Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 21:36 
 
Hardtraxx Newbie

Aan jullie de vraag welke koptelefoon hebben jullie of word jullie volgende keus.

heb veel fora en reviews gelezen maar over het algemeen op fora die niet harder styles gerelateerd zijn.
onderbouw ook je keus.

Zelf is mijn keuze gevallen op de hdj2000, wat vinden jullie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt natuurlijk ook aan je budget.

Heb zelf de Technics van 105 euro.
Eerst altijd de Reloop RHP-10 gebruikt om mee te beginnen. Was een pakket met mijn Beatmix.

Bij beide vond ik de kwaliteit nog behoorlijk goed, al is de Technics ondanks het geringe prijsverschil toch paar klassen beter.

Heb verder geen ervaringen met andere koptelefoons, heb eenmaal de Technics mogen gebruiken en vanaf dat moment meteen tot koop overgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 22:21 
 
Hardtraxx Addict

Heb ook de Technics RP-DH1200, topding! Zeer robuust, en beter dan de Pioneers die verkrijgbaar waren toen ik hem kocht. De HDJ2000 viel voor mij al af door de prijs. Mocht je er naast DJ'en ook af en toe gewoon mee naar muziek gaan luisteren, de Technics is vrij zwaar en wordt na een tijdje minder comfortabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoon ... tails.html

Heb zelf deze, perfect voor mij, hou niet van lange draden, zit heerlijk op de oor. En het geluid is echt super! :thumbup: En de prijs is ook prima nu! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 18:53 
 

Vroeger met de KRK KNS-8400 gewerkt en nu sinds 2 jaar met de Sennheiser HD 25 II. Door het lichte gewicht wil ik niets anders meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 22:42 
 
Hardtraxx Newbie

Senheiser heb ik een keer opgehad en vond ik persoonlijk niets,
Overigens is er vandaag een hdj2000 op de mat gevallen. deze zal ik de komende tijd uitvoerig gaan gebruiken gok ik zo.
Wat ik tot nu ervan gehoord heb is veel belovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Grootste miskoop die je kunt doen is overigens de Pioneer HDJ 500. Voor die prijs, gewoon simpelweg rommel....

Zelf ervaring met Senheiser HD 25 en Technics RP-DJ 1210, beide erg goede koptelefoons. De technics heeft mijn lichte voorkeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 23:03 
 
Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
Grootste miskoop die je kunt doen is overigens de Pioneer HDJ 500. Voor die prijs, gewoon simpelweg rommel....

Beetje oneens hiermee. Heb er zelf wel fijn 2 jaar mee kunnen draaien. Zeker geen afrader!
Momenteel heb ik de Pioneer HDJ-1500-K in gebruik. Stukken fijner. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HDJ 500 werkt voor mij ook prima. Zat bij mijn CDJ 350s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chronic Deface schreef:
Sennheiser HD 25 II. Door het lichte gewicht wil ik niets anders meer.

Volledig mee eens. Meest geniale headphone op aarde. Gaat ook eeuwen mee gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Technics rpdh1200 gehad. Een jaartje mee gedraaid. Toen doorverkocht en vervangen voor een hdj2000. Waarom geen 1500? Omdat ik last krijg van mijn oren als de kussens lang op mijn oren zitten (on ear). Waarom de technics weg gedaan, omdat ik bij langdurig gebruik met mijn oor op de harde binnenkant zat. Erg pijnlijk op den duur.
Al met al. Deze kussens waren weer te groot.

Nu de 2000 al een tijd. En totaal geen spijt van gehad. En kan hem hele avonden op. Enige nadeel ervan is dat die zwaar overprized is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelf ook al jarenlang HDJ-2000 gebruiker! Geweldige headphones, alhoewel mn eerste setje vorige week stuk is gesneuveld na 4,5 jaar gebruik. Een deel van de plastic hoofdband kwam ineens naar beneden zetten...

Hij is niet goedkoop maar ik vind het draagcomfort gecombineerd met de geluidskwaliteit echt geweldig, heb nog geen andere koptelefoon gevonden die op beide punten even sterk is! Overigens hoor ik ook best wel goede verhalen over de V-Moda Crossfade M-100, maar goed daar ben je ook rond de €300 voor kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zelf de Sennheiser HD 25C-II, heerlijk ding! De pasvorm is alleen even wennen in het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 09:59 
 
Hardtraxx Elite

Bestel deze maar gewoon, dan weet je zeker dat je goed zit :)
Vind m super fijn!

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoon ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 01:57 
 
Hardtraxx Newbie

https://www.conrad.nl/nl/technics-rp-dh ... 02931.html

ik zou blind voor deze gaan, een ouwe gouwe.

heb dit schatje sinds 2009

hij is al helemaal afgeraffeld en wat niet, maar tot aan de dag van vandaag komt er nog zon heerlijk en helder geluid uit. en hij wordt dagelijks gebruikt, voor het mixen van muziek tot gewoon op het gemakje muziek luisteren op de computer

alle tonen komen er goed uit, low tot high

megalange levensduur, heb m al van 2009

staat erbij dat ie tot 130 db kan verdragen, als je op n party moet draaien dan kom je soms echt wel boven 130 db, hij overleefde t, deed t geweldig, geen gekraak of distortion te horen.

sluit mooi over de oren (bij mij dan, heb wel redelijk grote oren denk ik maar past er mooi over) en heb nooit last om hem te dragen, ben hem ook wel gewend zeg dat er effe bij.

heb ook nooit last van de beugel gehad op me kop

de oordoppe kan je draaien en inklappen

in mijn ogen in ieder geval een geniaal ding dat t maar blijft doen, hiervoor sennheisers gehad de hele mikmak maar die overleefden t meestal niet langer dan 6 maanden, deze haalt al bijna de 6 jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 19:41 
 
Hardtraxx Newbie

Heb deze:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/MO ... langId=-11

Echt een goed ding, flexibel, bass boosted en je hoort helemaal niks meer van de omgeving om je heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 20:35 
 

HRDSTLMX schreef:
bass boosted


:list:
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner