Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kon geen topic zoals deze vinden, dus misschien is het leuk om er één te beginnen. Post hier korte mixjes die jij hebt gemaakt die gewoon te streamen zijn. Dus bijvoorbeeld TenMinMixen op YouTube.

Dit is mijn eerste mix, gemaakt met VirtualDJ. :P

http://www.youtube.com/watch?v=v8KT-UTEQOQ

Zatox - The Noisemaker (Climax Edit)
The Prophet - Recession
Toneshifterz - Sahara (Intro Only)

Iemand commentaar? Die backspin bij de intro van Recession faalt inderdaad... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van oud naar nieuw.







http://www.youtube.com/dennisakamash
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn nieuwste mix:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 01:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doe dan wel zoals Dennis het doet :bomb:

Anders is er niets speciaals aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Doe dan wel zoals Dennis het doet :bomb:

Anders is er niets speciaals aan..

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, zo speciaal zijn mijn ten minute mixen met beeld ook weer niet hoor. Ook al probeer ik ze wel altijd zo speciaal mogelijk te maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Haha, zo speciaal zijn mijn ten minute mixen met beeld ook weer niet hoor. Ook al probeer ik ze wel altijd zo speciaal mogelijk te maken. :)


lukt je meestal ;) die 2de vind ik best dik! Trouwens je zou toch ook nog keer een 10 min mix maken met dat apparaatje wat je had gekocht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

uhm Dennis... sorry dat ik het zeg, maar je moet er toch ietjes beter voor zorgen dat ie plate gelijk lopen :$ ik hoor een paak keer dat je er net naast zit... is wel jammer... klinkt verder wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Haha, zo speciaal zijn mijn ten minute mixen met beeld ook weer niet hoor. Ook al probeer ik ze wel altijd zo speciaal mogelijk te maken. :)


lukt je meestal ;) die 2de vind ik best dik! Trouwens je zou toch ook nog keer een 10 min mix maken met dat apparaatje wat je had gekocht ^^


Zo'n ten minute mix zit er aan te komen. Maar er staat ook al een tijdje een filmpje op mijn kanaal waarin ik de Kaoss Pad een beetje show. Via deze link vind je hem wel. http://www.youtube.com/user/DennisAkaMash

Stokbrood, daar heb je inderdaad gelijk. Af en toe loopt ie er nog een tikkeltje langs. Maarja, ik ben ook nog lerende he. ;)

In iedergeval bedankt voor je kritiek. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is de laatste (en eerste :whistle: ) 10min mix die ik gemaakt heb. Binnenkort proberen een webcam/camera te regelen zodat ik een nieuwe kan opnemen met beeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Stokbrood, daar heb je inderdaad gelijk. Af en toe loopt ie er nog een tikkeltje langs. Maarja, ik ben ook nog lerende he. ;)

In iedergeval bedankt voor je kritiek. :)


Ik ook hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik prof. gear heb gekocht en goed veel geoefend zal ik ook eens een filmpje maken :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner