Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey hardtraxx DJ's

Ik ben opzoek naar een nieuwe headphone want mijn Pioneer HDJ1000 is bijna op. Ik heb deze eigelijk vanaf het begin dat ik draai en dat is ongeveer een jaartje of 4. Ik ben hier dus heel tevreden over alleen het enige minpunt is dat alletwee de kanten al een keer zijn afgebroken. Dit bleek bij meer mensen met deze headphone het geval te zijn. Gelukkig gebeurde het 2x thuis en kon ik dus beide kanten met seconde lijm weer herstellen maar als zoiets op een podium gebeurt sta je daar wel mooi :/. Ik gebruik hem ondertussen alweer een jaartje zo met beide kanten geplakt maar dat is het toch niet. Tijd voor vernieuwing dus :P

Ik zou dus aan jullie wat informatie willen vragen met welke types jullie al ervaring hebben.
Ik zou gerust bij pioneer willen blijven want vind dit echt fantastisch spul maar ze zijn wel een stuk duurder dan bv een technics. Bij de beschrijving van die HDJ2000-K staat er al wel bij dat hij echt heel moeilijk afbreekt. Dus zullen ze daar wel iets aan gedaan hebben dat het minder vaak voorkomt. Maar dat mag wel voor dat bedrag. Zo'n HDJ1500 is dan weer een stuk goedkoper maar is het verschil tussen die 2 dan zo groot?

Share with me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 04:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey!

Ik heb zowel de HJD1500 als de HDJ2000. alle twee bijna niet stuk te krijgen. Ik vind persoonlijk de HDJ1500 chiller, omdat deze iets meer bass heeft, en op het oor zit ipv over. De hdj1500 heeft wel als nadeel dat de koppeling iets minder sterk is dan de 2000.

Mocht je vragen hebben hoor ik het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 12:46 
 
Hardtraxx Addict

https://www.youtube.com/watch?v=fDBOMSXlkLM#t=444

Hier heb je wellicht wat aan als je het fragment van +/- 7 min tot 9 min
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat hij in de 6 maanden wel een headphone heeft gevonden :P
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner