.-

Stanton DJ pro 2000 is goede hoofdtelefoon voor een redelijke prijs


Mijn Technics RP/DH/1200 Headphone (zo eentje met speigelende oorschelpen) was na een half jaar kapot, voor de helft van de prijs heb je de Stanton DJ Pro 2000, dat is inderdaad een erg goeie, heb hem zelf, vind hem beter dan de technics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headphones ligt ook gwn een beetje aan je smaak. Ik heb wel eens technics enzo op mn kop gehad, maar ik ben gwn zo gewend aan mn eigen headphone dat die ook gwn het lekkerst zit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Headphones ligt ook gwn een beetje aan je smaak. Ik heb wel eens technics enzo op mn kop gehad, maar ik ben gwn zo gewend aan mn eigen headphone dat die ook gwn het lekkerst zit :)


heb ik ook,, Reloop 3500 heb ik dan. Ook andere koptelefonen opgehad maar mijn budget lag niet boven de 100 euro,, en deze zat gewoon meteen lekker. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2009 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb hem binnen :D

lekker geluidje aleen wel een beetje kleine schelpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2009 13:13 
 
Donateur

Ik denk dat ik ook maar is ga voor Technics ofzo, want ik heb nu de Reloop RH 3500 MK 2, maar die is nu al stuk en eerst proberen nieuwe te krijgen, anders maar Technics oid kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2009 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die HD 202 ofso (iig bovenste) heb ik voor muziek luisteren in trein enzo, erg fijn ding!

zelf is mijn Stanton 2000 DJ PRO in 2 stukken gebroken nadat hij op de grond viel :( ..

nu deze besteld :D :

Afbeelding
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons/technics-rp-dh1200-dj-hoofdtelefoon/product-details.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2009 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:

nu deze besteld :D :

Afbeelding

join the club! Die heb ik ook :) Fijn ding! Gaat inmiddels al weer half jaartje mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lol vind dat echt een kutding :P Zit me van geen kant :P Maar ieder zn smaak he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de HD 202, erg laag budget, daarvoor krijg je goed geluid (en erg goede bass)!! ik vind het een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:

nu deze besteld :D :

Afbeelding

join the club! Die heb ik ook :) Fijn ding! Gaat inmiddels al weer half jaartje mee.

En ik ook. Denk alweer 3 a 4 maand. Wat een heerlijk ding trouwens. Moet alleen een beetje oppassen dat ik hem niet te hard zet, want dat klinkt zo lekker. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb vandaag de Reloop RH 3500 Pro White besteld, heb hm al is uit kunnen proberen, en vind t een erg fijn koptelefoontje, komt morgen binnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 19:53 
 
Donateur

Ik heb de Technics RP DH-1200 gekocht, 1 van de beste op de markt denk ik ^^ Echt een vet ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Ik heb vandaag de Reloop RH 3500 Pro White besteld, heb hm al is uit kunnen proberen, en vind t een erg fijn koptelefoontje, komt morgen binnen :woot:


ik heb hem in het zwart, fijn ding. Een minder punt is dat de houder van de schelp zover van je hoofd af zitten, lijkt het net of je een vierkante kop hebt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2009 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
TakkU schreef:
Ik heb vandaag de Reloop RH 3500 Pro White besteld, heb hm al is uit kunnen proberen, en vind t een erg fijn koptelefoontje, komt morgen binnen :woot:


ik heb hem in het zwart, fijn ding. Een minder punt is dat de houder van de schelp zover van je hoofd af zitten, lijkt het net of je een vierkante kop hebt :D

Ach dat boeit me dus echt geen donder :P Als ie maar een beetje fatsoenlijk zit, en goed geluid geeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2009 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Ach dat boeit me dus echt geen donder :P Als ie maar een beetje fatsoenlijk zit, en goed geluid geeft ;)

Het is alleen zo jammer dat dat ding zo hughe is... >.< Verders is het echt een goede HP :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner